Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גלשתי להנאתי באייבי כמו שאני נוהג לעשות , לחפש דברים לקנות :)

נתקלתי בהרבה סוגים של צ'יפים שמסווגים כצי'פ למומנט, כוח סוס , האצה וכו'.

המחירים הם ברצפה באמת כמה עשרות שקלים , יש החזר מלא על כל המוצרים.

התגובות של אנשים בשמיים ( POWERSELLERS ONLYׂ)

אנשים באמת רושמים שיש שיפור, הם טוענים שהצריכת דלק נשארת אותו דבר או יורדת , ותגובת מצערת וכו' משתפרים.

הם מדמים את הצי'פ הזה ליום קררר בחורף ללא גשם לדוגמא, אך שהמנוע מבצע אבל יותר טוב.

 

מה אתם אומרים דברים כאלה באמת קיימים ? ניהול מנוע , תוספת של 5-10 כ"ס ? שיפור ההאצה ?

 

דוגמא : http://cgi.ebay.com/HONDA-CIVIC-VTEC-LSI-LS-TYPE-R-CRX-ESI-VTI-TUNING-MOD-/190452451407?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c57d9c84f

 

POWERSELLER ואפשר לעשות REFUND , ותגובות מטורפות..

 

האם זה אמיייתי?

פורסם

מכיוון שבטוח שעשיתה חיפוש , אז נענה בהתאם .

כן תקנה , זה אחד הדברים , יתן לך מלא כוח , תביא גם סירטון של לפני ואחרי .

בהצלחה

 

ובשנייה של רצינות , יהיה יותר יעיל לדבר אם המנוע ולבקש ממנו שיסע יותר חזק מאשר לקנות את השטויות שלהם .

כי לא זה ולא זה יעזרו , רק שאופצייה אחת תחסוף לך כמה דולרים כנראה ...

×
×
  • תוכן חדש...