Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש-סיאט איביזה עם תקלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדני ופותח השרשור

 

ראשית בעיה כזאת לא ניתנת לאבחון בעת מעמד קבלת הרכב אלא רק לאחר נסיעה .

שנית אם באמת הייתה חוזר באותו יום ומראה לשאר מקבלי הרכבים כי יש בעיה

תאמין לי היבואן היה סוגר איתך במקום על פיצוי רק שלא תגרום לו נזק תדמיתי .

 

יוסי:wave:

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כוונתי הייתה באופן כללי ולא למקרה הספציפי שהרי ברור שרק לאחר נסיעה ניתן להבחין באותה התקלה.

 

אגב, עוד נקודה שנשמטה מתגובתי המקורית, יש לשאול את נציג היבואן האם היה נזק פח כלשהו ברכב טרם מסירתו. אמנם על פי התקנות הם חייבים ליידע אקטיבית רק משיעור מסויים מערך הרכב אבל אם שואלים הם חייבים למסור מידע על כל פגיעה שהייתה ולו הקטנה ביותר

פורסם
אנשים פה חכמים שזה לא קורה להם

 

אני רוצה לראות איך אתם הייתם מגיבים לזה

 

חברה גדולה שמשלמים לה סכומים כאלה גדולים צריכה לגרום ללקוחות שלה להיות מרוצים

 

ואם זה אומר לתת פיצוי בשביל ההרגשה הטובה אז זאת לא בעייה בשבילם

 

אני לא קניתי קומקום חשמלי קניתי רכב ביותר מ100k

 

ועוד זה שקיבלתי את האוטו מההתחלה עם הפגם אז בכלל זה לא בסדר

 

עוד מעט תגידו לי שגם אני אקבל אוטו מהסוכנות עם מנוע או גיר דפוק זה בסדר

 

ויש אחריות

 

 

אני לא מאחל לכם דבר כזה זה לא נעים לרוץ עם רכב חדש למוסכים

:?:

 

תפסיק להתלונן על כל דבר, מתלונן, מתלונן, צ'מפיון, מזמינים לך חלק, מחליפים לך, מפעילים את האחריות ואתה עוד לא מרוצה?

מילא היו אומרים לא נעשה, הייתי מבין אותך, אז למה לעזאזל אתה קונה רכב עם אחריות? אם אתה מתעצבן מזה שיש לך תקלה, לא הכל מושלם בחיים תפנים את זה.

ואל תגיד, "אנשים חכמים כי זה לא קרה להם"

כשאבא שלי רכש את הגולף פלוס שלו, אז אחריי כמה חודשים הייתה לו בעיה עם מערכת השמע, לפעמים הרמקולים השמאלי עבד/לא עבד, בעיה ברדיו דיסק אנערף, אז הוא נסע כמה פעמיים למוסך ברחובות ב"רכב הנגב" בסוף החליפו לו רדיו דיסק MP3 מקורי חדש, ורמקול חדש, וקיבל 50% הנחה בטיפול הבא.

כן אבא שלי גם קצת התבאס, אבל ראבק, הייתה תקלה, סידרו, סוף הסיפור, למה צריך לנפח הכל?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

למה אתה שואל? רכב בארץ זו הוצאה מאד כבדה, רוב האוכלוסיה נוהגת על רכבים משומשים ורכב חדש נתפס כמשהו אידיאלי שלא אמור להתקלקל בשנים הראשונות על הכביש. כאשר אנשים רוכשים רכב חדש והרכב מגיע למוסך אחרי שבוע הם מתבאסים כי התדמית האידיאלית התנצפה והם חושבים למה לעזאזל קניתי רכב חדש במקום משומש.

פורסם

מובן שהם מתבאסים.

גם להתקין "כתר" לשן, להגיע הבית הולגלות שהוא לא יושב טוב זה מעצבן.

צריך לחזור לרופא השיניים, לשלם שוב חניה, לצאת מוקדם מהעבודה ולעבור שוב תהליך לא נעים.

בשורה התחתונה: אין מקום לפיצוי בדמות רכב חדש, בשביל זה יש אחריות.

מעצבן, מתסכל אך הוגן.

אם זאת, פיצוי בהחלט יהיה במקום.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תתחדש על הרכב ותהנה ממנו

לי לכשהרכב סיאט איביזה סטלה היה חדש,הרכב כבה בנסיעה והחליפו מספר דברים,מאחר ואצלך זה גג ניפתח מובנה שלמיטב ידיעתי זו תוספת שמורכבת בארץ,תבקש מהם הארכת פרק זמן אחריות על התיקון ובדיקת אטימות,יאמר לזכותם של צמפיון שלעולם הם לא התנערו מתיקונים במסגרת האחריות ואף הרחיבו את פרק הזמן שלה לשנה נוספת לדברים שתוקנו.

עופר בן צבי

פורסם

אני את שלי אמרתי.

 

יש פה הרבה התחסדויות, קשה לי להאמין שההתנהגות הייתה זהה אם הייתם חווים את זה על בשרכם.

 

שיהיה שבוע טוב וכל טוב.

פורסם

מדובר על רכב חדש לגמרי, כאשר היבואן בעצמו איבחן ואישר כי יש תקלה שלא נגרמה משימוש הקונה.

