Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו מספיק להיות פרייר (כמו שאומרים עלי חבריי) Trop bon trop con


barzelay
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Trop bon trop con זה מה שאומרים הצרפתים.

 

בדקתי רכב של לקוח וכאשר גילה פגם שלא כתוב לו בטופס הבדיקה הוא תיקן מבלי לידע אותי על כך ובא אלי עם חשבונית מס עם דרישה שאשלם לו ולא יפנה גם לעיתונות.

 

התחשלתי מעט בזכות התגובות של חברי הפורום הנכבד הזה על מקרים אחרים וכנראה נובט בי גן אחר ושונה שיודע גם להגיד לא כשצריך.

זהו המכתב ששלחתי ללקוח אחרי שדרש ממני לשלם לו עבור מותח שלטענת המוסך שהחליף אותו כי הוא היה שבור:

 

לקוח נכבד,

הנדון : בדיקת הרכב מ.ר 46-867-50

ראשית צר לי על מה שהיה ותודה שבדקת את המכונית אצלינו XXXX, אני מתחיל היישר בבעיה עצמה : נניח שלא ראינו שהמותח אכן שבור כי כדי לראות זאת יש חובה לפרק חלק זה או אחר אבל שמענו רעשים במערכת התזמון כי זה באותו האיזור וכי יש שם בעיה/ליקוי וזה מה שרשמנו בטופס הבדיקה , מן הדין מר פישר , היית צריך לידע אותנו על הבעיה לפני החלפת המותח ואז היינו נכנסים לעובי הקורה ואתה אולי לא היית צריך לשלם אגורה על החלק , אני הייתי מביא למוסך חלק תקין ומשומש מפירוק (הלו מדובר ברכב משנת 2002 ולא רכב חדש , החוק מחייב להתקין חלק חדש רק לרכב עד גיל שנתיים בלבד ! ) גם הדעת לא מקבלת שעלות מותח 2500 ₪ כמו מחיר מנוע אתה בטח אמרת לעצמך "XXXX ישלם".

זהו תנאי מרכזי של כל מתן האחריות (רשום בתחתית טופס הבדיקה מה הוא התנאי לקבלת אחריות ואתה גם חתום בתחתית הטופס), יכולת באותה השיטה גם להחליף מנוע וגיר והייתה בא אלינו למכון הבדיקה ומנפנף בחשבונית המס ודורש מאיתנו לשלם עבור ההחלפות . מר פישר , זה לא מקובל עלינו.

מר פישר אני חייב לשמור על העסק מבחינה כלכלית , היו עשרות מקרים בהם מוסכים ניסו להחליף חלק זה או אחר ללא צורך רק לשם עשיית כסף קל , חלילה לי מלומר זאת על המוסך שטיפל במכונית שלך אבל חובה עלי לפקוח עין לבדוק כל סוגיה של החלפת חלק של רכב הנמצא עדיין באחריות המכון וכאשר אני נדרש לשלם עבור התיקון !!.

לקוח נכבד, היית צריך לבקש "ממוסך שרד" להמתין בהחלפת החלק היקר עד שאתה תודיע למכון על הגילוי הבעייתי , כי אתה עדיין תחת האחריות של מכון הבדיקה. מר פישר , אין לך ביד שיק פתוח שלנו ושאתה יכול ורשאי למלא בו את הסכום. מר פישר , כך לא נוהגים.

היה לי מקרה דומה עם המוסך הזה : "מוסך שרד" ף

רכב מזדה 3 נבדק אצלינו במכון XXXX ונכנס למוסך זה לתיקון הליקויים , הלקוח שבדק ורכש את הרכב פעל כמו שצריך וצלצל אלי מהמוסך ואמר לי "שיש להחליף תושבת מנוע עליונה שהמחיר שלה יקר , עוד אמר לי הלקוח שעל הליקוי הזה של התושבת לא רשום בטופס הבדיקה מה עושים ? שאל ", עניתי ללקוח שימתין שם במוסך ושלא יפרקו את התושבת מהמנוע, שלחתי בוחן שלי בשם מיקי בוטבול "למוסך שרד" שבדק את התושבת "הפגומה" והיא הייתה חדשה לחלוטין !!! , והדבר העצוב בכל הסוגייה הזו שבדקנו "בהיסטוריה" של הרכב המדובר שם כתוב שאת התושבת הזו של המנוע המדוברת הוחלפה רק לפני חודש במוסך, קבלתי התנצלות מבעל המוסך מר אלי לוי "וטעות לעולם חוזרת" , כך נסגר העניין.

