Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אור זה לא שלא אוכפים, פשוט לך לא אמרו על זה כלום. למישהו אחר כן יגידו. מעבר לזה, בטסט אני בספק אם יעבירו כזה דבר.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יניב, קספר,

אתם באמת לא מבינים את הסיבה ? מבלי להכנס ללמה מקורי כן וזה לא, או אם זה מוצדק או לא.

הסיבה היא למעשה סיבה משורשרת לאותה סיבה שמשנת 94 צריך פנס בלימה אמצעי בחלון

המחוקק וכך למען האמת גם ייצרני הרכב ולדעתי התקינה האירופית כולה.

מאמינים שבעת התקרבות לפקק, או נסיעה בשיירה, תוכל לצפות בנורות בלם אמצעיות דרך שמשות של רכבים שלפניך,

ולמעשה כך תקדים את הבלימה שלך ותבצע אותה מבוקרת יותר, מפתיעה פחות, ובטוחה הרבה יותר.

 

אני אגב אישית מאמין בזה בלב שלם, ולכן אני לא מתקין ברכב שלי וילון אחור\השחמה אחורית ועוד

אבל איש איש באמונתו...

פורסם

שמע תסריט אילוסטרציה מציאותי לחלוטין,

אני ניגש לטסט, לפני בטור פיאט דובלו עם דלת אחורית ללא חלון בכלל (רק פח) והאוטו עובר טסט כמו גדול (כי ככה הוא יצא מהמפעל).

אני מאחוריו עם דובלו עם חלון מושחר בדלת האחורית, נכשלתי בטסט.

 

עכשיו אתה מוזמן לספר לי למה (ורק תרשה לי להקדים אותך שבדובלו פנס הבלימה השלישי מוטבע בפח ולא מאחורי החלון).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מן הסתם שאתה צודק לגבי החוק, אבל לגבי אכיפתו בנוגע למסחריות ידוע שלא ניתן עליו דגש.

בנוסף לגבי הטסט, לי אישית אין בעיה עם זה בכלל כי לנו יש מישהו מבפנים (לא שאני מתגאה זו המציאות) שדואג לכל הרכבים של העסק והמבין יבין..

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

לדעתי ההשחרה מוגזמת במיוחד בחלון האחורי, זה גם מרגיז לנסוע אחרי רכב שהחלון שלו אטום ואי אפשר לראות מה קורה לפניו.

 

בנוסף לא אהבתי את הניקלים על הפנסים האחוריים, המכסה דלק והספויילר. לנד קרוזר זה רכב סולידי ונאה, למה להפוך אותו לרכב פשע?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בכל מקרה, כן הורדה, לא הורדה, עשו לך עבודה טובה ויפה.

תתחדש (מזל שהרכב לא שחור כי השילוב של לנד קרוזר שחור קצר, סט ניקלים וחלונות שחורים זה שילוב שלא מבשר טובות).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה על התגובות.

תמונה כללית של הרכב + ההשחרה

לאלה שאוהבים ולאלה שלא :)

2a9qmf8.jpg

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

יפה מאוד.

רק מחזק את דעתי שמזל גדול שהוא לא שחור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מתעלק על השירשור.

יש יתרון שהוא לא קוסמטי לנושא החלונות הכהים ?

 

אפשר להחליף בגדים במושב האחורי ושאר פעילויות שדורשות ערום מלא\חלקי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
בנוסף לגבי הטסט, לי אישית אין בעיה עם זה בכלל כי לנו יש מישהו מבפנים (לא שאני מתגאה זו המציאות) שדואג לכל הרכבים של העסק והמבין יבין..

 

אי פעם חשבת על זה שהטסט הוא גם למען בטיחותך? אתה יודע, לא רק ל"זוטות" כמו חלונות מושחרים? מי יתריע לך על בעייה במערכת ההיגוי? חופשים שם למטה?

 

אתה נוסע במפלצת ששוקלת 2 טון. אל תקשקש לי ש"בודקים בטיפול".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ההשחרה "גסה" מדי לטעמי על הצבע הספציפי הזה של הרכב,אם היית עושה השחרה של 50-60% לטעמי היה נראה יותר סולידי.

בלי שום קשר, יותר מדי "בלינג בלינג" על הרכב (מגן חרקים, הטמבון הגס מקדימה,ניקלים וכו').

 

זה מסוג הרכבים שבאמת נראה סולידי ונאה כמו שהוא.

 

בכל אופן,כמובן שזה עניין של טעם אישי והכי חשוב הוא שאתה נהנה ומרוצה,זה באמת אחלה רכב !

:-P

 

בלי שום קשר, עושה רושם שעשו אחלה עבודה על החלונות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אפרופרו שוטרים וחלונות שחורים (אצלי ברכב רק החלונות האחוריים מושחמים ,ברכב הבא אני ישחים גם את השמשה האחורית) , לפני כשבועיים יצאתי מפאב באזור הצפון ושוטר עצר אותי לביקורת , אחרי בדיקת שיכרות ומסמכים שיצאו תקינים הוא חיפש על מה לשים בכל זאת דו"ח ופתאום הוא קלט שכשפתחתי לו את החלון הקדמי היה פס של לכלוך לכל רוחב החלון וכמה סנטימטרים מקצה החלון (ובקיצור החלק שנכנס בתוך המסילה) , הוא החליט שזה לא לכלוך וזה פס של מדבקה וביקש ממני לסגור את החלון על מנת לראות אם הוא מושחר , סגרתי ובגלל שהמקום היה חשוך לא רואים כל כך טוב את הנהג והחלון נראה קצת מושחר הוא החליט לשים לי דו"ח ואיים בהורדה של הרכב מהכביש , רק אחרי שניקיתי את הפס המלוכלך הזה וויכוח של כמה וכמה דקות הוא החליט לוותר , אני לא יודע אם זה בגלל שהשותף של אותו שוטר עיוור עצר מישהו אחר להציק לו או בגלל שהוא הבין שהוא ייצא טמבל.

פורסם

איתמר, אני לא יודע מה איתך, אני מעולם לא נכשלתי בטסט, גם אם ניגשתי בצורה חוקית.

כל זה כי אני מקפיד להכניס את רכבי לפחות אחת לחצי שנה למוסך (נצא מהנחה של "טיפול-טיפול") ולתקן כל מה שצריך.

 

אז כן, מבחינתי הטסט הוא פאקינג קשקוש ובזבוז של שעה + מבוקר יום שישי.

אבל

וזה אבל

גדול מאוד

אני מודע לזה, שאני נמנה עם אולי אולי 5% מכלל האוכלוסיה, שמחפשים איך לחפף ולא מבינים למה צריכים לתקן חופש במערכת היגוי ו"מה, אי אפשר אולי לחזק קצת ?"

 

עכשיו הכל שאלה על מה מחפפים לחברינו, כי בוא נסכים שאם זה חיפוף כמו שאצלי חיפפו את הסאנרוף, זה לא מזיק לאף אחד, זה רק מטיב לי בזה שלא נאלצתי לעבור את הטרטור המטומטם שלהם (בתקווה שעד לטסט הבא התופעה הזו תפתר בדרך כלשהי)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נו, אור, באמת!

 

אפשר לחשוב, ביזבזו לך פאקינג שעה, פעם בשנה.

 

אני מחרבן יותר משעה בשנה ולא מגדיר את זה בזבוז (למען האמת, כשאני חושב על זה, נראה לי אני מחרבן יותר משעה בחודש! :shock: ).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...