Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לעשות מארב אולי גם אעשה זאת אני לא בטוח. כן חשבתי לתפוס את העבריין שעושה לי נזקים באופן קבוע ואז לתבוע אותו על הנזקים שהוא גרם לי באופן קבוע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

רציתי לשאול,האם מצלמת כיפה תעשה את העבודה? התקנה מעל הרכב השאלה שלי היא,עם איזה כבל מחברים אותה?

ואותו כבל שמתחבר למצלמה מתחבר לטלוויזיה? זה כמו הכבל שמתחבר לוידיאו צהוב אדום?

אין לי בעיה לשים מצלמה רגילה ולצפות בזמן אמת בטלוויזיה ללא DVR.

מצלמה אני רואה שלא בעיה למצוא השאלה עם איזה כבל מחברים את המצלמה שתקלוט טוב מקומה 4.

נראה לי שצריך כבל של 100 מטר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הבעייה של מצלמת כיפה זה רגישות בלילה. היא נמצאת מאחורי כיסוי שחור שעוצר חלק מהאור להגיע. זה טוב למשרדים, חנויות, כניסות מוארות, אבל למטרה שאתה רוצה אני מאמין שזה לא יתן את המענה. אני מכיר מקום טוב בעפולה שמוכר ציוד כזה (מאיפה אתה בארץ?), הוא יכול להדגים במקום ותיראה אם זה מתאים לך.

כבל של 100 מטר זה גם בעייה - מי יאשר לך התקנה כזאת בשטח ציבורי וכמה תעלה ההתקנה?

 

ללא DVR תצתרך לשבת לילה אחרי לילה. נניח שתיראה שמישהו עושה את זה, ייקח לך יותר מידי זמן לרדת. מעבר לזה לא יהיו לך הוכחות שאותו אחד שתפסת אותו עשה משהו - אין לך הקלטה. DVD טוב מקליט לפי טריגר, למשל תנועה או זמן שהגדרת מראש.

 

מצלמות מעגל סגור לרוב מתחברות עם כבל קואקסיאלי עם מחברי BNC. זה כמו הכבל הצהוב של טלויזיה (RCA), אבל עם חיבור הברגה כדי שלא ייצא.

 

לפעמים ביד 2 יש מציאות ואנשים מוכרים ציוד מעגל סגור משומש. אולי תוכל למצוא שם משהו במחיר מתאים לך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הבנתי תודה על התשובה.

אני מאזור המרכז. כנראה שאבדוק ביד 2 ואציץ שם או שאראה כבר איזה פתרון יצוץ לי.:|

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...