Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לחבר שלי יש פולו 1600 ידנית (בין היחידות בארץ) והוא בדרך לקבל אישור לקסנון מצ'מפיון.

בינתיים הוא כבר קנה קיט דיי איכותי ויפה של פיליפס שנראה טוב.

 

הבעיה מתחילה בזמן שמנסים לחבר את נורות הקסנון H7.

בפולו יש סוג של קונקטור שהמנורה (הרגילה) יושבת עליו וביחד הם נכנסים לתוך בית הפנס וננעלים על ידי סיבוב.

בצורה כזו: http://www.my-batteries.net/images/light/2pcs-car-headlight-h7-xenon-bulb.jpg

 

מנורת קסנון לא מגיעה כמו מנורה רגילה אלי בעזרת חוטים למגבר ו+- לקונקטור.

הבעיה שהמנורה לא יושבת ישר על הקונקטור אז אין אפשרות לנעול את המנורה בבית הפנס.

 

ידוע לי שיש לזה פיתרון אבל לא הצלחתי להבין מה הוא.

 

תמונה של המנורות שצריכות להיכנס לבית הפנס:

http://image.made-in-china.com/2f0j00rBYtdyfPYlog/HID-Xenon-Lamp-H7.jpg

 

אפשר לראות שיש להם יחסית הרבה חייוט ואין סיכוי שהם יכנסו.

 

נ.ב

בהתחלה חשבתי שאולי הם צריכות להינעל בעזרת ברזלים כמו שיש ברכבים ישנים יותר אבל שם אין... אולי צריך להוסיף?

 

אני ישמח לעזרה תודה רבה ושבת שלום.

פורסם
לחבר שלי יש פולו 1600 ידנית (בין היחידות בארץ) והוא בדרך לקבל אישור לקסנון מצ'מפיון.

לא קיימת אפשרות כזו של "אישור מצ'מפיון"!

התקנה קובעת - קסנון מקורי מהיצרן - תקין, הרכבה אחרת - לא תקני.

אין אפשרות אחרת. כל רכבי VAG(התקנה ב"רדיו מילאנו") וטויוטה אשר הורכבו בהם פנסי קסנון, נדרשו ונדרשים להחזיר עטרה ליושנה(אגב, היבואנים מחזירים את עלות תוספת זו).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הפנסים הללו לא מיועדים לקסנון .

הרבה רכבי VW חדשים מגעים עם השיטה הזו, הדבר היחיד שאת יכול לעשות הוא להתקין דיומונד ויג'ן, התקנת קיט קסנון על פנס כזה חד משמעית תהרוס את הפנס .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

חברים שלום,

 

אין זה נושא בכלל לדיון, אם הוא יקבל או לא יקבל שיהיה לו לבריאות.

לפי מה שנאמר לו אחרי שבוע של בדיקות אצלהם "במחשב" שהאישור יגיע לביתו.

 

בכל אופן זו לא התשובה שחפשתי...

ואחרי בדיקה דיי ארוכה מצאתי תשובה אתמול בלילה.

 

אפשר לנעול שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...