Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט החדרת יציבות לאיביזה 20VT,ובלי אף שיפור שקשור לכוח כן כן אף לא כ"ס 1


BIG Y
שימו לב! השרשור הזה בן 4401 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני היחיד שלא רואה אף תמונה ויש מין צפרדע בקובית קרח? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב, כל התמונות נמחקו, אף אחד לא צריך להרשם לאיזה אתר בשביל לראות תמונות, אתה מוזמן לפרסם את התמונות כאן בגוף ההודעה.

 

זה לא יותר מידי מסובך, אתה יודע ...קופי ואז פייסט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול גם להעלות אותן ישירות מהמחשב שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט שדרוג מבורך לאיביזה, שלא מבריקה בהתנהגותה המקורית...

 

זה די מדהים איך רכב חזק עם התנהגות בינונית = אנשים משפרים לו עוד יותר את הכוח, במקום להתעסק בנקודות החלשות שלו...

 

בינינו, כמעט אין איביזה סטנדרטית כיום, אבל אף אחד לא משפר בלמים או מתלים (אלא אם זה בשביל ויזואליות), רק כוח כוח ועוד קצת כוח...

 

אז סחתיין על הפרוייקט, בהחלט השקעה בכיוון הנכון, בכל רכב בכלל ובאיביזה בפרט.

 

לגבי ההגה - כמובן שצריך לנהוג בשביל להחוות דיעה, אבל מניסיוני על וואגיות משופרות שלדה, חוסר התחושה נשאר כמעט כשהיה.

 

(החדות משתפרת, והטווח המת באמצע גם קטן משמעותית, אבל ההגה נשאר קל מדי ולא מפדבק מספיק באובדן אחיזה).

 

לגבי הדיפ' מוגבל ההחלקה, לא יודע אם זה הכיוון שהייתי הולך אליו, אם אתה לא "חרמן גז" בתוך הפנייה, יש שיפורים אחרים שקודמים לכך.

 

סה"כ הוא למעשה מתקן טעות נהיגה (של חזרה מוקדמת מדי לגז) וזה אמנם גורם לך להיות מהיר יותר, אבל על חשבון נהיגה שאינה נכונה טכנית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kundason חשבת שאולי את אף אחד זה לא מעניין הOVER יציבות הזאת ?

כי לא כולנו כל היום מתגרזנים בסיבובים ?

יש כאלה שמעניין אותם קו ישר אז הם לא צריכים את המוטות מייצבים וכיווני פרונט ?

אם אתה שואל איך רכב עם 350-500 סוס מתנהג בסיבובים אז-הוא לא מתנהג,פשוט לא מתגרזנים על סיבובים

וככה רכב עם הנעה קידמית ו500 סוס מסתובב ופונה,כמו כל משפחתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין מה אתה אומר אבל מבחינתי, זה מבאס לאללה לנסוע מהר ופתאום לראות סיבוב מה שמאלץ אותי לבלום באגרסיביות, להוריד 2-3 הילוכים ולקחת את הסיבוב במהירות של סוזוקי אלטו.

 

קח בחשבון ש 99% ממשפרי האיביזות בכלל לא מתקרבים לדגדג את מגבלות הרכב הסטנדרטי ולכן אני מסכים עם קונדסון שזה מפליא שמרבית כספי השיפורים באיביזות הולכים על הוצאת עוד ועוד הספק ולא על שיפור נקודת התורפה של הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה זה לא מבאס אף אחד עד שאתה לא נכנס ממש לתוך ה"שיגעון" הזה של הסיבובים\הלחיצות בקו ישר.

ההוא שמסתובב לא מעניין אותו כמה כוח יש לזה שלוחץ בקו ישר כי הוא לא יכול להיסתובב כמוהו.

וזה שבקו ישר לא מעניין אותו איך ההוא מתגרזן בסיבובים כי הוא לא מתגרזן בכלל בסיבובים.

בנסיעה מינהלתית אין לאף אחד ייתרון\חיסרון.

בסופי שבוע לכל אחד יש את הייתרון שלו במסלול שלו !

 

דרך אגב רוב האיביזות היום כבר מצויידות בקויילאוברים שזה שינוי שנחשב משמעותי

לטובות האחיזה ברכב,אפילו אם זה למטרות יופי

אז כבר הם פונים יותר טוב,מהר ובטוח מסוזוקי אלטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kundason איזה עוד שיפורים ללפני הדריפנציאל יש?

יש הרבה מצבים שהיום אני יכול לתת גז איפה שלא היה אפשר לפני זה,כי התת היגוי ירד דרסטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4401 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...