Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

שבוע הבא אבא שלי עתיד לרכוש טויוטה לנד קרוזר שנת 2007.

הצמיגים ברכב הם המקוריים, כלומר בני למעלה מ-3 שנים.

כמובן שלפני החורף (ובכלל בגלל התיישנות) הם יוחלפו לחדשים.

 

הרכב הנ"ל יבלה ברוב זמנו על הכביש.

בסופי שבוע הרכב יבלה בחוף הים (**).

מדי פעם בהרבה זמן, אבא שלי בטח ירצה קצת לרדת שטח- אך זה יהיה שטח קל עד בינוני ולא אקסטרימי ואתגרי.

 

קראתי בפורום שיש צמיגי HT(כביש), צמיגי A/T שזה חצי חצי (זה מתאים לרכב שרוב הזמן יבלה בכביש?) ו-MT לשטח שהם לא רלוונטים.

 

אשמח לקבל המלצות לצמיגים טובים כדאיים, HT או A/T (מה עדיף במקרה שלנו?) וטווחי מחירים ממוצעים .

(הצמיגים כנראה ירכשו מ"צמיג ישיר" בפ"ת שאיתם יש לי ניסיון ברכב הפרטי ויצאתי מרוצה, יש השגות או המלצות על המקום?)

לא ממש סגור על המידה אבל לדעתי מדובר ב-265/65/17 סטנדרטי.

 

(**)מודעים לעובדה החוקתית של נהיגה בחוף ים, אבא שלי לא מהעבריינים שדורסים ילדים בפרעות והורסים את הטבע- מדובר ברצועת חוף מבודדת ומוכרת לג'יפים ובחניית הרכב במרחק רב משפת הים ללא תנועה מרובה.

 

תודה.

פורסם

היי, לגבי הצמיגים:

חפש לך דאנלופ או יוקוהמה או טויו מדגמי AT, אין שום השלכה לנסיעה שלהם על הכביש, יש השלכה לנסיעות בשטח.

 

תתחדשו, רכב מצויין :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אהלן אור (ציפיתי לתגובה שלך :-) )

 

אשמח אם תוכל לפרט מדוע A/T ולא HT?!

מישהו המליץ לי לא לרכוש צמיגי 50/50 אלא 70/30 (או 80/20), יש אמת בדבר?

 

אם אני מחפש צמיג שקט שיודע גם לאחוז טוב, יש צמיג ספציפי מאלו שציינת?

 

עם הטויו והיוקוהומה יש לי ניסיון טוב ברכבי הפרייבט שלי- אם הם שומרים על הרמה אז אעדיף אותם גם על הקרוזר.

 

תודה רבה,

אמיר.

פורסם

היי, HT הוא צמיג כביש, אין כזה דבר 20-80, זו אגדה של מוכרנים, גם 70-30.

AT הוא אולטריין, כלומר יודע לתפקד כל תנאי הדרך.

אני אישית בכל 4 הרכבים שהיו ברשותי, נסעתי עם צמיגים AT, אין שום הבדל לא באחיזה ולא ברעש, על הכביש.

בטנדר טויטה 4על4 של העבודה יש בריג' HT (מקוריים), אני יכול להגיד לך שהאחיזה שם על כורכר היא חרא שזה סיוט לנסוע ברכב.

המחיר בינכו וכו לא רחוק ככ.

 

לי כרגע יש סט של יוקהמה שרכשתי לא מזמן, מבסוט ממנו מאוד גם בכביש גם בשטח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

קיבלתי את מה שאתה אומר. A/T אם ככה.

אפשר לדעת טווחי מחירים לפני שאני ניגש לעשות סקר שוק ליוקו ולדומיו?

 

שוב תודה!

פורסם

בדקנו לפני שבועיים עבור חבר, צריך לעמוד באיזור ה800 שח לצמיג בעבור היוקוהמה, הטויו באיזור ה700.

בריגסטון מקורי (HT) עולה 1000 שח, סתם לידיעה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...