Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

אשמח לדעת האם יש טבלת דירוג בסופר מיני ובמיני

 

אני רוצה לדעת איזו סופר מיני הכי זולה בתחזוקה, באה עם מנוע הכי טוב, חסכונית בדלק, אני מדברת רק על אוטומטית.

כנ"ל גם במיני.

אני יודעת שהשאלה שלי מאוד מאוד כללית, אבל אשמח אם תפנו אותי להשוואות בין הדגמים

טרם החליטותי על מה אני הולכת..

 

בגדול, זה או סקודה פביה, או קיה פיקנטו

בסקודה פביה עשיתי נסיעת מבחן בקיה טרם.

 

הגעתי למסקנות האלה אחרי חפירה בפורום.

 

שהסקודה פביה תהיה לי הכי טובה מכל הבחינות שציינתי ואילו הקיה גם תהיה טובה מהקבוצה של המיני.

 

מה דעתכם?

פורסם

אין אף אחד שיכול לעזור לי עם החלטה?

השתגעתי כבר.. הציעו לי את היונדאי I10 אני פשוט חושבת שהיא קטנטנה..

את הקיה עוד לא "הרגשתי".

הסקודה פביה, המנוע 1.2 טורבו, תיבת הילוכים רובוטית, דווקא די אהבתי, אבל מפחדת מכיון שאין עליה שום ביקורות..האם מישהו יודע? מכיר?

פורסם

בוקר טוב,

 

יונדאי i10 וקיה פיקנטו הם רכבים די דומים מבחינת הגודל, אז אם i10 הרגישה לך קטנה כנראה שגם הפיקנטו תיהיה לך קטנה יותר.

אין טבלה כזאת כמו שאת מחפשת, כי מדובר בהחלטה שהיא די סוביקטיבית. אחד חושב שהמנוע הזה הכי טוב והשני חושב שמנוע אחר הכי טוב, זה לא שחור ולבן.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

את מתלבטת בין מכוניות מקבוצות שונות - מיני קטנות וסופרמיני, כאשר בסגמנט המיני המבחר לא גדול אבל בסגמנט הסופרמיני יש עשרות דגמים שרבים מהם עשויים להתאים לטעמך.

כדאי שתחדדי כמה נקודות, קודם כל לעצמך, ואז שתפי את הפורום:

1. מימון - ציינת הון עצמי של 40,000 ש"ח. האם בדקת אל יכולת ההחזר שלך, ולפיו בחנת את גובה המימון שבו תוכלי לעמוד? יש הבדל גדול בין נטילת הלוואה של 30,000 ש"ח לרכישת מיני בסיסית לבין לקיחת 70,000 ש"ח לרכישת סופרמיני מאובזרת. גשי לסניף הבנק שבו את מנהלת את חשבונך והתייעצי עם פקיד ההלוואות, בסופו של דבר הוא מכיר את התנועות בחשבון שלך ויוכל להמליץ לך לגי גובה ופרישת ההלוואה. כמוכן בקשי סימולציות לגבי ההחזר החודשי בהתאם לעליות אפשריות (וצפויות) של הריבית במשק.

2. מה הצרכים שלך - כמה אנשים הרכב יצטרך לנייד, איזה מטען יצטרף אליהם ובאיזה תנאים? יש הבדל בדרישות בין רכב ליחיד בתוך תל אביב לרכב לזוג או משפחה צעירה בגליל. כמוכן יש לבחון צרכים בעתיד הנראה לעין (למשל - שינוי מקום עבודה שיצריך נסיעה יותר ארוכה, הרחבת\צמצום משפחה וכד').

3. איזה העדפות אחרות יש לך - האם את מוכנה לנהוג ברכב עם תיבת הילוכים ידנית או שאת מתעקשת על אוטומטית או רובוטית? חשיבות העיצוב מבחינתך?

 

ועוד רעיון קטן - במרבית הערים יש ריכוזים של סוכנויות רכב באזורים מסויימים. קחי לך כמה שעות וצאי לסיבוב בסוכנויות, רצוי עם מישהו\מישהי שאת סומכת עליהם לגבי שימת לב לפרטים שונים ברכב ובהצעות המחיר. עוד זוג עיניים בוחנות וראש חושב אף פעם לא הזיקו, וכדאי שיהיה לך עם מי לדון באפשרויות. אישית עשיתי זאת כאשר חיפשתי רכב חדש לפני מספר חודשים, גיליתי כמה דגמים מעניינים שלא הכרתי קודם ובסופו של דבר רכשתי רכב שונה מזה שהתכוונתי לרכוש, בזכות קו מחשבה שונהשהובילה אשתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה לקחת נסיעת מבחן גם על הפיקנטו ואז תחליטי מה מתאים לך יותר ,שני הדגמים טובים ומומלצים אבל מה יתאים לך יותר רק את יודעת.

×
×
  • תוכן חדש...