Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשים טוויטרים אצלי באוטו על הדשבורד או בקורה

יש המלצה על טוויטרים מסוג מסויים ..? ולא ב20 שקל שישרפו אחרי שבוע ? :roll:

 

תודה

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

לאיזה מיד אתה מתכוון לשדך אותם?

באיזו הגברה?

באיזו נקודת חיתוך?

לאיזה סגנונות מוזיקה?

מעוניין בחדש? משומש? הזמנה מחו"ל אפשרית?

מתחדשת*

פורסם
לאיזה מיד אתה מתכוון לשדך אותם?

באיזו הגברה?

באיזו נקודת חיתוך?

לאיזה סגנונות מוזיקה?

מעוניין בחדש? משומש? הזמנה מחו"ל אפשרית?

 

סיגנון מוזיקה - ראפ

כן אפשר להזמין מEBAY

הגברה? חשבתי לחבר לרדיו דיסק עצמו משום שהרמקולים ששומעים אצלי ברכב כולם מחוברים למגבר

אז חשבתי להשתמש בהגברה של הרדיו דיסק..?

יש לי 2 מגברים

שתיהם 4 ערוצים

אחד מגושר 2 ערוצים לסאב פיוניר 1000W

השני 4 ערוצים מחובר לרמקולים קדמיים 6X9 סאונדסטרים , ולרמקולים אחוריים 6X9 JBL

מבחינתי אפשר לחבר גם למגבר ל2 הערוצים הנוספים שיש ברשותי פנויים.

(יש לי שברולט קוואליר קופה בגלל זה יש לי בדלתות בגלל הגודל שלהם 6X9 גם בקדימה)

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
יש לך איך לחתוך מהם את התדרים הנמוכים?

יש במגבר כן , המגבר ה BOSS סיני עם המאוורר באמצע

יש בו אופציה לכוון

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
מה התקציב?

יש למגבר אפשרות לחתוך בין 3 ל-5 קילו הרץ?

לא יודע , אני מגיע בשבת למפגש בכל מקרה הכי הרבה אני אתייעץ שם 8)

Renault Clio RSi 1995 :evil:

×
×
  • תוכן חדש...