Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אבקש את המלצתכם הטובה בהתאם לדברים הבאים.

 

סביבת עבודה

 

1. הרמקולים והסאב יתפקדו בחלל אחד ברכב סטיישן קטן.

2. לרמקולים ייבנו שתי תיבות בנפח מתאים, וופר מיד וטוויטר בכל תיבה.

3. מדובר בשימוש הכולל שעות רבות מידי יום, בווליום נמוך עד בינוני בלבד.

4. המוסיקה המועדפת היא מוסיקה קלאסית, מוסיקת עולם, רוק קלאסי ופרוגרסיב.

5. הרמקולים ישודכו לרכיבי מערכת איכותיים, ויוגברו אקטיבית.

 

הציפיות מהרמקולים

 

1. הרמקולים יהיו באיכות High-End וברמת Entry Level לפחות.

2. איכות הרכיבים תישרוד שימוש ממושך ככל הניתן.

3. הרמקולים יוגברו אקטיבית.

4. צירופים מיצרנים שונים אפשריים, ובלבד שתיווצר במה מאוזנת.

5. נצילות הרמקולים תהיה גבוהה, ותותאם לשני מגברים עם 8 יציאות, שלא תידרש תחנת כוח להפעלתם.

(האלטרנטור הקיים הוא בהספק של 90 אמפר, וניתן לשדרוג ל-120 אמפר)

6. יש לשאוף שהרמקול יגיע למלוא תפוקתו בעוצמה הנמוכה האפשרית, ויגיע לעיוות בעוצמה הגבוהה האפשרית,

בהתחשב מהמצופה ממערכת SQ

7. אבקש המלצה לשני מגברים בהתאמה לאמור לעיל, להגברת הקומפוננטים והסאב.

 

תקציב

 

1. קומפוננטים - 3K

2. סאב - 1.5K

3. מגברים - 3K

4. התקציב גמיש, אם תיהיה הצדקה מבחינת עלות-תועלת. כמו כן, רכיבים מיד שניה במצב חדש רצויים, ויש לי סבלנות

לחכות להזדמנויות.

 

לסיכום, הכוונה בסופו של יום, להגיע למערכת מאוזנת ואיכותית, ללא כל אקספרימנטים, החלפות ושידרוגים עתידיים.

 

הרבה תודות לממליצים, אורי.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חושבתני שמאז כניסתי לפורום לא נתקלתי בבקשת עיצה עם פירוט רב ומדויק כזה.וואהו!

לא כללת הד יוניט ,חיוט והתקנה בכוונה?

בלעדיהם-התקציב ימתח בלפחות 1500 שח עגולים .וגם זה בספק.

ליאור

פורסם

קח בחשבון שיהיה צורך באיטום אם תרצה להגיע לתוצאות יותר טובות.

 

לסט שלושה חלקים אתה צריך או מגבר 6 ערוצים או מגבר 4 ו2.

 

אני לא יודע עד כמה יקח לך בתקציב מגבר/ים שכאלו.

 

התקנה "טובה" תעלה לך לפחות 1500.

האם השארת לזה תקציב נפרד?

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

תודה למגיבים עד עתה.

אין צורך באיטום, כי הרמקולים יהיו בתיבות ניפרדות מאחור, בגובה הראש, ובמרחק של 1.2 מטר.

המגברים המתבקשים הם עם 8 יציאות, 6 לקומפוננטים, ו-2 בגישור עבור הסאב.

בתודה, אורי.

פורסם

אורי

 

חלק מהדרישות שלך סוטרות את עצמן

 

היי-אנד ואנטרי לבל זה שני הצדדים המנוגדים של המתרס...

 

אם אתה רוצה רמקולים שיגיעו למלוא המהלך שלהם כבר בהספק נמוך - תשכח ממוראל... תשכח מפוקאל...

 

קומפוננט SQ 3WAY בתקציב של 3K ואתה שואף להיי-אנד... אתה לא רציני נכון?

 

מה שאתה אומר בעצם זה שאתה רוצה 8 ערוצי הגברה אבל האלטרנטור הוא 90 אמפר - לא נורא סה"כ...

