Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך קישור לפורום הזה?

אני לא בדיוק מכיר אותו

ונראה לי לפי מה שכולכם אומרים פה לנסות להוציא מהרכב הזה לפחות 250 כ"ס זה נראה לי חתיכת השקעה לא ככה?!

דיי איכזב אותי האמת כל הנתונים האלה, אף על פי שכשאני נותן דריכה מלאה על הגז זה ממש לא נראה כמו 150 כ"ס (או אפילו פחות כי הרכב התיישן כבר מאז).

זה נראה הרבה יותר :\

פורסם

אתם מצפים לנתונים ממש רצינים לרכב פוזה

6 צילינדר זה רכב פוזה

אתה רוצה כבר להשתגע תביא GT ואז זה כבר בסיס להתחלות

בכל אופן אתה יכול לשחק קצת עם יחסי העברה וזה יתן לך תאוצה יפה יותר

או שתעבור לגיר ידני שגם יתן לך תוספת נחמדה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

ה6 החדשים יותר דווקא לא רעים בכלל ביחס להספק. אני עם 210 כ"ס, אוטו' ונושק ל1.6 טון, עושה 7 שניות שטוחות ל100. זה נראה לי נתון התחלתי לא רע בכלל. אבל שוב, ה96 עם ה3.8 שאף פעם לא היה ממש מוצלח זה סיפור אחר...

פורסם

טוב נו :\ מילא כבר יש את הרכב אז אין מה לעשות בעניין..

כל מה שנשאר לי לעשות לדעתי זה רק לשפר אותו

הוא יכול להגיע להספק לא רע אם משקיעים בו לא ככה?

ואם אני מייבא בלוק מנוע של מנוע שנת 2000+ 4.6 ל' של GT

הוא יתאים? אם כן אתתם יכולים להפנות אותי לאתר טוב? אפילו ebay פשוט לא ממש יצא לי להתעסק אם האתר

 

תודה

פורסם

אפשר לדעת מה רשמתי שהיה צריך להימחק?

בכל אופן, ראיתי בebay כמה מנועים של GT ושל קוברה shelby

היו בכמה מחירים, 400$ וזה גם הגיע ל 1500$ ככה שאני לא ממש יודע איזה מנוע עדיף להביא

ראיתי מנוע של קוברה שנת 99 שמספק 430 כ"ס, אני לא יודע אם זה מוגזם מידי או לא אני יכול להסתפק גם ב 300.

אין לי בעיה להגיע גם להספק של 220 כ"ס ואחר כך להכניס את האופציה של טורבו / סופרצ'רג'ר לעסק.

רק צריך הכוונה למנוע טוב עם הספק טוב.

 

תודה דור.

פורסם

מה שקובי ניסה לרמוז לך בעדינות - זה שזה לא נגמר במנוע.

אם רק המנוע (ואפילו נוסיף גיר) היה ההבדל בין ה6 ל8 צילינדר - לא היתה נשארת מוסטנג 6 צילינדר אחת בארץ מהשנתונים האלו.

זה לא רק לזרוק פנימה איזה 8 צילינדר ולסוע, ולכן הוא נתן לך את האופציה הרצינית היחידה שקרובה למסגרת תקציב שלך, והוא נתן לך מניסיון של הבחור הרציני היחיד ששיפר באמת 6 צילינדר בארץ ומחברה שעשו את המחקר הדרוש בנושא ולא סתם לחפש חלקים בEBAY.

 

בקיצר - מומלץ לך להיכנס לאתר , לדסקס עם החברה.

לגבי המרגיש - מומנט בהחלט מרגיש , חבל שזה בסוף היום לא מתבטא ברכב מהיר במיוחד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תודה רבה על התשובה עכשיו קצת יותר ברור לי.

אני מתאר לעצמי שזה לא ייגמר במנוע (אפילו אם אני יחליף גיר לאחד חדש וחזק יותר).

עכשיו בקשר לשיפור המנוע v6 עצמו, אם והחלטתי להחליף לו את כל הצנרת (שכוללת מזרקים, סעפת יניקה ופליטה חדשות וכו'..)

ובסופו של דבר ארצה לגדוש אותו, אמרתם שהמנוע לא יעמוד בגדישה ובקומפרסיה הדרושה

או שאני טועה פה?

אשמח אם תבהירו לי את העניין הזה קצת יותר.

 

תודה דור

פורסם

איך האנגלית שלך דור? אם היא בסדר הייתי מציע לך מאד לפשפש קצת בפורומי מוסטנגים בחו"ל, הם בטח ובטח יוכלו לעזור לך יותר מרוב הפורום הזה.

 

דוגמא לפורום טוב שגם אני נמצא בו (רק בקטגוריה אחרת) הוא http://www.allfordmustangs.com/forums/v6-tech/

 

עוד פורום גדול הוא http://www.moddedmustangs.com/forums/v6-mustangs/

 

עוד אחד שעוד לא הספקתי להתעמק בו הוא http://mustangforums.com/forum/v6-1994-2004-mustangs-4/

 

יש לך שם המון מידע על כל השיפורים הכי יעילים ופרויקטים למיניהם ואתה יכול גם להבין משם בערך איפה המגבלות של המנוע שלך בכל דבר.

×
×
  • תוכן חדש...