Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חדש בפורום.:-)

עוד מעט יהיה לי רישיון נהיגה(נהג חדש...) ואני נמצא לפני רכישת אוטו.

ההתלבטות היא בין קיה פיקנטו אוטומטית חדשה לבין מאזדה 3 מודל 04'-05'.

בעיקרון אני מעדיף את המאזדה 3 בגלל הגודל וההורים רוצים אוטו חדש,קטן ושלא יעשה בעיות.

מה עדיף לי בתור נהג חדש?

מצד אחד רוב הנסיעות שלי הם בעיר, אבל שאני יוצא עם חברים מחוץ לעיר הקיה עלולה להיות קטנה מידי ולא נוחה בכיבישים מהירים(רעש,גודל וכו'..)

מה אתם הייתם עושים?

 

תודה.

פורסם

והן עדיין עולות בערך אותו מחיר...

ובכל זאת? שאלתי מה עדיף לי בתור נהג חדש לעשות..

האם לוותר על אוטו "פוזה", גדול, יפה, נוח, מנוע גדול שלא יעשה לי רעש בנסיעה בכביש מהיר ,או

לוותר על כל השפע הזה ולקחת אוטו קטן אבל חדש עם אחריות ל-7 שנים ,0 ק"מ ...

פורסם
והן עדיין עולות בערך אותו מחיר...

ובכל זאת? שאלתי מה עדיף לי בתור נהג חדש לעשות..

האם לוותר על אוטו "פוזה", גדול, יפה, נוח, מנוע גדול שלא יעשה לי רעש בנסיעה בכביש מהיר ,או

לוותר על כל השפע הזה ולקחת אוטו קטן אבל חדש עם אחריות ל-7 שנים ,0 ק"מ ...

 

את זה רק אתה יכול להחליט.

 

האוטו יהיה רכב שני במשפחה?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

רכב שלישי..

להורים יש ג'יפ שאני בחיים לא אוכל לנסוע עליו(הוא יקר...)

לאחי יש גם אבל הוא משתמש בו לעיתים תכופות.

 

כנראה שאאלץ לפתור את המחלוקת הזו בעצמי...

פורסם

מי הולך לשלם על הדלק, ביטוחים, טיפולים, תיקונים ועוד?

 

אם זה אתה, תחליט לפי מצב הכיס שלך.

אם זה לא אתה - תשאל את מי שיממן את כל זה.

 

עד עכשיו לא רשמת את כמות וסוג הנסיעות שלך. אם זה הרבה נסיעות, ההפרש בצריכת הדלק בין מאזדה 3 לפיקנטו יהיה מורגש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הדלק הוא אינו פרמטר עבורי כלל מסיבות מסויימות..

הכל ההורים משלמים(ביטוח,ביקורים במוסך..),

אני משלם רק על התוספות שארצה להוסיף לאוטו.

פורסם

בתקציב של פיקנטו חדשה תקנה לעצמך איזה סופר מיני אופנתית בת שנתיים או גג 3.

גם תקבל רכב חדש ומודרני, גם חסכוני בדלק, גם מתוחזק כהלכה (רכב שרק סיים תקופת אחריות או שעדיין באחריות תוחזק ב 90% מהמקרים במוסך מורשה, ככה שעוד לא התחיל מחזור התעללות כזה או אחר, סביר להניח), גם נוח יותר ממזדה 3, ופשוט יותר בכל דרך.

אתה לא מוביל משפחה, אין ממש סיבה שתקנה רכב משפחתי. יש ים של רכבים מוצלחים שאתה יכול לבחור ביניהם, השאלה אם אתה נעול על פיקנטו מצד אחד ומזדה 3 מצד שני.

פורסם

לפי המצב שלך אני ממליץ לך על הפיקנטו.

 

מבחינת פוזה את המאזדה 3 יש לחצי מדינה, הרכב צועק ליסינג.

 

מבחינת מה מתאים לך גם הייתי בוחר את הפיקנטו הקטנה יותר, כנהג חדש עדיף לך רכב קטן ולא גיגית.

 

מבחינת עלויות, המאזדה בסופו של דבר תעלה יותר, הן מבחינת קניה והן מבחינת דלק.

 

הכסף לא שלך ולכן אני במקומך היית חושב אפילו 8 פעמים, גם אם ההורים מוכנים לשלם על יגואר, מה אתה באמת צריך וכמה רצוי לשלם על רכב שיכול להיות שתמכור כשתתגייס בעוד פרק זמן.

 

בסה"כ זו ההחלטה שלך עם עצמך, אני ממליץ לך רק לחכות עם כל העסק עד שתוציא רשיון ותסיים את המלווה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
לפי המצב שלך אני ממליץ לך על הפיקנטו.

 

מבחינת פוזה את המאזדה 3 יש לחצי מדינה, הרכב צועק ליסינג.

 

מבחינת מה מתאים לך גם הייתי בוחר את הפיקנטו הקטנה יותר, כנהג חדש עדיף לך רכב קטן ולא גיגית.

 

מבחינת עלויות, המאזדה בסופו של דבר תעלה יותר, הן מבחינת קניה והן מבחינת דלק.

 

הכסף לא שלך ולכן אני במקומך היית חושב אפילו 8 פעמים, גם אם ההורים מוכנים לשלם על יגואר, מה אתה באמת צריך וכמה רצוי לשלם על רכב שיכול להיות שתמכור כשתתגייס בעוד פרק זמן.

 

בסה"כ זו ההחלטה שלך עם עצמך, אני ממליץ לך רק לחכות עם כל העסק עד שתוציא רשיון ותסיים את המלווה.

 

התכוונתי בכל מקרה למאזדה 3 האצ'בק וגם אני אוסיף לה כל מיני תוספות חיצוניות שלפי דעתי תגידו שצועקות "ערס" ולא "ליסינג" ככה שהיא לא תיראה כמו משפחתומטית משעממת... :)

 

איזה רכבים יכולים להתאים לי(נהג חדש/צעיר) כשהתנאים הבולטים הם שלא יהיה עצל מידי, שיראה צעיר, לא קטן מידי?

פורסם
התכוונתי בכל מקרה למאזדה 3 האצ'בק וגם אני אוסיף לה כל מיני תוספות חיצוניות שלפי דעתי תגידו שצועקות "ערס" ולא "ליסינג" ככה שהיא לא תיראה כמו משפחתומטית משעממת... :)

 

איזה רכבים יכולים להתאים לי(נהג חדש/צעיר) כשהתנאים הבולטים הם שלא יהיה עצל מידי, שיראה צעיר, לא קטן מידי?

 

קח את הפיקנטו, חבל על המזדה ליסינג שתצעק "ערס"

פורסם

אם ככה אתה מתכוון לדגם הספיריט, מנוע 2000 אוטומט...

 

ממש לא הבנתי את ההתלבטות שלך, אחת תשתה דלק כמו מרכבה 4 והשניה תחסוך לך המון...(גם אוטומט)

פורסם

אתה יכול לקנות פיג'ו 207 שנת 2008-9, סיאט איביזה שנת 2009, פולקסווגן פולו שנת 2009, אפשר ב 4000 ש"ח יותר לקנות פיג'ו 206 פלוס חדשה מהחברה.

כל אלו רכבי צעירים, לא מרגישים "עגלה" על הכביש, יפים פי מליון מהמזדה 3 האצ'באק, חסכוניים בדלק (חלק יותר חלק פחות) ולא בעייתיים במיוחד או מבלים במוסכים כל יום וחצי.

×
×
  • תוכן חדש...