Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשניסיתי להניע את הרכב היום הרכב עשה קולות של התנעה כאילו עומד להיגמר המצבר, ולא הניע.

בפעם השנייה שניסיתי להניע במקום האות N על לוח השעונים קיבלתי את האות F.

מאז אני לא מצליח להניע והרכב לא עושה אפילו קולות של הנעה.

מה הבעיה ומה אני עושה??

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אם הגיר בריכבך הוא רובוטי קיים כשל כלשהו במערכת. אם תעשה חיפוש בנושא תוכל לראות שלא מעט אנשים ניתקלו בבעייה שכזו, בחלק מהפיתרונות הועלה העניין שמנורות הבלימה משמשים כמין מנגנון הגנה להנעת הרכב כך שאם אחת מהמנורות שרופה הרכב יכול שלא להניע ולהראות את החיווי הנ"ל. בחלק מהפיתרונות ואני מקווה שזה לא מה שקרה לך מדובר בבעיית גיר או יותר נכון מחשב גיר אבל אל תרוץ מהר לכיוון הזה. מעבר לכך השאיר את העניין למומחים שמבינים בגרמניות למיניהם. :)

:)
פורסם

תודה על התגובות.

באמת יש מצב שהבעיה היא מצבר חלש???

הבנתי שסימן האות F מסמן כשל במערכת...

לגבי פנסי הברקס, בדקתי והם עובדים כמו שצריך.

פורסם

יש לך גיר רובוטי. הבעיה שלך היא בורר הילוכים רובוטי שלא מכניס לניוטרל. הרכב נשאר בהילוך. וזה בגלל שהקלץ' לא מפריד,

מה שהולך שם בדרך כלל זה המשאבה שלוחצת על הקלץ'. הבעיה שהמשאבה העליונה היא בילד אין עם המחשב ועלות המכלול כ3000 שקלים. והתחתונה עולה כאלף שקלים. לא לדבר על ההתקנה שמצריכה כיול מחשב.

בקיצור תכין את הארנק. ותלך רק למוסך אופל שיש לו גישה לנתוני יצרן.

אני התפטרתי מהאוטו הזה מהר ויותר לא מייעץ לאף אחד לקנות אותו. במקרה שלי נפלתי ב-8000 שקל.

לשפץ גיר צרפתי מחורבן עולה יותר זול.

פורסם
יש לך גיר רובוטי. הבעיה שלך היא בורר הילוכים רובוטי שלא מכניס לניוטרל. הרכב נשאר בהילוך. וזה בגלל שהקלץ' לא מפריד,

מה שהולך שם בדרך כלל זה המשאבה שלוחצת על הקלץ'. הבעיה שהמשאבה העליונה היא בילד אין עם המחשב ועלות המכלול כ3000 שקלים. והתחתונה עולה כאלף שקלים. לא לדבר על ההתקנה שמצריכה כיול מחשב.

בקיצור תכין את הארנק. ותלך רק למוסך אופל שיש לו גישה לנתוני יצרן.

אני התפטרתי מהאוטו הזה מהר ויותר לא מייעץ לאף אחד לקנות אותו. במקרה שלי נפלתי ב-8000 שקל.

לשפץ גיר צרפתי מחורבן עולה יותר זול.

חבל סתם לרשום תגובות שלא בהכרח נכונות.

בסופו של דבר הבעיה הייתה חיישן קראנק והעלות היא 570 ש"ח כולל עבודה.

×
×
  • תוכן חדש...