Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדאג לזה השבוע דרור...

 

ובנוגע למיקום המתג הוא דיי מוסתר,הוא ממוקם בפלסטיקה שמתחת להגה (צד שמאל).

מיקמנו אותו שם כדי שלא יפגע במראה הפנימי של הרכב וממניעים אישיים.

אני אוסיף תמונה בקרוב.

פורסם

אהבתי את המיקום האלגנטי של הלדים למטה.

לא הבנתי אם עשיתם משהו בתוך הפנסים הראשיים, אבל אם כן, אז הגוון אינו אחיד וזה לא נראה טוב לטעמי.

 

בלי קשר, תודה מקרב לב על כך שלא השתמשת במילה "טמבון".:mm_yeah:

פורסם

Derish:

 

הגוון של הקסנון בפנסים הראשיים והגוון של הלדים עצמם הוא אותו הדבר,שוב אמרתי שאיכות הצילום לא הכי טובה.

בזמן הקרוב אני יוסיף תמונות חדשות קצת איכותיות יותר.

פורסם

המילון אומר:

במפר



(ז')spc.gif פגוש, טמבון, בולם חבטות, מגן לרכב, רצועה להגנת הרכב מפני התנגשויות ;משהו גדול מאוד; פס האטה, פס מוגבה לרוחב הכביש הגורם לנהגים להאט נסיעתם, ג'עג'וע

 

מסתבר שזה גם וגם :lol:

 

תוכל לצלם מקרוב (ממש מקרוב, באיכות טובה) את רצועות הלדים? אני רוצה לדעת במה מדובר בדיוק.

 

אמנם אני לא חובב פסי לדים ברכב, אבל עשית זאת בטוב טעם יחסית. פה בקרית גת הערסים (90% מהאוכלוסיה :lol: ) מעלים את משקל הרכב בכמה עשרות קילו עם כמות הלדים שהם שמים, ממש לא פרופורציוני, מכוער וכמובן....ערסי לדעתי.





עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

זה חייב להיות בטעם כדי להיות יפה,

אצלו זה לא בדיוק רצועת לדים אלה ממש פנס קטן (פלסטיק) שבו נמצאים הלדים (6 במס'), נלקחו בחשבון המידות למיקום ,

עמיד במים (לא יעוף בשטיפה) ,

אין לי תמונות של ההתקנה שלו כי לא צילמנו אבל אני יכול לתת דוגמא על ההתקנה ברכב שלי ,

שם נלקחו בחשבון מידות, עמידות במים , מרווחים ואסטטיות .

04122009141.jpg

04122009150.jpg

04122009159.jpg

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

×
×
  • תוכן חדש...