 

הרמקולים יהיו מאחורה, בתיבות ייעודיות - המממ

 

--------------- ניגש לעניינים ---------------------------

 

אני הולך להציע לך הצעה בה אתה תזדקק רק לשישה ערוצי הגברה ועקב כל המרכיבים שיתפנו לך יתכן והגדלת התקציב תאפשר לך לקבל את מה שאתה מבקש.

 

 

אם אתה בונה תיבות ייעודיות - הכל מאחורה

 

תוותר מראש על סאב - לא צריך ותיכף תבין למה.

 

וויתרת על סאב? כבר עלינו לתקציב של 4.5K לסט הקדמי

 

וויתרת על מגבר לסאב? אז בוא נאמר שנחלק את התקציב להגברה 3.5K ולרמקולים 4K

 

ההמלצה שלי היא כזו -

 

שני רמקולים 3WAY אשר יהיו מורכבים מ -

 

וופר 8 אינטש - אני ממליץ כאן על לגטייה L8 היות והם בפועל כמעט 9 אינטש והם פשוט אכזריים! - אין ממש צורך לסאב עם שניים כאלה ועוד בתיבות בנפח אופטימלי.

 

מידבאס או 5.25 אינטש או 4 אינטש וטוויטר טוב

 

כאן אתה יכול לדעתי להתלבט בין לשמור על אחידות הסט וללכת על לגטייה של HAT L4 וL1V2

 

או לנסות רכיבים אחרים כמו SEAS - מידריינג של סדרת הרפרנס (הגבוהה של לוטוס) וטוויטר של סדרת הפרפורמנס (הכניסה של לוטוס)

 

אתה יכול להזמין מידים M12 של סקאן ספיק וטוויטרים מסדרת 6000 של סקאן ספיק מחו"ל - לדעתי יכנס לך בתקציב אבל יכול להיות שאת אחד האלמנטים תצטרך לקנות יד 2

 

- לגבי הגברה - חד משמעית - לוויתן של ZED אודיו

 

מגבר שישה ערוצים קלאס D פשוט פנטסטי שיש לו די והותר כוח להרים את כל החגיגה הזו תוך כדי שמירת נתוני SQ מעולים.

 

זו ההצעה שלי.

 

אפרופו - לוויתן עולה בדיוק 3.5K אחרי מכס ומשלוחה.

 

לגבי השאר ניתן להדחס לתוך תקציב של 4K אבל אל תוותר על הL8 - כל השאר ניתן בהחלט למצוא המון אופציות טובות וחלקן אפילו הרבה יותר זולות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני רוצה לראות מגבר 8 יציאות ב3K...

יש מספר מגברים כאלו אבל הם כבר פרט אספנות.

 

אם 3WAY פסיבי אז מגבר DUALMONO ומונובלוק לסאב.

אם 3WAY אקטיבי אז זאת כבר רשימת קניות יותר יקרה מהתקציב.

 

מומלץ לקרוא בFAQ לגבי שני השיטות וציוד הנחוץ

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

יבגני



 

תביא לי עוד מגבר שישה ערוצים שנותן תוצאה שכזו ב3.5K ואז אני אפסיק להמליץ על הלוויתן :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

This



http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=336513

800NIS

 

Morel MDT33 / Omega audio ODT33 = 700NIS - at Holon Omega's factory.

Or a bit higher price at Morel in Ness Ziona.

92DB/W/m - quite nice.

http://www.omega-audio.co.il/product/66766,3314,25227.aspx

 

And you get 3000NIS left for the best midrange you can buy. I'd think of 15M revelator, not coated.

Or coated 15W, but the 15M is simply better with higher sensitivity.

https://www.madisound.com/store/product_info.php?products_id=1479

 

Both of which are around 220-240$/each.

 

 

Don't forget to flush mount the tweeter, as it is very sensitive to bad mounting thing.

 

Classic 1" + 5" + 8", classic 3kHz/300kHz crossover, classic rockish/natural sound.

 

אך למה מאחורה?

אם אני מגיע להופעה, אני לא שומעה אותה עם הגב כלפי במה...

[under construction]

פורסם

ג'נסיס יבגני? ג'נסיס???



 

הם סגרו את שערי המפעל יקירי :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...