Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מכיר בחור מקסים שעזר לי בזמנו עם החיישן התקול שהיה לי בLPP.

הוא הסכים לעשות מחיר מעולה למי שרוצה סט.

מדובר בסט עם 2 חיישנים שמעודכן בגירסה הכי חדשה, המחיר הוא לא כולל משלוח (המחיר יתברר בהמשך, לא מאמין שיהיה יקר)

המחיר הינו 3300 ש"ח (שוב, לפני משלוח).

מכיוון שהמחיר הזה לא סופי (אם יהיו הרבה קונים המחיר ירד) אני עוד לא מפרסם את הכתובת PAYPAL שלו.

 

ד"א, המכירה הזו מפורסמת כשירות לגולשי הפורום, אין לי שום רווח אישי.

פורסם

שאלה קטנה, נגד איזה סוגים של לייזר הוא יעיל בתור משבש?

הבנתי שהוא ממש מצטיין בתחומו.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

במידה ויהיו הרבה קונים, אני מאמין שהוא יוריד את המחיר לכיוון ה3000.

ד"א הוא שלח לי את מחירי המשלוחים:

 

משלוח בדואר אקספרסס (3 ימים) ע"י אחת החברות (UPS, FEDEX וכו) יעלה כ172 עד 191 דולר (המחיר הוא למשלוח ללא הקופסה המקורית שתופסת נפח) - משלוח עם הקופסה המקורית יעלה 230$

משלוח בדואר רגיל יעלה 91$ (6 ימים)

ומשלוח יבשתי יעלה 47$ (אין לי כל כך מושג מה זה אומר יבשתי)

 

 

*מנהלים - תשקלו בבקשה להפוך את הנושא לדביק

עריכה: מחירי המשלוח עודכנו, מדובר במפיץ מורשה של הLPP, הוא גם הבטיח לי שבמידה ויהיו יותר מ5 קונים, המחיר ירד ל3100 (לפני משלוח)

פורסם

מזה קשור הנפח של הקופסא?

המחיר משלוח הולך לפי משקל.

מוזר שהמשלוח כזה יקר.

 

נתנאל, שלא תבין אותי לא נכון. אני לא בא אליך באף טענה ואני יודע שאתה רק מגשר.

אתה יכול לשאול אותו למה המשלוח כזה יקר?

 

אם הוא יוריד את המחיר של המשלוח הרגיל(זה שרשמת 91דולר) אני בפנים.

Got To love It

פורסם

הדבר לא מסובך להתקנה בכלל.

ניתן לבקש מהמוכר לשלוח לכתובת בארה"ב.

 

*שים לב שרק בחברות הבלדרות צריך להוסיף כמה דולרים בודדים כדי לשלוח עם הקופסה.

פורסם
במידה ויהיו הרבה קונים, אני מאמין שהוא יוריד את המחיר לכיוון ה3000.

ד"א הוא שלח לי את מחירי המשלוחים:

 

משלוח בדואר אקספרסס (3 ימים) ע"י אחת החברות (UPS, FEDEX וכו) יעלה כ172 עד 191 דולר (המחיר הוא למשלוח ללא הקופסה המקורית שתופסת נפח) - משלוח עם הקופסה המקורית יעלה 230$

משלוח בדואר רגיל יעלה 91$ (6 ימים)

ומשלוח יבשתי יעלה 47$ (אין לי כל כך מושג מה זה אומר יבשתי)

 

 

*מנהלים - תשקלו בבקשה להפוך את הנושא לדביק

עריכה: מחירי המשלוח עודכנו, מדובר במפיץ מורשה של הLPP, הוא גם הבטיח לי שבמידה ויהיו יותר מ5 קונים, המחיר ירד ל3100 (לפני משלוח)

 

אני לא הבנתי את כל העניין.

 

אם המחיר הוא מחו"ל אז זה מחיר יקר. בארה"ב ניתן להשיג את המוצר בפחות:

 

http://www.dmi-sport.com/technology/LPP-laser-pro-park-dual.html

 

וזה עוד לפני התמקחות וקנייה קבוצתית.

 

בנוסף יש עלות מיסים שתהיה גבוהה מאוד.

 

אני גם לא מבין למה לא לקנות את החיישן הבודד שמספק הגנה מספיק טובה.

 

ודבר אחרון - צריך לדבר עם היבואן בארץ כדי לבדוק האם הם יכולים לתת מחיר טוב יותר או דומה - אבל לקבל גם שרות, אחריות וכו... היבואן הינו גיא:

 

http://www.laserprotector.co.il/propark.htm

פורסם
מזה קשור הנפח של הקופסא?

המחיר משלוח הולך לפי משקל.

מוזר שהמשלוח כזה יקר.

 

נתנאל, שלא תבין אותי לא נכון. אני לא בא אליך באף טענה ואני יודע שאתה רק מגשר.

אתה יכול לשאול אותו למה המשלוח כזה יקר?

 

אם הוא יוריד את המחיר של המשלוח הרגיל(זה שרשמת 91דולר) אני בפנים.

 

בלי קשר למכשיר הזה ספציפית, תמחור של שליחת חבילות בין לאומית הוא שיקלול של משקל ונפח,

לכן גודל החבילה כן משפיע, מבחינת הנפח.

 

תאר לעצמך שתרצה לשלוח חלק ששוקל רק 30 גרם, אבל תארוז אותו באריזה שתתפוס את כל הקונטיינר, אז חברת השילוח תצתרך בקונטיינר הזה להוציא רק את החבילה שלך, אתה מבחינתך שילמת פרוטות על חבילה ששוקלת בסה"כ 30 גרם, אבל חברת השילוח שילמה הוצאות של קונטיינר שלם. כמובן שהגזמתי בדוגמא הזו, אבל זה הרעיון הכללי.

פורסם
העניין יבדק, המוכר הינו קנדי, לכן המשלוח יצא מקנדה

 

משלוח מקנדה יקר משמעותית ממשלוח מארה"ב, סתם שתדעו.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...