Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריכה להדביק חלק פלסטיק לפלסטיק.

דבק מגע לא יחזיק וההדבקה תתפרק מהר מאוד, יש דרך אחרת שניתן להדביק פלסטיק לפלסטיק?

 

 

 

 

 

תודה

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כשאני הייתי צריך להדביק חלקי פלסטיקה, השתמשתי בפולימאקס, סיליקון חזק מאוד שמדביק הכל ובין היתר גם פלסטיקה.

מכיר אנשים שהדביקו גם דברים מאוד כבדים עם זה.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם

הכי טוב להשתמש באפוקסי (עירבוב שני חומרים).

תוכלי להשיג בכל טמבורייה, זה אמור להיראות בצורת מזרק כפול.

עלותו גרושים לעומת הפלאים שהוא עושה.

פורסם

הכי טוב שתגידי באיזה פלסטיק מדובר, אחרת אין משמעות לשאלה או לתשובות שניתנו כאן.

אם הסוג לא ידוע תרשמי לפחות למה הפלסטיק משמש, תמונה גם עשויה לעזור.

פורסם

זה הפלסטיק שסוגר את תיבת הפיוזים בפיג'ו 306.

מכיוון שכרגע אין תאורה טובה, אעלה תמונות שאצלם מחר בצהריים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אפוקסי של BONDO, (אריזה אדומה), מצויין לפלסטיק, הדבקתי איתו דברים שעומדים בלחצים מטורפים ועדיין מחזיקים..

פורסם

כמו super glue אבל חזק יותר.

מדביק הכל, אפילו אם אין משטח אלא רק קו ממשק.

בקבוקון קטן מספיק להמון הדבקות, רק צריך להרחיק את הידיים בזמן.

אני מדביק איתו הכל : נעליים,צעצועים לילדים וגם את חלקי הפלסטיק שנשברים באוטו.

30 ש"ח בקבוקון.

פורסם

סימנתי את החלק שנשבר.

אינני יודעת איך הוא נקרא, אליו מתחבר "צ'ופצ'יק", על מנת לסגור את בית הפיוזים.

 

69996101.jpg

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

דסק אפוקסי שקוף, כמה פיסות של בד דק מאוד. מורחת דבק על בד (סופגת בד בדבק) ושמה כמה שכבות כדי לעשות תחבושת לחלק. אחרי שיתייבש יחזיק מעמד הרבה זמן.

פורסם

מהתמונה הזו לא ממש רואים מה הולך שם אז קשה להעריך. מהתיאור שלך אני מבין שזה החלק עליו נסגר המכסה (כלומר תופס בו). אם הבנתי נכון אז לא הייתי הולך על הדבקה. את יכולה לנסות, אין הרבה מה להפסיד. אם זה לא יצליח הייתי הולך על חיזוק מכאני כלשהו. בהתאם לצורת החלק ומיקום השבר מתאימים חיזוק, או תושבת חדשה.

×
×
  • תוכן חדש...