Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פורד פוקוס 2002 1.6 צריכת הדלק שלה בפועל היא 1:8.5 עירוני ו 1:12.5 בינעירוני.

עלות הביטוח 5.5k (כולל נהג צעיר וחדש).

מרבית הנסיעות הם עירוניות ואנו מבצעים כ 20k ק"מ בשנה.

אני מחפש רכב משנתון 2005 ומעלה, ברמה גבוהה מעט מהפוקוס בלי לעלות יותר מדי במחירי עלויות האחזקה. (דלק, טיפולים,ביטוח....)

התקציב הוא באיזור ה 67K.

פורסם

מצטרף להמלצה על C5, המחירון שלה נמוך מאד, ואם תמצא רכב שמור עם קמ"ג' נמוך, תזכה ברכב מדהים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אם אצל המונדאו כל עלויות האחזקה גבוהות מהפוקוס אז לא את זה אני מחפש.

שוב, אני מחפש רכב עם עלויות אחזקה יחסית זהות לפוקוס אבל שיתן תמורה טובה יותר.

פורסם

אני עם רועי, אנחנו השתדרגנו השבוע מפוקוס 2002 למגאן 2006 (רמת איבזור גבוהה) אחלה אוטו.

שקלנו גם מונדיאו ו C5 שניהן נפלו מהשיקול. ה C5 2003 סומנה כלא אמינה (יש לי כמה וכמה חברים עם האוטו) עד מתיחת הפנים והמונדיאו אמנם שדרוג מעולה, אבל העלויות בהתאם. (מנוע גדול יותר, רכב כבד יותר)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

לבריאות...

 

מציע שתבדקו קצת יותר לעומק את ה-C5, תראו שלא רק שהשד לא נורא אלא התועלת מעולה.

 

סתם לדוגמא, המקיף הוא רק 2000 ש"ח (לנהג מעל 35), אני מניח שנהג חדש יעלה קצת, אבל עדיין פחות מהאחרים.

 

שבת שלום ובהצלחה בכל מקרה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מה לגבי צריכת דלק? (בעיקר עירונית)

ומה לגבי טיפולים שוטפים מחירי חלקים ואמינות הרכב?

פורסם

זה מאוד תלוי באופי הנסיעה שלך. אם אתה נוהג בעיקר נסיעות בינעירוניות או צובר נסועה נמוכה יחסית,

למונדיאו לא יהיו הוצאות אחזקה גבוהות בהרבה. אבל אם אתה נוסע בעיר ומאמץ את הרכב, או צובר

נסועה גבוהה, העלויות המצטברות יהיו גבוהות יותר מאלו שבפוקוס.

 

בעיקרון, כל דבר במונדיאו עולה יותר. היא בקבוצת רישוי גבוהה יותר כך שהטסט השנתי יקר יותר,

היא מתומחרת מבחינת טיפולים וחלקים גבוה יותר והביטוח יהיה ככל הנראה יקר יותר (חוץ מחובה)

ותצרוכת הדלק גבוהה יותר במיוחד בעיר. אבל ההבדלים הללו לא חייבים להיות משמעותיים ואם

אתה רוצה להתקדם ולהשתדרג, לפעמים יש לזה מחיר שכדאי לשלם.

פורסם

מרבית הנסיעות הם עירוניות והפרש מחיר האחזקה של המונדאו גבוהה מהפוקוס בכל פרמטר שהוא(ביטוח,צריכת דלק,מחירי חלפים וטיפולים). אני מחפש רכב שיתן תמורה טובה מהפוקוס בלי הפרש גדול בעלות האחזקה.

פורסם

אז אתה צריך להישאר בקטגוריית הקומפקטיות. וכאן רנו מגאן האצ'בק/סדאן ברמת הגימור הגבוהה תתן לך איכות חיים טובה בהרבה

מפוקוס ישנה, בלי לעלות משמעותית בעלויות אחזקה. המגאן מגיעה עם אבזור עשיר שכולל שש כריות אוויר, חיישני גשם ואור,

בקרת אקלים, מערכת שמע עם שליטה מההגה וכדומה. נוחות נסיעה טובה ומושבים מצוינים הופכים נסיעות לנעימות יותר ממרבית

המתחרות בקטגוריה, ולדעתי כנראה מכולן בשנתון הזה.

אם אתה רוצה להישאר "בתוך המשפחה", פוקוס דור שני ברמת הגימור הגבוהה תציע גם היא מערכת שמע מקורית ושש כריות

אוויר, והיא איכותית יותר מהפוקוס מהדור הראשון כמו שיש לך. גם נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים שופרו.

 

שתי המכוניות הללו יעלו בערך אותו דבר כמו המכונית שלך - עם תוספת מסוימת מבחינת עלויות ביטוח וטסט - פשוט כי הן

חדשות יותר, ושתי העלויות האלה יורדות עם גיל הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...