Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הזמנתי היום קראנק וטלטלים למנוע

הם עשויים ממתכת מטוסים ,מתכת שעברה תהליך חיזוק ע"י חומרים כמיים שונים

הם משפרים את המנוע והרבה יותר חזקים מהקראנק והטלטלים הסטנדרטים

הסיבה שאני מחליף אותם היא כדי שהמנוע יחזיק יותר בעומסים מהסיבה שאני מרכיב את הצ'רג'ר

הקראנק מתוצרת "billet"

http://www.creekvue.com/crank.html

 

והטלטלים של חברת "carrillo"

 

http://www.carrilloind.com/Products/...0/Default.aspx

 

 

אני חולה נפש וזה עולה לי ביוקר

__________________

 

 

 

קיבלתי היום בדואר את הקראנק ( גל ארכובה ) המחוזק והמחושל ממתכת מנועים של מטוסים של חברת "billet"

הטלטלים (connecting rods) המחושלים של חברת "carrillo" בדרך , הם בשלבי ייצור יהיו מוכנים עוד חודש וחצי

 

http://www.creekvue.com/crank.html

 

 

..

100_1826.jpg

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
שמע חבוב,אתה באמת משקיע ונראה פרויקט שאפתני

אבל מה זה הקישקוש הזה על מתכת מטוסים?!

 

 

כנס ללינק שאני מצרף ותוכל לקרוא איך זה מיוצר וכיצד מחזקים את המתכת

בגדול בחלקי מנוע של מטוסים מחזקים אותם על ידי תהליך כימי ע"י Nitriting וזה מה שעשו לקראנק שלי

 

B.R.E. Crankshafts are made from aircraft quality 4340 billets that are hammer forged to exacting

specifications

 

Our cranks have rear flanges, are cross drilled for maximum oiling. Indexed and tolerances are held to within 1/10 of 1000th.Come standard with 180 degrees of counterweight which has proven to eliminate center main bearing pounding. Micro finished and are available with or without nitrating

 

 

 

http://www.creekvue.com/crank.html

 

 

אם אתה צריך עזרה עם מילון עברי אנגלי אני מצרף לך את קישור הבא :-D:wink:

 

http://translate.google.com

 

 

..

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

עושים את התהליכים הללו כולל סגסגות 4340

לכמעט כל קראנק אפטר מארקט מוזר שהם בחרו ל"שווק" את המוצר תחת מה שיש במטוס הכי טוב :)

אבל לפחות עכשיו מבינים למה התכון המשורר.

יפה מאד

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
עושים את התהליכים הללו כולל סגסגות 4340

לכמעט כל קראנק אפטר מארקט מוזר שהם בחרו ל"שווק" את המוצר תחת מה שיש במטוס הכי טוב :)

אבל לפחות עכשיו מבינים למה התכון המשורר.

יפה מאד

 

 

כן אבל פה מדובר על רכב ישן שכבר לא מייצרים 30 שנה בערך

ולא הייתה אז לפני 40 שנה את הטכנולוגיה של היום ולכן בשביל הסופרצ'רג'ר הייתי צריך שייצרו קראנק וטלטלים חדשים וחזקים בטכנולוגיה חזקה וחדשה

 

תודה לך

אני אמשיך לעדכן

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

אני מבין שאתה מתרגש שזה רכב בן 30 אבל יש אפטרמרקט כמעט לכל רכב אפשרי עם זיקה ספורטיבית שיוצר

ב 50 שנה האחרונות

מחיפושית עד לסופרקארס אטלקיות.

אצלך בחברה פשוט שוללים כל דבר שהוא לא מקורי.. כולל אביזרי בטיחות אפטרמארקט מול מקוריים שמיותר להגיד כמה הם אפקטיבים.

 

דרך אגב הבאת דיזות ומחטים כדי לכוון את הקרבורטור מחדש לתערובת עשירה יותר?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אני מבין שאתה מתרגש שזה רכב בן 30 אבל יש אפטרמרקט כמעט לכל רכב אפשרי עם זיקה ספורטיבית שיוצר

ב 50 שנה האחרונות

מחיפושית עד לסופרקארס אטלקיות.

אצלך בחברה פשוט שוללים כל דבר שהוא לא מקורי.. כולל אביזרי בטיחות נחותי מקוריים.

 

דרך אגב הבאת דיזות ומחטים כדי לכוון את הקרבורטור מחדש לתערובת עשירה יותר?

 

 

כן בטח

יש סט חדש

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662


×
×
  • תוכן חדש...