Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לחבר שלי יש מאזדה 3 דור קודם, ובפנס האחורי ישנה

מעין רטיבות בתוך הפנס האחורי.

אני שם לב שהתופעה נפוצה בהרבה מאוד רכבים כאלה.

אשמח לדעת מה גורם לתופעה, מה עושים במצב כזה

ואם וכיצד ניתן למנוע את הבעיה.

בנוסף ברדיו שברכב נפלו שני כפתורים.

היבואן יוכל לעזור לנו לטפל בבעיה? במידה ולא, למי פונים?

שבת שלום.

שלומי.

פורסם

רטיבות בפנס האחורי עלולה לקרות בגלל אטימה לקוייה או/גם סדק בבקליט.

כמו כן אני מציע לחברך לבדוק גם את תעלות הניקוז ופתחי הניקוז במידה וקיימים.

איזה כייף לי :)

פורסם

מעניין, גם אני ראיתי לפני כמה ימים מזדה שלוש עם רטיבות דומה בפנס האחורי ימני.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כנראה מדובר בהתעבות בימים קרים, לא משהו חריג במיוחד ולא מחייב שיש בעיית אטימות כי הפנסים המודרנים כלל אינם אטומים וקיים בהם חריר נשם לטובת שחרור אויר חם מהדלקת הנורות (שזה גם גורם לאדים להצטבר בעדשה הפנימית).

פורסם

ואיך עשית את החור הזה מבלי לשבור את הפנס כולו?

 

חברים, אני אשמח אם תהיינה התייחסיות גם לשאלתי השנייה.

מהיכן אני יכול להשיג כפתורים של אדיו מקורי של מאזדה 3?

שלומי.

פורסם

ניסן שלום, לפי דבריו של דניאל כנראה מדובר על התעבות של אדים ולאו דווקא כניסת מים.

מנסיונך ברכבי מאזדה מה הבעיה בדרך כלל ?

איזה כייף לי :)

פורסם

איך עשית את החור הזה מבלי לשבור את הפנס כולו?

את החור עשיתי בפלסטיק ליד הזכוכית בלי לנגוע בזכוכית בעזרת בורג ומברגה- קידוח הבורג והוצאתו , עובד מצויין זה נעשה ב 2 הפנסים ואין יותר אדים

×
×
  • תוכן חדש...