Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי בעייה של רעשי אלטרנטור ברכב יש זוג סאבים קרוסובר ו4 רמקולים ושתי מגברים לא יודע אם זה יעזור

קראתי טרדים על רעשי אלטרנטור וניסיתי ולא עזר החוט של המינוס מהמגברים הוא פחות מחצי מטר והוא מחובר לשילדה של הרכב והפלוס מהמצבר הכל, ניתקתי תמגברים מהHU ועדיין היו לי רעשים אז שפתחתי את הHU אז המינוס היה האנטנה כאילו המינוס של הHU לא היה מחובר כי אין מינוס שם אז עשיתי חוט של מינוס גם לשילדה של הרכב ועדיין יש רעשי אלטרנטור עשיתי גם פלוס עם פיוז מהמצבר ועדיין היו רעשים מה אני יכול לעשות?

ואם לא יהיה פטרון אני ישים משתיק רעשים למרות שאני רוצה לפטור את הבעייה. :?::wink:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

המינוס שיושב על השלדה, ניסית לשייף את האיזור? (של השלדה כמובן)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

ידידי, תאמר לי, כצה זמן נמערעת מותקנת באוטו שלך ומתי החלו הבעיות (האם אחרי שפירקת את הסאבים כדי לגשת לגלגל ספייר, סתם החלפת משהו...)?

פורסם

המערכת כבר כמעט שנה באוטו והבעייה הייתה כל הזמן רק שלפני זה היה לי HU אחר ולא היה לי רעשים ושהבאתי את הHU של האיווה התחלתי לשמוע את זה....ניסיתי הכל ואני כבר לא יודע מה לעשות

תודה לעוזרים.

ולא שיפשפתי את האיזור שיושב עליו המינוס לא יודע אם כל כך זה יעזור :?

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

ולא שיפשפתי את האיזור שיושב עליו המינוס לא יודע אם כל כך זה יעזור :?

יש אפשרות שזה כן יעזור, בשביל לפסול את האפשרות הזו לפני שאתה עובר לאופציות אחרות הייתי עושה את זה..

אגב, ניסית להחליף הד יוניט ולראות אם עדיין יש את ההפרעות האלה?

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

היתה לי בעיה דומה והיא נפתרתה בעת החלפת HU + כבל RCA איכותי...

הHU חובר בדיוק כמו שהישן היה מחובר (אותו קונקטור אפילו).

 

בקשר למה שתיקן את הבעיה קשה להגיד.

Scooby WRX

פורסם

תודה על התגובות מחר אני כבר ינסה להחליף HU וגם לשפשף את המקום של המינוס מקווה שתחלוף הבעייה :lol:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

יכול להיות הקדם מגבר שמוציא את אות למגבר מיוצב.. זאת אומרת מגיע אליו מתח מיוצב.

שמבטל את הרעשים של המתח והבאלגן.

 

וברדיו דיסק האחר שלך אין ייצוב. אז הוא רגיש לרעשים.

 

אולי תנסה גם לייצב את המתח הזה...

עם פילטר מתח (שבנוי על טרנזיסטורים). כי יכול להיות הקדם מגבר שלך רגיש לרעשי מתח.

תנסה את זה...

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

עשיתי בדיקה וככה

שיפשפתי את השילדה של הרכב איפה שמחובר המינוס ועדיין ציפצף לי (היו רעשי אלטרנטור) שמתי משתיק רעשים זה הוריד את העוצמה של הציפצוף אבל שומעים עדיין שהHU מכובה אבל חלש וזה עדיין מפריע לי שמתי את הHU של חבר ולא היו רעשים אז לפי מה שהבנתי זה מהHU שלי מה אני צריך לעשות כדי שזה יפסיק?.....כי עדיין יש צפצוף חלש? :?::?:wink:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

יכול מאוד להיות שמשהו במעגלים הפנימיים לא בסדר

אני ישבתי אתמול שעתיים על התקנה עברתי כבל כבל

בסוף מסתבר וזה הכי מפתיעה זה היה HU, PIONEER 5500 חדש שהביאו אותו מחו"ל שהיה דפוק עד היסוד

תבדוק את זה

 

יובל

×
×
  • תוכן חדש...