Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ל307 גיר אוטומט גרוע ביותר. (אם נתעלם לרגע מבעיות החשמל ושאר ה"בלאי הטבעי")

 

ב60 אלף שקל אני יודע מה אני הייתי קונה, וזה לא נמצא כאן ברשימה.

 

או פוקוס, או גולף.

 

 

 

הגיר האוטומטי ב-307 קצת פלגמט בפעולתו, לא הייתי רוכש רכב חדש שנתון 2010 עם גיר 4 הילוכים בלבד, אך שמדובר ברכב משומש שעולה חצי ממחיר רכב חדש אז הייתי מתפשר.

הפוקס מתנהגת נהדר יש לה שילדה מאוזנת והיגוי נפלא, אבל המנוע שלה רועש מאוד מעל 3K סל"ד, גם בגירסת ה-1.6 והרעש מורגש אפילו יותר בגירסת 2 ליטר.

כחבילה ה-307 עדיפה על הפוקוס .

הגולף דור 5 הטובה מכולן, אני משער ששמירת הערך של הגולף הטובה ביותר.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

אז תיקח דור 4 או דור 5 מהראשונות.

יש למכירה איזו דור 4 מודל 2003 או 2004 בצבע כחול כהה יד 1 עם 50 אלף ק"מ רמת גימור פסיפיק. הייתי חוטף.

ראיתי אותה תוך כדי נסיעה על האופניים ואני מניח שהיא ביד2.

 

בכל מקרה גם אם היה לך תקציב גבוה יותר, גולף זה לא רכב שהיית מוצא במגרש ליסינג, לפחות לא בסבירות גבוהה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דור 4? עדיפה ה307 (הרבה יותר מרווחת, מנוע עדיף, יותר בטוחה). אני עדיין חושב שאם באפשרותך ללכת על דור 5, זו קפיצה לעומת השתיים הקודמות. גיר שישה הילוכים בכל דור 5, אם אני לא טועה, שזה שיפור משמעותי על האלטרנטיבות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אתה באמת ממליץ בפה מלא על רכב עם גיר כל כך גרוע כמו ה307 ? מילא היה רוצה ידני.

אני לא חושב שיש לפיג'ו בשנה הזו מנוע עדיף, גם בגולף יש כמה אופציות למנועים (2.0, 1.6 עם 16V או 8V)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה על ההתיחסות.

 

עם כל הכבוד לגולף (ויש כבוד רב), האם עדיף לרכוש גולף דור 4 משנת 2003-2004 על פני הרכבים שבנדון? אין ספק שלגולף, בעיקר בדגמים המאובזרים, יש אפיל הרבה יותר חזק מהרכבים שציינתי (בעיקר בדמי הליסניג), אך אי אפשר להתעלם מכך שניתן כיום לרכוש לנסר 2008 באזור 65K ש"ח (לפני התמקחות).

 

הצפי שלי הוא לנסיעה של כ-20K ק"מ בשנה ואולי זה גדול על רכב משנתון 2003.

פורסם

אם את רוצה חווית נסיעה לך על הגולף דור 4 מנוע 2.0 ליטר

אם אתה רוצה ראש שקט ותמורה למחיר (לפי מה שציינת שניתן להשיג היום לנסר בשנתונים גבוהים במחירים נוחים) לך על הלנסר.

מניסיון עם שתי הרכבים: לי יש דור 4 מנוע 1.4 ליטר גיר ידני

ולאבי רכב צמוד (לא ליסינג)

1. סופר לנסר סטיישן שנת 2000 שהושבתה.

2. לנסר ספורט 2005 שגם כן הושבתה לפני 4 חודשים.

 

שתי הלנסרים עברו התעללות ו"הזנחה" על ידי אבי כל אחת מהן עברה 250,000 ק"מ בחמש שנים ומלבד טיפולים שוטפים במוסך, היא פשוט לא רואה מוסך.

 

הלנסר מרווחת ובטיחותית היא נותנת הכל חוץ מהנאה מנהיגה שתקבל בגולף.

 

בהצלחה,

 

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
תודה על ההתיחסות.

 

עם כל הכבוד לגולף (ויש כבוד רב), האם עדיף לרכוש גולף דור 4 משנת 2003-2004 על פני הרכבים שבנדון? אין ספק שלגולף, בעיקר בדגמים המאובזרים, יש אפיל הרבה יותר חזק מהרכבים שציינתי (בעיקר בדמי הליסניג), אך אי אפשר להתעלם מכך שניתן כיום לרכוש לנסר 2008 באזור 65K ש"ח (לפני התמקחות).

 

הצפי שלי הוא לנסיעה של כ-20K ק"מ בשנה ואולי זה גדול על רכב משנתון 2003.

 

לא סתם דברים עולים זול. לא סתם מקבלים שנתון גבוה במחיר נמוך. גם המחיר שציינת נשמע לי נמוך מדי עבור רכב 2008 אלא אם כן הוא עם עבר מפוקפק. אין מתנות חינם, תמיד אתה משלם במשהו.

 

אתה רוצה פועל פשוט שיבצע עבורך את הנסיעה מA לB בצורה אפרורית ולא נוחה במיוחד, כנראה לנסר הוא מה שאתה צריך.

 

לנסר 1.6 אוטומט מודל 2008 ב65K. אם באמת יש רכב כזה שהוא לא פרום/שבור אז תתחדש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לאור האמור בשרשור הזה וגלישה ביד 2 התחלתי לפזול לכיוון אאודי A3 משנת 2004 (צורה חדשה).

 

הופתעת לגלות שהמחיר נוח יחסית. מעט פחות מ-65K ש"ח לדגם 1.6 אוטו' בעל 3 דלתות. מה דעתכם על הרכב? אמינות? עלויות אחזקה (היה לי בורה 2001 - האם העלויות צפויות להיות שונות באופן מהותי?)

 

אני ממתין לתשובה מסוכן הביטוח שלי לגבי צפי עלות הביטוח.

×
×
  • תוכן חדש...