Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי יינות ב 25 ש"ח.

אני למשל מאוד אוהב יינות צ'יליאנים ואיטלקיים ,בגלל הנוכחות שלהם ואם אתה לא שומר כשרות יש מצב שתמצא לא מעט יינות טובים בפחות מ 50 ואפילו 40 ש"ח.

לגבי יינות אדומים אני אוהב לשתות אותם בטמפ' של 14~ 16 מעלות.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הסיבה בעטייה אני נוטה לא לבשל עם יינות מחורבנים היא הנטייה שלי לסיים חצי בקבוק בטרם הוספתי את היין לתבשיל.

נסו ותהנו.

 

זמן לקלאסיקה מודרנית:

 

מתכון החודש - עוף עם וויסקי



מתכון מעולה. הכנתי בבית.

נפלא לימים מיוחדים.



 

מצרכים:

בקבוק וויסקי משובח.

עוף צעיר - עד 2 ק"ג.

מלח, פלפל, ועשבי תיבול.

שליש כוס שמן זית מעולה.

 

אופן ההכנה:

לשטוף היטב את העוף.

לשתות כוס וויסקי.

לשפשף את העוף היטב במלח, פלפל ועשבי תיבול.

לעסות אותו מכל הכיוונים בעזרת שמן הזית.

לחמם את התנור ל 180 מעלות.

עד שהתנור מתחמם לשתות עוד כוס וויסקי.

לשים את העוף בתבנית גדולה.

לשתות עוד 2 כוסות וויסקי.

לסים הטרבוסתת במספר 3.

אחרי עשרים דקים להכניס את בציפור.

אחרי חסי שאה להציף בתוך התחת של הציפור ועם הוא אסה קקה להחליפ חיטול.

תיקנס לערון ותשטה אוד כוס מהמיס של הציפור.

לטפור- לוושל- לא חשוב.

שילח ליזדיין הציפור.

לשיר הציפור הבן זונה בטנור.

לנסות לוצי.

בלי לסרופ היד.

תשפוח אוד וויסקי בגרון שלך.

לנסות אוד פאם לאוציא הציפור קי לא אלך כודם.

לארים הקוס ימה של הציפור מהריספה ולנגב אותו עם הסמרתות של הספונגה וללחת לישון.

כי מי אוהב לאחול ציפור.

סאאמק!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אנשים בעבודה לא הצליחו להבין למה אני נקרע מצחוק , מתגלגל על הריצפה ומרביץ למקלדת.

קרעת אותי עם ה "עוף בוויסקי" :-D

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...