Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכנו לסוכנות הונדה שהציע לנו מאזדה 5 במחיר די טוב,עכשיו לאחר שראיתי את צריכת הדלק שלה יש לי שאלה,האם האוטו אמין?

ואם לא מהם הבעיות העיקריות שלו שעליהם צריך לשים דגש?

 

קיה קארנס גם בא בחשבון מכיוון שצריכת הדלק שלו טוב יותר אך עדיין זה קיה-אני מדבר על 2007,2008,איך האוטו מבחינת אמינות?

פורסם

אני יענה לך בנוגע למאזדה 5, בנוגע לקיה אני לא יודע.

אני נוהג על ה-5 כשנה.

צריכת הדלק היא 1:8-1:9 בממוצע. המזגן תמיד דולק ורוב הנסיעה היא בעיר.

אין מזגן אחורי והנוסעים מאחור תמיד סובלים.

הכסא האמצעי בשורה האמצעית הוא בדיחה.

דלתות ההזזה הם יתרון גדול אבל גם סכנה לאצבעות של הילדים - שים לב!

מבחינת ניהוג וחדוות נהיגה, הרכב זריז ומהנה לנהיגה (בניגוד להרבה רכבים גדולים).

הגיר האוטומטי שלו מצוין, חלוקת ההילוכים טובה וההעברות נעימות.

הרכב שלי עבר כבר 70000 ק"מ נוסע ומרגיש כמו חדש, האמינות שלהם מצויינת.

שיכוך המהמורות בינוני, יש רכבים נוחים יותר, תורמים לזה הצמיגים בעלי החתך הנמוך.

 

מתחרים ישירים:

מיצובישי גרנגיס

הונדה FRV

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כן אני יודע,היינו בו היום באמת הכיסא האמצעי בשורה האמצעית הוא בדיחה ומאחור באמת נראה כאילו שהמזגן לא מגיע,גם אני חשבתי על זה,מעבר לכל הדברים הללו,הוא אמין? ואיך הוא בעליות כמו באילת סוחב?

פורסם

מנסיון - לא יהיו לך בעיות מיוחדות בסחיבה.

הרכב נחשב כאמין יחסית, גיר נמרץ ונעים כמיטב המסורת היפאנית.

על הספסל האמצעי - אין צורך להרחיב את הדיבור - ספסל של בית כנסת יותר נוח ממנו (מתאים אולי רק לילדים ללא בעיות גב :wink:).

האם אתה זקוק לרכב להסעת 5-6 אנשים על בסיס קבוע ?

ציין בבקשה תקציב, ואולי נוכל להמליץ לך על אופציות אחרות נוספות.

עריכה - את הקאיה אינני מכיר.

alfa 156 2.5.

פורסם

המנוע חזק, הביצועים טובים והאמינות מצויינת.

לא תהיה לך בעיה בעליות של אילת. הגיר עם שליטה ידנית מאפשר נעילה ושליטה ידנית על ההילוכים דבר ששימושי במיוחד בעליות-ירידות או סתם כשמשועממים ורוצים להנות :wink:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

95% מהנסיעות לא נהיה יותר מ5 נפשות,רק בחגים ונסיעות מיוחדות נהיה 6 נפשות,ולזה שהגיב מעליי-כן גם אני חשבתי שיהיה כיף לשחק עם הטיפטרוניק אבל לפי מה שהבנתי זה לא חוסך בדלק לא?

פורסם

אין קשר לחיסכון בדלק, פשוט שליטה טובה יותר על הסל"ד.

אם תשתולל צריכת הדלק תעלה בלי קשר.

בנסיעה בינעירונית אני מניח שתגיע ל 1:10 - 1:11

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...