Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ביצועי הפוקוס הרבה יותר טובים מהתדמית.

 

מנסיון עם פוקוס 2002, אני חולק על דעתך. אני חושב שהתדמית נכונה, כפי שהסביר נקמיצ'י:

 

תשמע, הפוקוס עגלה. אתה אולי התרגלת אבל באמת שהיא עגלה.

 

לא מזמן יצא לי לנהוג כמה שבועות על פוקוס 2010 כמעט חדשה, כרכב חלופי. נדהמתי לראות שהם לא שיפרו שום דבר: המנוע עדיין חלש כשהיה לפני 10 שנים, וההילוכים האיומים נשארו אף הם ללא שינוי. העיצוב של חזית הרכב שונה, זה הכל.

 

דני

פורסם

בכל מקרה אין על הנוחות של ה306 הישנה שלי(99 - שם החלפתי בולמים למקוריים) ביחס למאזדה\קורולה והI30 שלא נדבר על הגטס האביאו הוא לא רכב מבחינתי אז אני נמנע מלהגיב...

פורסם

מהתקופה שהיתה לי 306 אני רק זוכר שאין על הנוחות של קו 2א' מאיזור התעשיה של נתניה למרכז העיר לאחר ששוב ה306 שלי התקלקלה. מרצדס/מרכבים השקיעו בבולמים וכסאות איכותיים, אין מה לומר.

 

אבל כן, זה הרכב אולי הכי נוח שהיה לי. הבעיה שעם נוחות לא הולכים למכולת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דר"א, הפוקוס דור ראשון ידני מציגה אצלי צריכת דלק נאה מאוד של 1 ל15.

אם לא הייתי מכיר אותך, הייתי אומר שזה נתון הזוי. אני מניח שרוב הנסיעה בכבישים מהירים בהילוך גבוה.

מסכים שדור 1 עולה על דור 2 ברוב הפרמטרים, למעט בטיחות.

אגב, צריך למצות את החקירה לגבי הפוקוס שנחצתה ל 2 של המשפחה מאילת, כדי להבין האם הרכב עבר שיקום לא תקין לאחר תאונה.

פורד השקיעו הון עתק בפיתוח המכונית, אבל הצלחתה המסחרית כיסתה עד מהרה את ההשקעה, ושינתה כליל את תדמיתה של פורד , ובנוסף איפשרה לפורד לפתח בנחת את יורשות הקורטינה והגרנדה...

...

ולמרות שמדובר היה בשם בעל מוניטין, פורד העדיפה אפילו להחליף את שם המכונית..

חן, תודה רבה על הסקירה המאוד מעניינת.

אשמח מאוד, אם לא אכפת לך, לספר על הסיירה, יורשת הקורטינה (היו להוריי קורטינה 76, קורטינה 81 וסיירה 83) והאם גם לה הייתה תדמית כזו שגרמה לשינוי השם למונדיאו.

לגבי הגרנדה, עד כמה שזכור לי הייתה לה יורשת בשם סקורפיו(ן?), אבל לדעתי אין לפורד אירופה היום דגם בסגמנט זה.

 

מבחינת אמינות הפוקוס נחשבת ל"יפנית" שבחבורה. תשאלו קציני רכב בחברות ליסינג והשכרת רכב את דעתם על הפוקוס.

זה בדיוק מה שאני מנסה לומר, שמי שלא קונה פוקוס בגלל "אמינות אירופאית" מפספס.

הם עוברים בחברות הליסינג התעללות והזנחה ושורדים במפתיע.

 

אייל - לא "לקחתי" רכב, אלא קיבלתי קרוז, כי אין אצלנו יותר בחירה לאחר שעברנו מליסינג לרכב חברה.

עם 124 כ"ס ושישה הילוכים היא פחות גרועה ממה שציפיתי.

אמרתי שבחיים לא אגע באוטו קוריאני, אבל עכשיו I30 ידנית הופכת למשהו שהייתי ממליץ לקנות, אם צ'מפיון לא היו מורידים את מחיר הגולף הידנית ל 109 אלף (שייגמרו לפחות ב115 אלף לאור ניסיוני בקנייה מצ'מפיון).

אגב, ידידה שלי קנתה ב 2008 גולף 1.6 ידנית ב 130 אלף. זו אחת ההורדות הגדולות (באחוזים) שזכורות לי.

