Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט החדרת יציבות לאיביזה 20VT,ובלי אף שיפור שקשור לכוח כן כן אף לא כ"ס 1


BIG Y
שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה לי שאתה קצת מגזים. האחיזה האבסולוטית באיביזה היא לא נחותה משמעותית מבקליאו. זה לא באיזה מהירות הקליאו עושה את הסיבוב, זה איך היא עושה אותו.

 

מזמן לא נהגתי על האיביזה 20VT, אבל האוטו זכור לי כסרבן למדי ובעל תגובות היגוי ושלדה קהות. מעניין איך הוא אחרי השיפור. גם הדור הקודם של הקופרה וה-FR סבל מבעיות כאלו ואחרות, אבל הדור החדש קצת יותר טוב.

בכל מקרה, יפתיע אותי אם ההיגוי באמת השתפר משמעותית. זה דבר שלא פשוט לשנות לטובה בלי כיולים מאוד ספציפיים. מה שכן, האחיזה בוודאי יכולה להשתפר בקלות, וגם את תגובות השלדה אפשר לשפר עם מערכת מתלים ראויה.

 

רוני

אתה מתכוון לפידבק מההגה?

האוטו מתנהג אני קורא לזה נקי יותר,יותר קל וכיף לשלוט בו,אני מרגיש יותר טוב את הגלגלים ומה שהם משדרים,האוטו נהיה צפוי יותר.

אני עדין חדש בכול מה שקשור למילון ולשפה של החברה המסתובבים8)

 

אלכס אין בעיה עם המוטות לטסטים,והשוטרים גם לא רואים אותם,חוץ מהקידמי עליון שהוא מקורי של סיאט ספורט,שנרכש דרך צמפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמתי לב שתצורת זרועות המתלים וה BUSHINGS אצלי דומה מאוד לשלך! מישהו יודע אולי לומר לי מהן המידות של הבושינגים המקוריים של איביזה קופרה 2011 ? יש לי הרגשה שישנה חפיפה לאחד או יותר מהדגמים הקודמים של VAG.

הייתי רוצה מאוד באותה הזדמנות להחליף סט בושינגים לכאלה של POWERFLEX, אך סט רשמי יעודי לדגם שלי לא קיים עדיין.

 

תעלה תמונה של הבושינגים אצלך

אגב אני לא ממליץ על POWERFLEX , אם כבר אתה הולך על משהו לך על SUPERPRO!

הם מתאימים הרבה יותר טוב לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביתר מה הבעיה עם POWERFLEX?

לאיביזות בקופרה נט אולי ל 90% מהאנשים שם זה מותקן אצלם ללא בעיות.

שמתי אצלי קיט שלם,בלי אף ווברציות,אפילו של המסרק הגה לא מווברץ לו:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי היה מורכב תותבים לתושבת גיר תחתונה שלהם הוויברציות שעברו לתא הנהג היו פשוט מעצבנות לאחד כמוני שכל זמזום מפריע לו, החלפתי אותם בתושבות של סופרפרו והרעידות נעלמו כליל! ובאיכות יותר טובה.

מזל שבתותבים למשולשים לא שמתי את הפאורפלקס כי מהר מאוד הייתי צריך לעשות עבודה כפולה בלהחליף אותם :)

זאת הראיה שלי לנושא בכל אופן, אגב הסופרפרו גם יותר יקרות. כמעט פי 2 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל POWERFLEX אין תושבות למנוע אוו גיר לאיביזה לדגם שלי,כול השאר לא אמורות להעביר ווברציות.

זה השלב הבא שלי תושבות מנוע וגיר מחוזקות.

ממי הזמנת את שלך?אולי היה להם תושבות בשבילי.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאתה קצת מגזים. האחיזה האבסולוטית באיביזה היא לא נחותה משמעותית מבקליאו. זה לא באיזה מהירות הקליאו עושה את הסיבוב, זה איך היא עושה אותו.

 

מזמן לא נהגתי על האיביזה 20VT, אבל האוטו זכור לי כסרבן למדי ובעל תגובות היגוי ושלדה קהות. מעניין איך הוא אחרי השיפור. גם הדור הקודם של הקופרה וה-FR סבל מבעיות כאלו ואחרות, אבל הדור החדש קצת יותר טוב.

