Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא נחמד וגם המחיר נראה לי הוגן ביותר.

אם זאת, המדבקה על מכסה הדלק גורעת מהמראה הכללי של הרכב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יצא יפה, ותפסיקו לבלבל את המוח על נושא החוקיות.

 

יש לי והיה לי ויהיה לי חלונות שחורים בכל רכב שלי וגם ברכבים של חברים.

בכל הרכבים החלונות הושחרו בצורה לא חוקית לא תקנית ובולטת ומושכת את העיניים (גם פרטתי פה לא מזמן במדויק)

הפעם היחידה שנעצרתי זה היה עם השרייד שבה כל החלונות היו מושחרים לחלוטין !!

הוא הכריח אותי להוריד את המדבקה ולנסוע משם, למרות שאני התעקשתי לקבל הורדה מהכביש על השטות הזו.

 

וכן, גם בטראנו שלי בקרוב, יהיה ציפוי מחדש לכל החלונות (אחוריים מצופים אבל דהוי) וקדמיים לא מצופים כרגע.

לסיכום, תתחדש סע לשלום ואל תקשיב לאנשים צרי עין.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, אני עוקב אחרי ההודעות שלך כבר שנים וכל מה שיש לי להגיד על ההודעה הזאת היא שאו שהאחיין שלך כתב אותה או ששכחת לקחת את הכדורים הסגולים אחרי ארוחת הצהריים.

 

הפתעת אותי וממש לא לטובה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היי יניב, מדוע הינך רושם זאת ?

הנני סהכ משתף במידע ע"ב נסיון אישי, לא מועט כלל לדעתי, כתבתי במפורש שנעצרתי עם כל אחד מהרכבים שבהם מודבקים חלונות, ככה שאין מצב להגיד לי "אתה סתם פוקסיונר ולא עצרו אותך".

 

לבחור ששאל על יתרונות לא קוסמטים:

זה מוריד משמעותית את החום ברכב בחודשי הקיצ החמים (כמו ביום שהיה היום בוא נגיד, למי שנמצא במרכז)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ג'יפ נחשב ברשיונות הרכב כרכב מסחרי , כיוון שכך מותר לו להשחיר חלונות ואפילו לחסום אותם לחלוטין כל עוד יש לו 2 מראות צד - זה החוק למיטב ידיעתי , חוצמיזה עשו על הג'יפ עבודה יפה ונקיה , תתחדש !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

 

 

 

אסף, הסברתי לך כבר בעבר שאף אחד פה לא עובד אצלכם ולא חייב לכם כלום. הגישה הזאת מתחילה להימאס.

תהיו מוכנים להתמודד עם ביקורת.

 

 

הגישה הזו מתחילה להימאס עלייך? תשתה מים קרים,מבטיח שזה יעזור.

להזכיר לך[כמו שכבר רשמת] לא אתה ולא אחרים עובדים אצלי,לכן אתה לא צריך להסביר לי כלום,אני מספיק נבון וחכם להבין דברים לבדי !

 

ולמקרה שהספקת לשכוח,אין לי בעיה עם ביקורת כל עוד היא ניכתבת בצורה בוגרת ומובנת שאפשר להבין אותה [ולא סיגנון של סרסור,מחממים בזה פופקורן וכו'..].

 

שא ברכה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ג'יפ נחשב ברשיונות הרכב כרכב מסחרי , כיוון שכך מותר לו להשחיר חלונות ואפילו לחסום אותם לחלוטין כל עוד יש לו 2 מראות צד - זה החוק למיטב ידיעתי , חוצמיזה עשו על הג'יפ עבודה יפה ונקיה , תתחדש !

 

 

חחח סוף סוף נאמר משפט המחץ, ואני מודה לך על האישור זה בהחלט היה במקום כעת אני יודע שאני ועוד כמה אנשים לא הוזים :)

אנשים שלא יודעים את החוק לפרטיו רושמים שרכבים מורדים מהכביש אבל אני ידעתי בוודאות ושמעתי ממספר אנשים שברכבים מסחריים אין בעיה כלל.

