Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיע הזמן להחליף את הטידה


Tida-man
שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הטידה שרתה את המשפחה בצורה טובה 3 שנים .

הגיע הזמן להחליף אותה לרכב יותר קומפקטי-לא משפחתי ולא סופר מיני.

 

הפרמטר שמאוד מצא חן בעניי הוא תנוחת הישיבה הגבוהה ,וגובה הרכב (מרחק גחון) גדול יחסית שאיפשר לי

להחנות ללא חשש במאונך למדרכה.

אביזר בו השימוש היה נרחב ביותר הוא הדיבורית המובנית ברכב שיחד עם יכולת השליטה על על מערכת השמע מן ההגה

איפשרו לי להקטין את הסיכון הרב שיש בשימוש הפלאפון בזמן נהיגה למינימום.

אז נכון שניתן להתקין דיבורית ונכון שאפשר להחליף את הרדיו דיסק ולאפשר שליטה מן ההגה על שניהם אך מדובר בהוצאות כספיות

די גדולות מצד אחד וקידוחים מיותרים בדש-בורד.

יכל להיות שאני שמרני יתר על המידה אך זהו חלק מן האופי (לא הורדתי את הניילונים מסוככי השמש כדי לא ללכלך אותם)

 

הרכב ישמש לרב נהג אחד,לנסיעות די קצרות באיזור המרכז,יחד עם זאת אני ואשתי נוהגים לבקר

קרובי משפחה בצפון,לעיתים תכופות.

 

אין לי צורך בתא מטען גדול,בזמנו היה צורך ,כעט תא המטען של הטידה מלא בכל מיני קופסאות שמוצאן והצורך בהן

אינו ברור לי.

 

אני מעוניין כמו כן ברכב נח לאחזקה מכל הבחינות.

 

הגידול במחירי הדלק מורגש (למרות כל הפרסומים לגבי החסכוניות של הטידה

היא "שותה" כמו רכב משפחתי ממוצע) אני מעוניין בהטקנת הוצאות עבור דלק

יחד עם זאת,תיבת ההילוכים חייבת להיות אוטומטית(מוגבל ברישיון הנהיגה).

 

תקציב:כ 120K .

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לדיבורית ושליטה מההגה אני לא בטוח, אבל לשאר הדרישות (רכב ביניים בין סופר מיני ומשפחתי, גבוה, תנוחת הישיבה גבוהה, אוטומטי ומימדים קומפקטיים) לדעתי רק רכב אחד יכול לענות בצורה הכי טובה:

סוזוקי SX4 האצ'בק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את המפרט,אין דיבורית מובנית ולקחת רכב X רק בגלל שיש לו שליטה מן ההגה ,זה כבר מוגזם.

אנא המליצו על רכבים נוספים,ללא הדיבורית והשליטה מן ההגה (בעתיד ,אם יאפשר התקציב -אפנק את עצמי ואוסיף אותם )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת, המלצתי על סוזוקי SX4 לא בגלל השליטה מההגה,

אלא בגלל שזה רכב גבוה (אפילו מזכיר ג'יפון), יותר קטן מטידה, אבל יותר גדול מסופר מיני - בדיוק כפי שרשמת בהודעת הפתיחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמר פעם מישהו

"התחליף למטוס דקוטה הוא דקוטה אחר"

אז למה שלא תעבור לטידה 5 דלתות?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת, המלצתי על סוזוקי SX4 לא בגלל השליטה מההגה,

אלא בגלל שזה רכב גבוה (אפילו מזכיר ג'יפון), יותר קטן מטידה, אבל יותר גדול מסופר מיני - בדיוק כפי שרשמת בהודעת הפתיחה.

 

אבדוק במה מדובר ,אם כי ממבט ראשון במפרט הטכני ,מדובר ברכב פחות מאובזר

 

אמר פעם מישהו

"התחליף למטוס דקוטה הוא דקוטה אחר"

אז למה שלא תעבור לטידה 5 דלתות?

 

אם לא אמצא רכב אחר שיציג צריכת דלק פחותה,כנראה שכך אעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מעוניין ברכב יותר חיסכוני בצורה מורגשת, אין מנוס מלעבור לרכב סופר מיני.

לטעמי, פורד פיאסטה תיתן לך מרחב פנים סביר+ וצריכת הדלק פחותה .

בכל מיקרה, תתחיל בנסיעות המבחן ברכבים שונים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורד יכולה להיות אופציה מעניינת,למובילת קבוצת הסופר מיני -המזדה 2,הצטרפו הפורד והפולו .

ראיתי השוואה בין הפולו והפיאסטה,לפולו יתרון הזריזות ולפיאסטה יתרון הנוחות,מבחינתי נוחות חשובה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו פיאסטה בת שבועיים בערך

הכל טוב בנתיים פרט לעצלות בזינוקים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למובילת קבוצת הסופר מיני -המזדה 2,הצטרפו הפורד והפולו .

