Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך עזרה בבקשה, יש לי צריכת דלק 1:5 ברנו קליאו שנת 2001 מנסה לדעת מדוע?

מנוע 1.6

הרכב עבר טיפול של 10,000 ק"מ

עזרו לי בבקשה

תודה

פורסם

1. כיצד בוצעה המדידה?

2. מה הם הרגלי הנהיגה שלך האם אתה נוהג בצורה אגרסיבית או רגועה?

3. האם הגיר ידני או אוטומטי?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

המדידה נעשה לפני שלושה ימים עם מיכל דלק מלא 50 ליטר

נסיעה רגועה

גיר אוטומטי

 

פשוט איני יודע מה להחליף בכדי למנוע בעיה זו

עזרה

פורסם

המדידה נעשתה על ידי מחשב דרך שקיים ברכב.

לאחר תידלוק המיכל ב 50 ליטר(מיכל מלא) בוצע המדידה. ולאחר 260 ק"מ

המיכל הגיעה לקו האדום.

מנסה עדיין להבין מדוע ?

פורסם

כן לחץ אויר תקין.

הבדיקה נעשתה פעמיים.

הרכב נרכש לפני כשבוע.

לאחר בדיקת מכון. הדרום נאמר שיש פליטה של גזים רעילים

האם זה מהממיר הקטליטי למרות שלא דולקת שום נורה לגבי מצבו.

פורסם

כן לחץ אויר תקין.

הבדיקה נעשתה פעמיים.

הרכב נרכש לפני כשבוע.

לאחר בדיקת מכון. הדרום נאמר שיש פליטה של גזים רעילים

האם זה מהממיר הקטליטי למרות שלא דולקת שום נורה לגבי מצבו.

פורסם

צריכת דלק גבוה + גזים רעילים מצביע על חיישן למדה לא תקין\ ממיר סתום.

הסיבות יחולות להיות שריפת שמן \ דלק לא איכותי

פורסם

איני יודע מה הבעיה אבל אני מכיר מוסך קטן בבת ים, בעל המוסך עבד 8 שנים במוסך מורשה צרפתי פיג'ו סיטרואן והוא מכיר את המכוניות האלה בעל פה, ממליץ שתגיע אליו לבדיקה, קוראים לו אלכס.

אם מעניין אותך שלח לי ה"פ כי אני לא רוצה לשים קישור פה (לא רוצה שיחשבו שאני מפרסם או לא יודע מה, אני די חדש בפורום)..

חתימה בהשהיה

×
×
  • תוכן חדש...