מקרים כאלה היו לי לרוב ואנוכי למוד ניסיון .

 

לקוח נכבד אני ממליץ לך לקרא את הכתבה שכתבתי על אותו נושא בקארספורום כנס לכתובת זו ותחכים :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=201197

 

לצערי הרב , אני נאלץ לדחות על הסף את הדרישה שלך שנשלם עבור התיקון שבוצע ללא שידענו מראש וללא הבדיקה החוזרת שלנו.

עוד פרט חשוב : על העונשים בדבר הוצאת דיבה קראת / שמעת ?.

 

מר פישר , פעל בשיקול דעת ולא בפזיזות ואל תשמע לכל "יועץ בשקל" שרק יודעים להבעיר אש .[/font]

 

לקוח נכבד , קרא בתחתית דף הבדיקה של XXXX שבידך שם כתוב :

"חשוב ביותר ! עם גילוי ליקויים שלא נתגלו בבדיקה-אין אנו אחראים אם התיקון ו/או הבדיקה בוצעו במקום אחר לפני שהרכב נבדק על ידינו שנית".

 

 

בכבוד רב,

דוד ברזילי

[

מנהל מכון XXXXב

אר שבע

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, שם המכון מופיע שם. כשאמרת "מונדיאל ישלם".

 

מעבר לזה, אני אישית לא חושב שחכם להגיד "נניח ואנחנו טעינו" מכיוון שזה יכול לשמש נגדך.

גם לציין עובדות לגבי המוסך יכול לגרום לתביעה מצד המוסך.

 

אני מציע שתלך לעו"ד שירשום נוסח קבוע. מבלי לציין עובדות ודברים ואותו תשלח לכל אחד. יעלה כמה גרושים אבל לפחות התוכן שלו לא יוכל לשמש נגדך.

 

מעבר לזה, אני בספק אם מותחן נכלל באחריות המכון כאשר רושמים שיש רעש ממערכת רצועות כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד, תרגום חופשי (ועדין ממה שכתבת בצרפתית: Trop bon trop con = יותר מדי טוב יותר מדי שמוק.

דרך אגב, טעות נפוצה שכותבים ואומרים רבים (כולל שדרי רדיו וטלביזיה) זאת המילה כנס (כנסו) שזה לאסוף ולהקהיל

(כנס את החיילים, כנס הפרות לרפת וכו').

המילה הנכונה הנה היכנס (היכנסו וכו') לצורך כניסה אל...

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, שם המכון מופיע שם. כשאמרת "מונדיאל ישלם".

 

מעבר לזה, אני אישית לא חושב שחכם להגיד "נניח ואנחנו טעינו" מכיוון שזה יכול לשמש נגדך.

גם לציין עובדות לגבי המוסך יכול לגרום לתביעה מצד המוסך.

 

אני מציע שתלך לעו"ד שירשום נוסח קבוע. מבלי לציין עובדות ודברים ואותו תשלח לכל אחד. יעלה כמה גרושים אבל לפחות התוכן שלו לא יוכל לשמש נגדך.

 

מעבר לזה, אני בספק אם מותחן נכלל באחריות המכון כאשר רושמים שיש רעש ממערכת רצועות כלשהי.

שלום, איפה כתוב מונדיאל ישלם ?..

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוד, תרגום חופשי (ועדין ממה שכתבת בצרפתית: Trop bon trop con = יותר מדי טוב יותר מדי שמוק.

דרך אגב, טעות נפוצה שכותבים ואומרים רבים (כולל שדרי רדיו וטלביזיה) זאת המילה כנס (כנסו) שזה לאסוף ולהקהיל

(כנס את החיילים, כנס הפרות לרפת וכו').

המילה הנכונה הנה היכנס (היכנסו וכו') לצורך כניסה אל...

בברכה - רפי לין

תודה לך רפי.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברזילי

אתה משתתף קבוע בפורום ועצותיך מועילות לרבים מאיתנו.