שכחתי להוסיף לרשימה גם את SX4 -גרסת 5 דלתות

 

האם הגרנדה-פונטו נכנסת לקב' זו בתנאי שאני מחפש נוחות ,איבזור סביר והוצאות אחזקה נמוכות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי להוסיף לרשימה גם את SX4 -גרסת 5 דלתות

 

האם הגרנדה-פונטו נכנסת לקב' זו בתנאי שאני מחפש נוחות ,איבזור סביר והוצאות אחזקה נמוכות ?

אם אתה מוכן לקנות אוטו חדש שהוא פחות טוב ממה שיש לך, קנה SX4 או פיאסטה או פונטו. כולן נחותות מהטידה, וצורכות דלק אותו דבר (הפונטו רובוטית ולכן מעט יותר חסכונית).

אני הייתי הולך על טידה חדשה, שגם מאובזרת יותר מהישנה, או טויוטה אוריס, או , בסיכון מסויים, אוקטביה 1.2 TSI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולו 1.2 TSI עם גיר DSG.

על הכביש במחיר של 115 אלש"ח.

 

עשיתי נסיעת מבחן שלשום והזמנתי במקום. הספקה באמצע חודש אוקטובר.

 

רכב מדהים, חזק מאובזר (כולל שליטה על השמע מההגה) בטיחותי וחסכוני.

 

לטעמי: הקניה האולטימטיבית גם בשל השמירה על הערך.

 

רכב כזה תוכל למכור בעוד שלוש שנים תוך יום במחיר מעל מחירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירידת הערך של הטידה היא הדבר הכי לא ברור , אין ספק שמדובר ברכב שהוא "בסדר", הכל היא עושה בסדר לא מצטיינת בכלום בשום פרמטר:

נוחות נסיעה: פחותה מינוס עקב מרכז כובד יחסית גבוה לכן היא נוהגת לקפץ קצת.

איבזור - דל (אלא אם כן אתה מחשיב רדיו-דיסק בינוני עם רמקולים בינוניים מינוס , ותכונה של דיבורית כאיבזור מושלם, ושלא תבין אותי לא נכון, הדיבורית עובדת ללא דופי! אבל כאן זה מתחיל ונגמר), והיום בהשקעה קטנה כל HU לרכב שמכבד את עצמו יש לו את הפונקציה הזאת שעושה עבודה לא פחות טובה.

מרחב - אמנם הספסל האחורי מציע מרווח רגליים ענק אבל לא לשכוח שמדובר במכונית צרה מאוד 1.7 מטר.

נכון היא גבוהה, וגם מרווח הגחון גבוה מאוד ואף הציל אותנו פעם אחת מנזק רציני מאוד

אמינות - אמינה מאוד! נקודה , תחזוקה זולה להפליא.

צריכת דלק - כמו כל 1.6 אוטומטית.

אבל שוב המחירון שלה עושה לה עוול , אנחנו מכרנו טידה בת שנתיים עם 12K קמ' (כמובן ללא תאונות ושמורה) במחיר שאני מתבייש לפרסם כאן.

מסקנה: אם הרכב שאתה עומד לרכוש אינו מתעלה בכלום על פני הטידה (ורוב היפניות היום הם כאלו ) , אל תמכור! כלכלית לא שווה לך, אלא להחזיק את הרכב לפחות שנתיים נוספות.

היום בשביל לחסוך בדלק צריך או לעבור למנועים קטנים עם גיר רובוטי (או ידני 8) ) או דיזל. ואז החסכון מורגש מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מוכן לקנות אוטו חדש שהוא פחות טוב ממה שיש לך, קנה SX4 או פיאסטה או פונטו. כולן נחותות מהטידה, וצורכות דלק אותו דבר (הפונטו רובוטית ולכן מעט יותר חסכונית).

אני הייתי הולך על טידה חדשה, שגם מאובזרת יותר מהישנה, או טויוטה אוריס, או , בסיכון מסויים-ממה נובע הסיכון בהשוואה לאחרות?

אוקטביה 1.2 TSI.

 

לפני 4 שנים ,הייתי הולך על אוריס בעניים כמעט עצומות

מאז המצב בשוק השתנה ,לפני 3 שנים הייתי בהתלבטות קשה בין הטידה לאוריס והעדפתי את הטידה .

 

מה התוספות בטידה החדשה?

 

 

פולו 1.2 TSI עם גיר DSG.

על הכביש במחיר של 115 אלש"ח.

 

עשיתי נסיעת מבחן שלשום והזמנתי במקום. הספקה באמצע חודש אוקטובר.

 

רכב מדהים, חזק מאובזר (כולל שליטה על השמע מההגה) בטיחותי וחסכוני.

 

לטעמי: הקניה האולטימטיבית גם בשל השמירה על הערך.

 

רכב כזה תוכל למכור בעוד שלוש שנים תוך יום במחיר מעל מחירון.

 

ראיתי מבחן השוואתי בין הפולו לפיאסטה,המבחן בדק האם באמת מדובר במנוע כה חסכוני

בסופו של דבר ,היה הבדל של 10% בלבד לטובת הפולו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...