Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

שבוע הבא אני מקווה סוף סוף לקנות רכב חשבתי על , אודי A3 שנת 2002 נפח מנוע 1800 דגם ה5 דלתות ..

עוד אופציה בשבילי זה הסיאט איביזה 2004 נפח 1900 ה5 דלתות ..

מה דעתכם על 2 הרכבים האלה?

חשוב לי מאוד היופי של הרכב מבחוץ ושהיה 5 דלתות , האם החלפים של האודי יקרים מאוד (כמו שאמרו לי) ?

התקציב שלי הוא 50,000 ...

תודה מראש .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

יופי זה עניין של טעם , את מי אתה אוהב יותר?

 

יש לך דרישות מסויימות מהרכב?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מצאת כבר רכבים פוטנציאלים לקנות או שביינתים עדיין אתה מחפש? אלה רכבים שהרבה פעמים קורעים אותם, לדעתי תחפש קודם כל גם איביזות וגם A3, תלך לראות את הרכבים. יופי? טוב זה טעם אישי, אם אתה שואל את דעתי אז הA3 יותר ייחודית ויותר משדרת יוקרה וגם אנשים בדר"כ מבקשים מעל המחירון בשביל הA3.

כלכלית האיביזה תשתלם לך יותר, השנתון גבוה יותר, המחיר כנראה יהיה נמוך יותר, וקל יותר למצוא חלקים לאיביזה. הA3 יותר "חזק", 125 כ"ס לעומת אני חושב ש75 של האיביזה, הA3 לדעתי יותר בטיחותית אבל אלה כבר נתונים שאני לא זוכר. ההבדל העיקרי בA3 שהוא רכב יותר "גרמני" (שבעצם, שני הרכבים הם גרמניים בעיקרון :lol: )

 

תעשה את השיקולים שלך, חוץ מזה שA3 1.8 זה או הטורבו או האמבישן הרגיל, הם שניהם חורגים לך מהתקציב. לדעתי, תלך על האיביזה, אבל תחפש את הספורט דיזל 5 דלתות (אם תמצא) כי אני מניח שמה שמצאת זה בטח סטלה.

 

אגב אם אני חייב, בתקציב שלך לא הייתי הולך על אף אחת מהן.

×
×
  • תוכן חדש...