Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

היום בערב בעת חניית הרכב גיליתי להפתעתי שהילוך ראשון לא משתלב.

ברמזור שלפני זה הכל עבד מצויין בלי בעיות.

להילוך הרוורס (שנמצא מתחת לראשון) טיפה קשה לשלב.

הימור שלי שזה תותב שמחבר את מוט ההילוכים לתיבת ההילוכים.

אשמח למידע בנושא ועוד יותר אשמח אם תגידו לי שאפשר לנסוע ככה עד התיקון (מחר בבוקר) כי יש לי נסיעה הלילה

שאני לא רוצה לבטל.

תודה!

פורסם

עדכון - הראשון מצליח להשתלב באמצעות לחיצה קטנה למטה (כמו ברוורס - אבל מעט).

אולי השתחררה שם סתם איזה שייבה או אום וכל המערכת "נפלה" 2 ס"מ למטה?

פורסם

השארות שלי:

1. כבל הקלאץ' אינו מתוח מספיק ולכן לא מאפשר למנגנון בחירת ההילוכים את מלוא המהלך.

2. הבוקסות שמנתבות את הידית הילוכים לכל הילוך נפגעו, יש לפרק את ידית ההילוכים ולראות מה מצבם(בדגש על השילוב להילוך הראשון).

קובי

פורסם

פירקתי את 2 הברגים שמחזיקים את הידית במקום והרמתי אותה קצת. (לא הוצאתי אותה כי היא מחוברת בעוד מקומות.)

טיפה שיחקתי איתה וראיתי שהיא משלבת את כל ההילוכים.

סגרתי בחזרה את הברגים ועדיין הכל עובד (כנראה ש"על קרעי תרנגולת").

מישהו יכול לשער מה בדיוק הבעיה?

פורסם

בוקי, ניראה לך שזאת בעית כיוון?

יכול להיגרם נזק אם הוא יסע ככה? בעצם הוא כנראה יסע בלי הילוך ראשון.

 

איתי, הינה תמונה של הידית שלך.

 

מצורף סירטון כיצד לבצע כיוון לידית, לא מדובר ברכב שלך אך אני מניח שהעיקרון דומה.

אגב, אם אתה מעט נוסע קדימה ואז ההילוך הראשון יכול להשתלב זה מגביר את החשד בכיון לידית.

http://www.youtube.com/watch?v=tp9ggefOjAE

ידית הילוכים.jpg

קובי

פורסם
בוקי, ניראה לך שזאת בעית כיוון?

יכול להיגרם נזק אם הוא יסע ככה? בעצם הוא כנראה יסע בלי הילוך ראשון.

 

איתי, הינה תמונה של הידית שלך.

 

מצורף סירטון כיצד לבצע כיוון לידית, לא מדובר ברכב שלך אך אני מניח שהעיקרון דומה.

אגב, אם אתה מעט נוסע קדימה ואז ההילוך הראשון יכול להשתלב זה מגביר את החשד בכיון לידית.

 

 

קובי, לפני שפירקתי את הידית ניסיתי את העיניין של לשלב תוך כדי נסיעה וזה לא עבד.

לילה טוב אח יקר!

פורסם

מצורף סירטון כיצד לבצע כיוון לידית, לא מדובר ברכב שלך אך אני מניח שהעיקרון דומה.

http://www.youtube.com/watch?v=tp9ggefOjAE

 

סרטון יפה מאוד ומתאים גם לסקודה פאביה.

 

בשביל להגיע לכבלים על הגיר צריך לפרק כונס אוויר.

 

 

פורסם

עדכון לבקשתו של קובי..

לאחר שפתחתי את המכלול של הידית הילוכים העניין הסתדר חלקית.

לא נתקע לי שוב שום הילוך אבל לפעמים מרגישים התנגדות קטנה בשילוב של הראשון.

חוצמזה הגיר עובד מצויין.

לצערי (ולבושתי :oops:) עדיין לא ביקרתי במוסך..

כשיישתחרר לחץ מהשבוע אסע למוסך. (קובי-מבטיח!)

לילה טוב!

×
×
  • תוכן חדש...