Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר נסיעה בשטח הרכב עושה רעשים מהקפיצים...


dor8
שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדרך כלל בדיקה עולה כסף.

פתחו כרטיס עבודה? הרימו את האוטו על ליפט או שסתם מישהו התכופף ו"קבע" מה התקלה?

בכל מקרה, כשתדע בדיוק מה נדפק ומה צריך החלפה - שלח לי בה"פ את מס' השלדה של הרכב ואנסה לעזור לך למצוא חלקים חדשים ומקוריים בארה"ב. בהנחה כי חלקים אלה קיימים בארה"ב, למרות המשלוח והמיסים אני בטוח שתחסוך עשרות אחוזים מהצעת המחיר שקיבלת במוסך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן אותו חלק הוא הלקוי אז כן , הוא הגורם לרעש, המוט הנ"ל עובר בתוך בושינג(גומיה) כנראה העיקום שנרגם (שנגרם)לו כתוצעה מהמכה גורר אחריו עבודה לא חלקה בזמן פעולת המתלה.

 

החלק מאוד יקר מפני שהוא מקורי, תחליפי יעשה בדיוק את אותה עבודה אך איני יודע איפה ניתן להשיג תחליפי לטויוטה RAV.

 

אם הרכב היה ברשותי הייתי מפרק את החלק, מדובר בשני ברגים.

 

מיישר אותו או עם פטיש או דרך בית מלאכה כזה או אחר ,מרגז (ממרכז)ומחזיר למקום.

 

רוב הסיכויים שלא תצליח לישר עם פטיש את המוט מכיוון שהעיקום שלו הוא לכל אורכו,

כך שאתה חייב לפרק אותו, לא סיפור בכלל...

 

 

העבודה היא פשוטה ומוסך מורשה יקח לך המון כסף ביחס לעבודה, אני לא אומר שזה לא מוצדק, אתה על הדרך חייב לממן גם את המוסך גם את הבחור שעובד על האוטו זאת העבודה שלהם, אין מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן אותו חלק הוא הלקוי אז כן , הוא הגורם לרעש, המוט הנ"ל עובר בתוך בושינג(גומיה) כנראה העיקום שנרגם (שנגרם)לו כתוצעה מהמכה גורר אחריו עבודה לא חלקה בזמן פעולת המתלה.

 

החלק מאוד יקר מפני שהוא מקורי, תחליפי יעשה בדיוק את אותה עבודה אך איני יודע איפה ניתן להשיג תחליפי לטויוטה RAV.

 

אם הרכב היה ברשותי הייתי מפרק את החלק, מדובר בשני ברגים.

 

מיישר אותו או עם פטיש או דרך בית מלאכה כזה או אחר ,מרגז (ממרכז) (מגרזזז) ומחזיר למקום.

 

רוב הסיכויים שלא תצליח לישר עם פטיש את המוט מכיוון שהעיקום שלו הוא לכל אורכו,

כך שאתה חייב לפרק אותו, לא סיפור בכלל...

 

 

העבודה היא פשוטה ומוסך מורשה יקח לך המון כסף ביחס לעבודה, אני לא אומר שזה לא מוצדק, אתה על הדרך חייב לממן גם את המוסך גם את הבחור שעובד על האוטו זאת העבודה שלהם, אין מה לעשות.

 

 

......................................

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, היה עדיף שהיית עושה הגאה להודעה כבר בהתחלה! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום תראה בעיקרון לא נראה לי שזה מקור הרעש. זה בורג שתופס מוט מייצב והעומס עליו הוא מעלה מטה לא סיבובי.

התנהלות המוסך נראית לא הגונה לכן אני מציע לך להתרחק הם יחייבו אותך על חלק כדי לספק עבודה. אבל הרעש בעיקרו אמור לבא מאותה זרוע שחטפה את המכה מדובר בהוצאת הבורג גירוז שלו והחזרה. הבורג של הבושינגים.

רק מה לפעמים להוציא את הבורג דרושה מלחמה איתו שעתיים עד שיואיל בטובו לצאת. או שהזרוע התעקמה או שגומיה בבושינגים נקרעו. בכל מקרה הרעש יכול לבא רק מהזרועות, הנילוות למכה בתמונה. לא מהבורג שצולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבי, חבל סתם לבלבל את הילד

 

אין לך אופציה לשלול את האפשרות שאכן הרעש הוא כן משם.

 

פרקת פעם לינק מוט מייצב של RAV4? זה ממש לא מלחמה.

 

לגרז ולהחזיר למקום לא יבטל את הרעש, זה לטאטא מתחת לשטיח, לאחר מספר חודשים הרעש יחזור ואתה תיצור אוואליות לבושינג בגלל העבודה הלא טבעית

לאחר העיקום.

 

דורש ישור לאותו חלק, דור אם תצלם כמו שצריך מכמה זוויות נוכל לאבחן יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

האם הרעשים נעלמו?

 

כל עוד לא פרקו שום חלק במתלה המדובר אז לא צריך.

 

בהרבה מקרים כדי לפרק חלקים של מוט מיצב צריך גישה ואז במוסך מפרקים חלק כזה או אחר של המתלה, יכול להיות תפוח יכול להיות בוקסה, ואז יש צורך בכיוון, שוב זה תלוי בעוד מספר דברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן הרעשים נעלמו ברוך השם,

המוסכניק אמר שיש לבצע כיוון זוויות אך העדפתי לשאול כדי להיות בטוח.

מה סדר גודל של ביצוע כיוון זוויות ?

 

תודה מראש,

דור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון זווית משמע לכוון את זווית הקאמבר של הגלגל שלך, זאת למעשה זווית שפיעה של הגלגל

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%99%D7%92%D7%95%D7%99#.D7.96.D7.95.D7.95.D7.99.D7.AA_.D7.A9.D7.A4.D7.99.D7.A2.D7.94_.28Camber.29

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...