פרט לכך, התרשמתי כי אתה אדם אמין וישר וזאת על פי שרשורים קודמים בהם הגבת.

אני סבור כי אתה צודק לחלוטין במקרה זה, אולם ברצוני לומר לך שהמכתב ששלחת ללקוח כתוב בצורה שאינה הולמת בעל עסק שמכבד את עצמו.

 

הכותרת: בדיקת הרכב מ.ר 46-867-50 - אינה נכונה, אי אפשר לכתוב בדיקת הרכב .

כותרת מכובדת יותר היא : "בדיקת קניה מספר XXXXX מתאריך XXXX לרכב מסוג XXXXX מספר רישוי XXXXX"

 

אתה פונה אל הלקוח במספר כינויים: "לקוח נכבד" , "מר פישר", עליך להשתמש באחד מהכינויים בלבד.

 

ישנן לא מעט טעויות כתיב כגון: (הלו מדובר ברכב משנת 2002 ולא רכב חדש ) כאן צריך לכתוב הלא

דוגמא נוספת:רכב מזדה 3 נבדק אצלינו במכון - יש לכתוב אצלנו.

 

אינך משתמש בסימני פיסוק היכן שצריך, והדבר מקשה מאוד על הבנת הנושא.

 

לטעמי, במכתבך ישנם חלקים שלמים שאינם רלבנטיים לנושא, כגון: "מר פישר אני חייב לשמור על העסק מבחינה כלכלית", או השורה "שלחתי בוחן שלי בשם מיקי בוטבול ".

 

מכתבך אינו סדור ומאורגן, ולא מעביר לקורא את תחושת המקצועיות והביטחון העצמי שאותה עליך לשדר.

למעשה הוא משדר סערת רגשות וכעס.

 

בקריאה מפורטת של מכתבך אני רואה עוד מספר רב של טעויות כתיבה וניסוח מהותיות, אשר פוגעות ביכולתך להעביר את התייחסותך לעניין בצורה מקצועית ורצינית.

אני ממליץ לך להבא להתייעץ עם מישהו לפני שאתה כותב ללקוח, ואולי אף להכין מספר תבניות כתובות כמענה לטענות שעולות על ידי לקוחות.

אינני עורך דין אולם אני חושב שבמידה והעניין יגיע לכדי בירור משפטי, כל עורך דין זוטר ידע לעשות שימוש כנגדך במכתבך זה.

 

אני כותב לך את תגובתי זו, בעיקר בגלל שאני מעריך את פועלך בפורום.

מקווה שעצתי תועיל.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד שלום .אני רוצה להוסיף למרות שבמקרה הזה לא מגיע החזר ללקוח עקב הרישום של תקלה במערכת התיזמון.גם במוסכי יבואן משתתפים בחלק היחסי שנשאר לתקופת אורך חיי מערכת התיזמון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברזילי

אתה משתתף קבוע בפורום ועצותיך מועילות לרבים מאיתנו.

פרט לכך, התרשמתי כי אתה אדם אמין וישר וזאת על פי שרשורים קודמים בהם הגבת.

אני סבור כי אתה צודק לחלוטין במקרה זה, אולם ברצוני לומר לך שהמכתב ששלחת ללקוח כתוב בצורה שאינה הולמת בעל עסק שמכבד את עצמו.

 

הכותרת: בדיקת הרכב מ.ר 46-867-50 - אינה נכונה, אי אפשר לכתוב בדיקת הרכב .

כותרת מכובדת יותר היא : "בדיקת קניה מספר XXXXX מתאריך XXXX לרכב מסוג XXXXX מספר רישוי XXXXX"

 

אתה פונה אל הלקוח במספר כינויים: "לקוח נכבד" , "מר פישר", עליך להשתמש באחד מהכינויים בלבד.

 

ישנן לא מעט טעויות כתיב כגון: (הלו מדובר ברכב משנת 2002 ולא רכב חדש ) כאן צריך לכתוב הלא

דוגמא נוספת:רכב מזדה 3 נבדק אצלינו במכון - יש לכתוב אצלנו.

 

אינך משתמש בסימני פיסוק היכן שצריך, והדבר מקשה מאוד על הבנת הנושא.