איני יודע אם יש מקום להחליף לבחור את הרכב לחדש, מכיוון שהחלפת הגג הפנורמי לגג זהה מקורי לא תפגום

את הרכב, את המראה שלו או כל דבר אחר.

 

עם זאת, אני סבור כי מגיע לקונה פיצוי.

הקונה קנה במיטב כספו רכב חדש לחלוטין, הרכב הגיע עם פגם שבעיקבותיו לקונה נגרמה עוגמת נפש בדמוי

טירטור בין מוסכים, המתנה והשארת הרכב במוסך.

הקונה נאלץ לבזבז זמן, דלק, עצבים ודאגות על לא עוול בכפו ועל כן אני סבור כי על צ'מפיון לפצותו.

פורסם

אני לא חושב שבמעמד המסירה ניתן לא לקחת את הרכב כי הוא רשום על שמך כבר ואם אתה לא לוקח גם יכולים לחייב אותך על זמן איחסון.



שנית, אני לא רואה אפשרות שיחליפו לך את הרכב ואם הרכב יהיה שמור מבחינת אחזקה וקילומטרז' אז סביר להניח שלא יופחת מחירו מהמחירון.

טעויות קורות וככה השם רצה - הכל לטובה, תן חיוך ותתקדם ותגיד תודה שזה לא בעיה במנוע או בגיר.

עצתי לך היא לדרוש טרייד אין עתידי במחיר מחירון על הרכב ולקבל כפיצוי רכב חלופי למשך זמן התיקון ותוספת של זמן לאחריות.

נ.ב.

יכול מאוד שלאחר היוועצות עם עורך דין/ שליחת מכתב מעורך דין יהיה לך קל יותר מול הגורמים.

בהצלחה ושבוע טוב .

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

אתה צריך להבין שעד למועד המסירה מערכת היחסים בינך לבין היבואן היא על בסיס חוזה המכר ומרגע שקבלת את הרכב על בסיס חוזה האחריות ולכן אתה יכול לסרב לקבל את הרכב אם הוא אינו תקין בעין.

פורסם

היי דני,

זאת אומרת שבמעמד המסירה במידה ואתה לא מעוניין לקחת את הרכב מפגם כלשהו, אתה יכול לסרב לחתום והיבואן לא יכול לתבוע ממך כלום?

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

זה מבאס לקנות אוטו חדש ולגלות שיש לו תקלות

אבל מנסיון אישי שלי,אוטו חדש אתה לא תקבל

יטפלו בבעיה ותקנו אותה עד שזה יעבור

 

 

אני לפני שנתיים שקניתי הונדה אקורד חדשה בחודשיים הראשונים הייתי יותר במוסך מאשר בבית

הייתה נזילה בחיבור של המנוע לגיר

צמיג אחד קיבל בלוטה בצד ווהתעקשתי מהם לבדוק את זה והם גילו שזה היה פגם בייצור אז קיבלתי צמיג מתנה למרות שאין אחריות על צמיגים,ועוד מקרה בהאקורד יש 2 חתיכות פלסטיק שנמצאות בשני הצדדים של השמשה הקידמית

והם נתלשו לנו תוך כדי נסיעה,היינו צריכים לנסוע עם חתיכות מקנטייפ על החתיכות האלו,וגם במקרה הזה המוסך האשים אותנו בזה שאנחנו גרמנו לזה להתלש והם רצו 800 על כל רצועה,בסופו של דבר הגיעו עוד כמה עם אותה בעיה וקיבלנו את זה בחינם במסגרת האחריות אבל זה היה כרוך בריצות למוסך ובלי סוף צעקות,אבל בסופו של דבר טיפלו לנו בזה.

Vw Polo GTI

פורסם

בקניית רכב חדש צריך מזל,ואני מכיר מכוניות שהמנוע נתפס בהן אחרי נסיעה אחת,הרכב נוסע נכון שזה מעצבן שיש פגמים וששולם על מוצר חדש אך כפי שנכתב כאן אף אחד לא מתנער מאחריות והכל מטופל אז סבלנות ונשימה עמוקה,גם אני עברתי את זה וחשבתי חיובי אף הפכתי לבן ביית בחברה האמורה והכל בסדר.

עופר בן צבי

פורסם

אני דיי רגוע לכל המודאגים

 

ואני גם חייב לציין שאנשי השירות של צ'מפיון הם נחמדים סה"כ

 

והם עשו את החלק שלהם בצורה טובה לרוב

 

פשוט אני מצפה שאני קונה אוטו חדש לקבל אותו תקין

 

ולא להתחיל לרוץ למוסכים אחרי שבוע

 

וגם להחליף כבר חלון פנורמי שאני לא יודע באמת איך ירכיבו אותו מבלי לזלזל באף אחד פשוט הכי כייף שזה מקורי מהיצרן

 

בכל מקרה אני מתייעץ עם העורכת דין שלי

 

כי בכל זאת אני חושב שמגיע לי פיצוי על העוגמת נפש והטרטור

 

שאלה

 

האם שמרכיבים את הגג יש צורך בהלחמות ?

 

והאם יכול להיות שקרה משהו לאוטו לפני שקיבלתי אותו? ואם כן ..פחח יוכל להעלות על זה?


×
×
  • תוכן חדש...