Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שכתוב בכותרת, אני מוכר את כל מה שיש בארון ולא נמצא בשימוש.

 

להל"ן פירוט הרכיבים! - משומשים ושמורים במצב חדש!

 

1. מגבר MONO HIFONICS BRUTUS 2006D 2000 R.M.S

אין מה להוסיף מי שמכיר יודע... מגבר מטורף ועוצמתי הרים אצלי בעבר זוג L7 בלי מאמץ! יודע לעבור בהתנגדות של אום אחד ומפיק 2000 ואט רמס! מומלץ לבעלי סטרוקר או 3 סאבים חזקים

מגיע עם שלט באס וכבל תואם

 

2. מגבר MONO ROCKFORD FOSTAGE 1001BD 1000 R.M.S

רוקפורד כמו שרוקפוקד יודעים לייצר! סדרת ה POWER ידוע בתור סדרת UNDER RATED בפועל המגבר הזה מוציא בערך 1200 RMS מומלץ על זוג סאבים חזקים או 12W7!

מגיע עם שלט באס, כבל, וכנפיים

 

3. קבל PYLE 1.2 FARAD

קבל בסיסי למי שיש מערכת ממוצעת ומרגיש בנפילות מתח, נמכר עקב שדרוג ל 6 פארד לפני שנה ומאז יושב בארון

 

4. INFINITY 6X9 REFERENCE

רמקולים מצויינים ועוצמתיים יעשו את העבודה נאמנה

 

5. KICKER L5 12" בתיבה אטומה

דרוש תיקון קל בסליל אחד של הסאב, רק סליל אחד עובד, זה אומר שבמצב הנוחכי הוא מוציא 250 ואט במקום 500 שהוא אמור להוציא

 

להלן פירוט הרכיבים - חדשים באריזה מעולם לא נפתחו!

1. JBL SUB 12" GTO 1260BR 250W R.M.S בתיבה מקורית עם גריל מקורי - מדהים ביופיו

מי שמחפש סאב שלא מפוצץ תאוזניים זול, משתלב יפה עם הסאונד ומשלים אותו, נראה סוף הדרך בתיבה מעוצבת עם הרבה ניקלים מנצנצים - זה הסאב בישבילו

 

2. JBL 4 CHANNEL CS 60.4 AMPLIFIER

מגבר 4 ערוצים מעולה, אם אני לא טועה הוא 70 ואט כל צד, ניתן לגישור לסאב + סט קומפוננט

 

3. PIONEER 6X9 300W TS-6962E

רמקולים חזקים ואיכותיים, דרוש מגבר כמובן, מגיע עם גרילים ברגים וכו...

 

4. HU KENWOOD DVD KDV-5234Y

רדיו דיסק DVD\MP3 קורא DIVX MPEG4 וכו, מגיע עם מסגרת, שלט וכל החיווט הדרוש להתקנה כמובן.

 

 

 

 

 

כמו כן, קיימות אפשרויות החלפה למיניהם,

אני מחפש :

JL AUDIO 12W7 בתיבה מקורית

FOCAL K2P סט

GENESIS DUAL MONO

GENESIS ST100

 

מי שיש לו אחד מהרכיבים הנל ומעוניין בהחלפות מעניינות אפשר ליצור קשר.

 

 

זה הכל, אני מצרף תמונות של כל הרכיבים למי שמעוניין.

 

הצעות ב ב"פ או בסלולרי 0525042226

בבקשה לא בשבת ולא בשעות מאוחרות!

 

תודה ובהצלחה לקונים המאושרים....

 

שרון

20091222178.jpg

20091222177.jpg

Reference9623i.jpg

20606850.jpg

hifonics.JPG

20091220172.jpg

20091219171.jpg

20091219170.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחירים אחרונים:

 

סאב JBL חדש + תיבה מקורית עדיין בקרטון עם ניילונים = 600שח

מגבר רוקפורד = 1250שח

מגבר הייפוניקס = 1800שח

 

שבוע טוב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מבצע לפסח!

 

DVD KENWOOD חדש בקרטון לעולם לא נפתח 1000 שקל

סאב קיקר L7 בלי תיבה 750 שקל

מגבר HIFONICS 2000RMS רק 1500 שקל!

מגבר ROCKFORD 1001BD רק 1100 שקל!

 

כל הקודם זוכה

×
×
  • תוכן חדש...