 

לטעמי, במכתבך ישנם חלקים שלמים שאינם רלבנטיים לנושא, כגון: "מר פישר אני חייב לשמור על העסק מבחינה כלכלית", או השורה "שלחתי בוחן שלי בשם מיקי בוטבול ".

 

מכתבך אינו סדור ומאורגן, ולא מעביר לקורא את תחושת המקצועיות והביטחון העצמי שאותה עליך לשדר.

למעשה הוא משדר סערת רגשות וכעס.

 

בקריאה מפורטת של מכתבך אני רואה עוד מספר רב של טעויות כתיבה וניסוח מהותיות, אשר פוגעות ביכולתך להעביר את התייחסותך לעניין בצורה מקצועית ורצינית.

אני ממליץ לך להבא להתייעץ עם מישהו לפני שאתה כותב ללקוח, ואולי אף להכין מספר תבניות כתובות כמענה לטענות שעולות על ידי לקוחות.

אינני עורך דין אולם אני חושב שבמידה והעניין יגיע לכדי בירור משפטי, כל עורך דין זוטר ידע לעשות שימוש כנגדך במכתבך זה.

 

אני כותב לך את תגובתי זו, בעיקר בגלל שאני מעריך את פועלך בפורום.

מקווה שעצתי תועיל.

תודה לך מקרב לב, הועלת לי מאוד , וכאמור מכל מלמדי השכלתי . אני מאוד מעריך את הערותיך הענייניות.

 

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד שלום .אני רוצה להוסיף למרות שבמקרה הזה לא מגיע החזר ללקוח עקב הרישום של תקלה במערכת התיזמון.גם במוסכי יבואן משתתפים בחלק היחסי שנשאר לתקופת אורך חיי מערכת התיזמון.

 

ליוסי חברי שלום ,

 

בטופס הבדיקה כתוב בבירור רעשים בתזמון , נזילת מים ממשאבת מים ועוד , לא רשום רעש במותח !. הבחור תפס טרפ על זה .

שמע ,הוא שילם רק עבור המותח 2600 ש"ח בלי העבודה. מחיר מופרז.

כתבתי לו מכתב תשובה למכתב חריף ובוטה ששלח לי.

 

יוסי ,אתה יודע על היועצים למינהם הפזורים בענף הרכב , "קרע אותו , תבע אותו " וכו..

 

(יוסי, אני עכשו בתאונת עבודה)

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרת, לפעמים צריך לדעת להגיד לא.

 

לגבי המחיר... 2500 רק על המותח ? מה המחיר שלו בדר"כ ואיזה רכב ?

בגדול לא יכולת לומר לו על החלק כמו שאתה לא מפרק מנוע ברכב כדי להגיד ללקוח למה המנוע אוכל שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה הוא שלח מכתב ,כי התבייש לדרוש ממך לשלם והוא אמר לעצמו שישלח מכתב כמו טוטו ואם הרוויח אז הרוויח.

 

אל תענה למכתבים בצורה כזו, אל תיתן דוגמאות מלקוחות שעברו כי זה מפגין חולשה, וכשמגלים זאת אז קל לדעת היכן נקודת התורפה.

 

להבא תענה בצורה כצת יותר "חזקה" כמו:

 

"שלום מר XXXX.

מהמכתב שלך אלינו התברר כי פנית למוסך לתיקון ליקויים שלא התגלו בטופס הבדיקה, לטענתך.

הנך חתום בתחתית טופס הבדיקה כי לא תהיה זכאי לקבלת אחריות, במידה והליקויים לא ניבדקו בשנית לפני התיקון, לכן אינך זכאי לקבל אחריות עבור הליקויים שתיקנת, משום שלא עברו בדיקה חוזרת לאימות תקינותם, ובמצב זה לא ניתן לקבוע אם הליקויים ניגרמו כתוצאה מתיקון במוסך שלא ביצע את עבודתו כראוי, או לפני הבדיקה במכון.

 

לשיקולך תוכל לפנות לעיתונות ולכל כלי התקשורת, יש בידיי את כל המסמכים בהם אתה חתום על סעיפי האחריות ולכן אני רשאי ויכול לתבוע אותך על הוצאת דיבה ולשעון הרע במידה וימצא בתוכן, מכון הבדיקה מוכר לאורך שנים כעסק בעל שם טוב בתחומו.

 

בברכה.

YYYY"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...