Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

קנינו היום רכב מיד שניה, בעל הרכב כנראה הדביק משהו על הדאש ונשארו עקבות של דבק דו"צ.

ניסנו להסיר אותו עם מים חמים ומגבת, לא הולך. הוא פשוט סופג את המים וגם בעזרת קילוף עם מברג זה לא כל כך עוזר.

שמעתי שניתן לנסות להסיר בעזרת WD40, לא ידוע אם זה יעזור.

מה עוד ניתן לעשות?

פורסם

תחמם את הדבק עם פן על חום גבוה, לא יותר מידי שלא תגרום נזק לדשבורד, ואז שהדבק חם תשפשף אותו עם בד והוא ידבק לבד, צריך לשפשף חזק, ומידי פעם לחמם.

 

לאחר שתסיר את הדבק, בזהירות תנסה עם צמר גפן ואלכהול להוריד את השכבה הדביקה ושוב לשפשף עם בד.

פורסם

לרוב ניתן להסיר הרבה סוגי דבקים עם בנזין רפואי לבן , ניתן להשיג בכל בית מרקחת .

תנסה תחילה במקום שלא רואים .

פורסם

שלום לך - tamos

 

אם לא תצליח להסיר את הדבק,למרות שיש כאן כל כך הרבה המלצות שהציעו לך שנראים ממש טוב לנסות.

אז תלך לתמבור ותבקש מסיר דבקים,זה מגיע בבקבוק רחב כזה.

אני עובד איתו כל הזמן,זה חומר שחודר לתוך הדבק,מייבש אותו,וגורם לו להתקלף כמו קליפה.

אצלי היה דבק 3 שניות!!! מי שכבר מכיר יודע שזה דבק נורא חזק,ודי מעצבן,וצריך המון סבלנות

כדי להסיר אותו,ובזכות החומר הזה "מסיר הדבקים" הצלחתי להסיר לגמריי,יצא כמו מהמפעל.

החומר הזה לא כל כך זול,עד 40 שקלים זה המחיר שאני קניתי לפני 3 שנים.

אבל שווה את הכסף,ניתן להשתמש איתו לעוד מלא דברים בעתיד.

 

(אם תקנה את החומר הזה,תקח צמר גפן,ותשים על המקום נקודתי כמה שניות,תתן לחומר להספג בפנים

ותדאג גם למסכה לפנים,כי אסור לנשום את החומר הזה,הוא מסוכן מאוד!!! ) .

 

* ולהבא, בחיים אל תנסה להסיר עם מברג,או דברים חדים!!!

פורסם

הי,

תודה לכולם.

לא רציתי לנסות עם סכין יפני מכיוון שגם עם המברג היו סימנים של שריטות על הפלסטיק.

אני ינסה לחמם עפ פן.

לגבי הבנזין הרפואי והאלכוהול אני מפחד שזה יאכל לי את הפלסטיק, אני ינסה גם את זה בפינה נסתרת.

וודקה תעזור בהורדה(ברצינות), או שהאחוז כוהל בה נמוך?

שלום מילאנו בר.

נשמע מעולה! אם העניין עם הפן חא יעזור אני ילך לקנות.

לגבי הקטע עם המסיכה הבהלת אותי, מאיפה אני ישיג מסיכה עכשיו? צריך לתת לרכב להתאוורר לאחר השימוש?

פורסם

תראה אני משתמש ללא מסכה,אבל חובה,כי החומר הזה מסוכן מאוד.

ואת המסכה אתה משיג גם שם בתמבור.

 

לגביי הזמן,רצוי כמה דקות לא יותר מזה,ותדאג שכל הזמן שאתה לא משתמש בחומר

לסגור את הפקק. ולשתוף את הידיים טוב אחר כך.

 

תנסה את הדברים שהציעו לך כאן קודם,את הדבר שלי קח בתור דבר אחרון.

 

ובהצלחה :wink:

פורסם

תשתמש באלכוהול רפואי(כמה כבר זה עולה שקלים בודדים), הוודקא היא לא מספיק חזקה.

 

תנסה על פינה נסתרת למרות שאני כמעט בטוח שלא יגרם נזק מאלכוהול.

×
×
  • תוכן חדש...