Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

בעקבות הבדיקה שלי לגבי המזגן,עשיתי בדיקה של שמן ונוזלים ברכב.

גיליתי שבאחד המיכלים ברכב אין בכלל נוזל כלשהו (שאיני יודע מהו כי אין לנו את ספר הרכב) והחסרון מדאיג.

צילמתי תמונה של המיכל.המיכל בצבע חום עם פקק צהוב (המצלמה של הפלאפון שלי דפוקה,מצטער מראש על האיכות הגרועה).

אני יודע שזו שאלה קצת לא במקום,אך האם מישהו מכיר את המיכל/נוזל ויכול לתת לי עצה מה למלא שם?לדעתי זהו נוזל הקירור,אך האם אני טועה?

תמונה011x.jpg

תמונה020X.jpg

פורסם

זה נראה כמו מיכל המים. אתה לא בודק מים לעיתים תקופות? אם הרכב מאבד הרבה מים באופן קבוע

זה יכול להיות בעיה בראש מנוע. וגם לא ממליץ לך לנסוע ללא מים ברכב אתה יכול להרוס את המנוע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מדובר במיכל מים, תגיד תודה ששמת לב לחוסר בזמן והאוטו לא התחמם לך, מציע לך לעשות כמה בדיקות לקראת הקיץ בנושא, כגון בדיקת גמישות הצינורות והחלפתם עם ישנים ותבדוק שאין נזילות (יכול להיות שזה הגורם לחוסר המים) תבדוק טחינה בפקק\בועות במדיד היכולות להצביע על פקום ראש, תבדוק את תקינות משאבת המים ורצוי לעשות טיימינג עם לא ידוע מתי נעשה פעם אחרונה, הצעה, אל תקנה את נוזלי הקירור המוצעים בתחנות דלק תשקיע קצת יותר תאמין לי ההפרש שווה את זה.

 

מציע לך ללכת למכון רדיאטורים ולבדוק את מערכת הקירור על כל חלקייה ולשלם בסביבות ה200 שקל לבדיקה כזו שכוללת החלפת נוזל קירור לאחד איכותי, תאמין לי ה200 שקל האלה יכולים לחסוך לך אלפי שקלים שתצטרך להוציא על הרכב במידה ויתחמם ויללך רדיאטור או פקום ראש.

פורסם

שלום רב !

למרות התמונה הלא ברורה, ניתן לזהות בוודאות שמדוהר על מיכל עבוי, שלא ראה מי קירור זה זמן רב, רק מי ברז, ו מכאן נחיתן לראות את סימני החלודה שגולשים מהפקק.

מיותר לציין שיש להוסיך מי קירור בלבד, ולאתר בהקדם האפשרי, את הנזילה שגרמה לחוסר בנוזל קירור, שברוב המקרים

מקורו במשאבת מים נוזלת.

בהזדמנות זאת יש לקוקן את מי הקירור, לשטוף את מערכת הקירור, ולמלאות מי קירור איכותיים בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

למרות התמונה הלא ברורה, ניתן לזהות בוודאות שמדוהר על מיכל עבוי, שלא ראה מי קירור זה זמן רב, רק מי ברז, ו מכאן נחיתן לראות את סימני החלודה שגולשים מהפקק.

מיותר לציין שיש להוסיך מי קירור בלבד, ולאתר בהקדם האפשרי, את הנזילה שגרמה לחוסר בנוזל קירור, שברוב המקרים

מקורו במשאבת מים נוזלת.

בהזדמנות זאת יש לקוקן את מי הקירור, לשטוף את מערכת הקירור, ולמלאות מי קירור איכותיים בלבד.

בברכה

צביקה

 

צביקה שלום

איזה מי קרור צריך להוסיף?האם יש סוג מסויים או שכל מה שמוכרים באוטו דיפו יתאים?

פורסם

שלום רב !

כל מה שמוכרים באטו דיפו להמנע מלקנות, יקר ומיותר.

עדיף לקנות מחנות חלקי חילוף מוכרת באזור מגורייך.

נוזל מסוג פרסטון, במיכל הצהוב, הוא מוצר סביר לרכבך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...