בכל מקרה, יפתיע אותי אם ההיגוי באמת השתפר משמעותית. זה דבר שלא פשוט לשנות לטובה בלי כיולים מאוד ספציפיים. מה שכן, האחיזה בוודאי יכולה להשתפר בקלות, וגם את תגובות השלדה אפשר לשפר עם מערכת מתלים ראויה.

 

רוני

 

יצא לי לנהוג ולנסוע יחד עם הVT20, במקומות בהם אני חזק על הגז האיביזה מורידה מהירות באופן דראסטי, וזה לא בגלל שאני איזה נהג מרוצים ונהגי האיביזה הרגע השתדרגו מקורקינט.

כנהג באיביזה הרגשתי שהאוטו לא אוחז (מספיק), לא משדר ביטחון ויציבות כמו ברכבים אחרים, הצמיגים והכוח שם, אבל משהו משתבש בדרך לכביש.

נכון, גם ה"איך" חשוב, פה אני מסכים ולא בטוח שאפשר להביא את האיביזה לרמתה של הקליאו בתחושה.

ולפני שכל בעלי האיביזה קופצים עלי תזכרו שגם FR עם קצת חמוצים לוקחת קליאו ספורט בקו ישר, יש כאלה שזה חשוב להם. :wink:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שהאיביזה מאבדת את עצמה נעוצה בכוח הרב שעובר בבום לגלגלים הקידמיים מה שגורם לאיבוד אחיזה שלהם ותת היגוי.

האיביזה לדעתי לא פחות יציבה מהקליאו וזה לאחר שהייתי בעלים של שניהן. בקליאו אפשר לחזור לגז מהר יותר והיא מהנה ומערבת יותר. את האיביזה צריך מעט ללמוד על מנת לדעת איך להמנע מתת היגוי בשורה התחתונה היא לא איטית מהקליאו בכל כביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב קשיח וטיפלה קופצני,אבל לא מפריע ליום יום.

אני עדין משחק עם האנטירול האחורי לבדוק את כול 3 המצבים,בהכי קשיח הזנב ממש סופר שובב,שטיפה מפחיד אותי.

יש לי עוד משחק גם עם הלחץ אוויר שעדין לא מצאתי מה טוב לי.

הברקסים אין מה להגיד,למרות שגם לחיצה חזקה במהירות קצת מוציאה את האוטו משיווי משקל שלא הייתי רגיל לזה.

 

BIG Y -

 

כל הכבוד על הפרויקט האמיץ !!! גם עלי הסתכלו כמו משוגע לפני כמה שנים ששיפרתי אחיזה והתנהגות (לאון4) ולא נגעתי במנוע ...

 

לגבי ל"א בגלגלים, את לחץ האוויר תקבע ראשון, המלצות יצרן + 10-15% וכן ע"י סימון הצמיגים עם גיר ובדיקה בסיבובים עד איפה הצמיגים נוגעים בכביש (ע"פ סימן המשולש בדופן הצמיג)

 

רק אח"כ תשחק עם השאר, קשיחות מתלים בהתחלה, ורק בסוף מוטות, מכיוון שהשילדה גרועה בחלק האחורי שלה (מתלה קורת הרוחב המחורבן), אני דווקא לא הייתי מקשיח אותה יתר על המידה מאחור, מתכון לאיבודי אחיזה...

 

נ.ב: אפשר סיבוב :roll: ?

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שהתושבות ב1.8T זהות בלאון ובאיביזה, תשאל אולי בטכני או תבדוק אולי עם היבואן של סופרפרו בטח הוא יודע..

אני עם תותבים של סופרפרו ואני ממש מרוצה מהם, שיפור משמעותי מאוד מהמקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עוד משהו קטן ונחמד שהגיע היום,ויוסיף עוד כיף לנהוג באוטו.

דריפנציאל מוגבל החלקה של חברת פלגווין.

השבוע נכניס אותו למוסך להורדה של גיר ונרכיב אותו עם קלאץ חדש על הדרך.

דריפנציאל.jpg

דריפנציאל 1.jpg

דריפנציאל 2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...