 

דיברו לגבי כך שלא רואים אנשים מאחור בלילה, אני חייב לציין שהציפוי שנעשה הוא לא ציפוי אטום, במפורש בעל המלאכה הדגיש ואמר לי שיש ציפוי שחור באותו גוון אך אטום והוא הבעיתי כאן. בציפוי שלי רואים באור יום בצורה ברורה ובלילה רואים ממש קצת פחות טוב ולא בגלל הצבע השחור אלה משום שיש אפקט של צבע אחד(ולא ריבוי צבעים) ולכן פחות מפוקסים באופן טבעי וזה מצריך מעט יותר התרכזות בחניה ובכך אני מסכים ואני משתדל בחניות תמיד להיות מרוכז גם בלי קשר להשחרה.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

מעולם לא הבנתי את האיסור להשחים את החלון האחורי.

מה ההבדל בין זה לרכבים שמגיעים ככה מהיצרן?

מה ההבדל בין זה לוילון אחורי שלפעמים מגיע עם פרסומות שעוד יותר מסתירות את שדה הראיה?

ברכב היחידי שהיה לי שבו היתה השחמה לחלונות לא שמתי לב לבעיה מיוחד בראות בלילה, אלא בעיקר לראות משופרת באור יום.

ברור שאיטום כל החלונות בציפוי 100% הוא מוגזם ונועד לשרת בעיקר את הדאווין של הנהג, אבל ציפוי השמשה האחורית נראה לי לגיטימי ביותר ללא השפעה בטיחותית מיוחדת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אסור גם וילון מאחורה

 

יש רכבים שגם מגיעים עם חלון מושחם מהחברה בקדימה, אז למה מדבקה אסור בכלל מקדימה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מעולם לא הבנתי את האיסור להשחים את החלון האחורי..

 

גם אני לא הבנתי, זה דבילי לחלוטין !

 

אבל אם זה דבילי או לא, זאת לא השאלה, השאלה היא אם זה חוקי, או לא ונכון להיום זה לא חוקי וגורר הורדה וקנס של 1000 ש"ח.

 

אז עכשיו כל אחד יעשה את החשבון שלו ואם זה מתאים לו, אז תפדל.

 

בקשר להערה על המסחרי, זה פשוט לא נכון.

לא נכון עד כדי כך שרכב שמגיע בלי חלון אחורי כלל, עובר טסט, אותו רכב בדיוק אבל עם חלון מושחר מאחורה, נכשל בטסט.

 

כולכם מוזמנים לשאול את אליבאבא שנכשל בטסט עם הדובלו שלי, בדיוק על הסעיף הזה ומי שלא זוכר, דובלו זה מסחרית.

 

 

יצא יפה, ותפסיקו לבלבל את המוח על נושא החוקיות.......לסיכום, תתחדש סע לשלום ואל תקשיב לאנשים צרי עין.

 

 

אור, אני מתפלה שכתבת כזה דבר כי אתה כותב בכזה בטחון, כאילו מדובר בדברי אלוהים חיים בזמן שחיפוש קצר יגלה לך שהפורום מלא בשרשורים של אנשים שהרכבים שלהם הורדו מהכביש על השחרת חלון אחורי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יניב שלום, כתבתי את הדברים הנל ודברים אשר כתבתי בשרשורים דומים, מתוך ידע אישי, לא מתוך ידע משטרתי או משהו, אני עצמי גם מודע לעבירה על החוק, אבל בנתיים הוא לא נאכף.

היות ואני מניח שאתה קורא גם בפורומים שכנים, תוכל לחפש תגובה שלי בג'יפולוג לבחור עם טראנו שהותקן כננת על פגוש מקורי ולראות מה רשמתי שם.

אני סהכ מציאותי ומשתף במידע שיש לי מנסיון אישי.

מה גם שכדי להוריד רכב מהכביש הנ"ל חייב להיות בוחן תנועה או להזמין בוחן תנועה ולעכב אותך, אם בכלל יש בוחן תנועה שיוכל להגיע אליך (בגלל זה בעצם לא קיבלתי הורדה מהכביש עם השרייד).

 

אז כמו שנאמר, כל אחד שיעשה את ההחלטה שלו, אני מסתכן בהורדה אבל נוסע בנעימים ולא מתעייף מהחום.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...