Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מוותר בגלל 2 ס"מ רק בגלל שרוב הסיכויים שזה יקרה שוב, ואחרי שהחלפת טמבון זה כואב פי כמה.

לי זה קרה לפני יומיים אחרי שהחליפו לטמבון חדש יומיים אחרי אני מגלה שפשוף בפינה של הטמבון...

רתחתי מזעם אבל אין מה לעשות אתה גר בישראל לאף אחד פה לא אכפת מרכבים (חוץ ממי שגולש פה:| )

פורסם

אז ככה היא פגעה וברחה ולא השאירה פתק. אני ידעתי שזאת היא השארתי לה פתק שתחזור אליי, היא לא ידעה שזה הרכב המדובר וכמובן שבפתק רשמתי לה שהאירוע מצולם ושיש תמונות של המכות.

רק אז היא חזרה אליי כרגע היא מודה רק בשריטה של הצבע ולא במכות הטמבון..

בגלל שזאת המכה הלא רצינית ואפשר לתקן אצל חאפר ב200 שקל.

אם זה המכלול של השתי מכות צריך לפרק, ליישר , לשייף ולצבוע הכל מחדש.

כרגע היא לוקחת אחריות אך ורק על שריטת הצבע הקטנה וטוענת שזה לא נראה לה הגיוני שהיא עשתה את שתי המכות ...

הסיבה היחידה שהיא חזרה אליי היא שרשמתי לה האירוע מצולם+ המכות + הצבע שלי על הטמבון שלה.

 

מקווה שהדברים ברורים יותר..

מה עושים הולכים אך ורק למוסך מרכזי ?מכחול וגמרנו?

ראש בראש רק על החוצפה שהיא אמרה שידעה שנגעה אבל לא טרחה להשים פתק???

 

שוב תודה לעוזרים והמתעניינים

×
×
  • תוכן חדש...