Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וואפה מאן קולו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו הגולש קוליVFR שהיה חבר בפורום תפוז ופורום הסאגה שבהייד פארק..

 

צולם, לפני כשנתיים בערך, בשיתוף עם החבר ממשטרת התנועה.

 

פורסם באשכול "ביצים גדולות 2" כתגובה על האשכול "ביצים גדולות 1" בו הוצגו תמונות Burn Out מול משטרת כפר סבא..

 

מן הסתם, ביצים גדולות 2 היה מרשים הרבה יותר.. 8)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

שמישהו יעשה כזה דבר

זה חיב להיות ערוך או מבויים!!!!

ואם לא...................

אלב חוץ מזה זה אחד הדברים המצחיקים!!! :roflmao:

 

טוב רשמתי את זה באיחור של שלוש שניות

 

אבל בכל זאת.....

:lol:

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

מה זה לעזאזל?! :shock::shock::shock::shock:

 

אם זה אמיתי לבחור יש ביצים בגודל של יען :shock::shock::shock3:

 

:shock2:

 

 

 

תן קצת פרטים על התמונה....

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

הנה ! מצאתי !

זהו הפרסום הראשון של התמונות עם האופנוען המבזה את ניידת משטרת התנועה :

פורסמו לראשונה, בקישור המצורף, ביוני 2002 על ידי קוליVFR בפורום "הסאגה" בהייד פארק

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=76861

 

התמונה שהועלתה כאן ורצה לאחרונה רבות ברשת, נלקחה בדיוק מכאן..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
הנה ! מצאתי !

זהו הפרסום הראשון של התמונות עם האופנוען המבזה את ניידת משטרת התנועה :

פורסמו לראשונה, בקישור המצורף, ביוני 2002 על ידי קוליVFR בפורום "הסאגה" בהייד פארק

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=76861

 

התמונה שהועלתה כאן ורצה לאחרונה רבות ברשת, נלקחה בדיוק מכאן..

 

מזכיר נשכחות :lol:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

ועוד שני קישורים...

האחד: הכRוב מיישם לראשונה את "נתפס ברשת" (עוד לפני קום בולשיט דוט קום)

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=97354&whichpage=1.

 

והשנייה, ממשיכה את נושא האשכול הזה..

 

תמונות רוכב האופנוע על ניידת המשטרה, צולמו כתגובה לאשכול קודם שנפתח תחת השם "ביצים גדולות" ובו הצטלמו שני רוכבים מבצעים ברן אאוט מול משטרת כפ"ס

(לא חוכמה, היא סגורה בשבת)

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?whichpage=1&topic_id=75780

2.jpeg

3.jpeg

41.jpeg

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

יווווו...

איזה אנשים יש שם-

MikeE

silicon....

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...