פורסם

ממליץ לה לא לבדוק את המחירון של 2008 ידנית כיום , כי רכשתי לאחרונה 1.6 2008 אוטומט בסכום חד ספרתי שלא מגרד את ה100 :)

 

עם כל הכבוד להתקדמות האדירה של יונדאי בשנים האחרונות, לi30 יש עדיין תחושה זולה ואינטריור גרוע משמעותית מזה של הפוקוס.

מספיק לאחוז ביד את ההגה ולהסתכל על הדונמים הרבים של פלסטיק גס שחור וחלול גם בדלתות וגם בדש כדי לאבד את החשק.

גם הרכב על הכביש מרגיש קל, מנותק תזזיתי. יש לו כוח אבל הוא מרגיש כמו 110 כ"ס , לא כמו 124 או 126 או כל מספר בומבסטי אחר שמוצהר על סל"ד שאף אחד לא מגיע אליו :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

DNY, איך אומרים? שרוצים להגזים אז מגזימים עד הסוף...

מה השתנה ב10 שנים חוץ מהעיצוב? תא הנוסעם והפלסטיקה של הדור השני הרבה הרבה יותר טוב מהראשון.

הרכב שקט הרבה יותר בשיוט עקב תוספות בידוד של תא הנוסעים ביחס ל2006-2008.

נכון, המנוע הוא עדיין עקב אכילס, אבל סע בI30 ותן מכה על הפלסטיקה החלולה שלה להבין שלא הכל בחיים זה 0-100

במיוחד לא בסגמנט הזה, ולא שהיא משאירה באבק את הפוקוס, מה שעוד יותר גרוע למשל בקרוז. גם ה308 על 120 סוסיה לא מרגישה זריזה משמעותית אם בכלל.

 

ומה השתנה ב3 לעומת הקודמת? עוד מסך צבעוני חלטוריסטי ולא קשור שמישהו הדביק באמצע הדשבורד?

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אגב, קראתי לאחרונה את ספרי הרכב המתורגמים לעברית של הקרוז ושל השירוקו.

בשניהם כתוב על האפשרות לנתק את ה ESP, אבל דווקא בספר של הקרוז כתוב "להשגת ביצועים טובים במיוחד".

בשירוקו לא כתוב למה ואיש מסירות הרכב של צ'מפיון אומר שזה "רק בשביל ביצוע טיפולים".

 

האם הקרוז היא מכונית ספורטיבית ולא ידעתי את זה?

פורסם
DNY, איך אומרים? שרוצים להגזים אז מגזימים עד הסוף...

 

ממש לא. יש לי עוד הרבה ביקורת על הפוקוס, אבל לא אמרתי כי זה לא הענין.

 

DNY

ומה השתנה ב3 לעומת הקודמת? עוד מסך צבעוני חלטוריסטי ולא קשור שמישהו הדביק באמצע הדשבורד?

 

את המזדה אני פחות מכיר, ולכן לא אחווה דיעה, אבל בקורולה השתנו דברים: מנוע טוב יותר, תיבה רובוטית (אמנם לא כל כך מוצלחת ובהחלט לא אהודה), מושבים אחוריים מתקפלים, ואפשר למצוא עוד. אבל זו לא הנקודה, אלא:

 

למרות שלטויוטה היה מנוע סביר פלוס כבר בדגם הקודם, בכל זאת שיפרו משמעותית את המנוע לדגם הנוכחי (2008+). לעומת זאת, לפוקוס יש עוד משנת 2002~ מנוע גרוע, שאינם טורחים לשפר. כנ"ל תיבת הילוכים.

 

דני

פורסם
אם לא הייתי מכיר אותך, הייתי אומר שזה נתון הזוי. אני מניח שרוב הנסיעה בכבישים מהירים בהילוך גבוה.

 

 

רוב הנסיעה היא אכן בכבישים בין עירוניים אבל חלקה בעומסי תנועה בבוקר ואחר הצהריים.

האמת שבזמן האחרון אני מנסה לסגל לעצמי תוכנית נסיעה חסכונית וזה דיי משפר את הצריכה.

גם אם זה לא 1 ל 15 אז זה משהו קרוב לזה, 14 או 13, סה"כ מדובר ברכב דיי חסכוני.


×
×
  • תוכן חדש...