Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שאני מפעיל את המזגן על חום הוא לא מוציא חום , אלא אוויר פושר כזה. עד לפני שבועיים בערך זה היה עובד מעולה.

מה יכולה להיות התקלה ? מדובר בפולו

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

המזגן ברכב לא מחמם אלא רק מקרר ! החום מתקבל ממחליף החום אשר בו זורם נוזל קירור חם מהמנוע.

 

1. תרמוסטט תפוס במצב פתוח

2. סתימה במחליף החום (רדיאטור פנימי)

 

אנא ציין במדוייק איזה פולו יש ברשותך שנה,נפח מנוע

איזה כייף לי :)

פורסם

אין לי אותו מחורף שעבר יש לי אותו רק חצי שנה.

מדובר בפולו שנת 97 מנוע 1400

 

הייתי היום אצל דרעי מיזוג אויר במפרץ חיפה. הוא אמר לי תבוא נשטוף לך תצינורות לא יעלה הרבה כסף.

אני ילך אליו מחר בתקווה לא לקבל מחיר שחיטה. כי פעם אחרונה שהייתי אצלו בקשר למזגן שלא עובד על קור. הוא נתן לי הצעת מחיר של 900 שקל אחרי הנחה בטענה שכל המערכת סתומה וצריך להחליף..לא נכנסתי לזה פשוט לא סידרתי.

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

אני יכול להמליץ לך על מישהו אחר באזור חיפה: מקור הקור בהנהלת רענן.

נמצא בצ'ק פוסט, באזור המוסכים, בסמוך למרכז שרות ארז - רחוב החרמש 8.

04-8410313

פורסם

הייתי היום אצל דרעי מיזוג אויר ברחוב השיש,מפרץ חיפה.

הוא אמר לי שהוא יכול לעשות שטיפה לצינורות ,יכול להיות שהם סתומים. המחיר הוא 190 לפני מע"מ.

ושיש סיכון שבמהלך השטיפה תיהרס כל יחידת החום של המזגן. ואז יהיה צריך להחליף את כל היחידה.

שאלתי אותו כמה זה עולה להחליף את כל היחידה,אז הוא אמר הרבה.

אמרתי לו, אז מה אתה אומר בעצם שהשטיפה הזאת כרוכה בסיכון ? ואז הוא התחמק כזה ואמר כל מיני שטויות.

בקיצר החלטתי שאני לא עושה אצלו את הבדיקה. ויותר מזה החלטתי לוותר לגמרי על תיקון המזגן על חום. גם ככה לי אישית זה לא מפריע , אלא רק לבנות שנוסעות איתי באוטו (שובניסט שכמוני). אז ויתרתי בכל אופן :wink:

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

בחורף אתה תתקל בבעיה של אדים בשמשה הקדמית וגם בשאר השמשות אשר יפחיתו את היכולת לנהוג בביטחה.

 

תקן את התקלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

תתחיל מבדיקה עצמאית-

פתח את המכסה המנוע וזהה את צינורות החימום שהולכים לתוך הרכב. אלו שני צינורות בעובי בינוני שנכנסים לקיר האש (לכיוון פנים הרכב).

 

כשהרכב חם אחרי נסיעה גע בזהירות בצינורות. שניהם אמורים להיות חמים מידיי מכדי שתוכל להחזיק אותם וחמים באופן שווה. אם זה המצב הבעיה היא לא סתימה. מה שאתה עלול לגלות זה שבכלל ניתקו לך אותם ועשו מעקף כי היחידה הפנימית נוזלת.

 

כשאתה מעביר את הבורר מקור לחום אתה מרגיש התנגדות לסיבוב או שהוא ממש חופשי? יכול להיות שהתריס שמעביר בין חום לקור נתקע על קור והתנתק מהכפתור.

 

לגבי שטיפה אני לא הייתי חושש. אם שטיפה תחורר את הרדיאטור הפנימי זה אומר שגם ככה הוא היה מתחיל לטפטף לך בקרוב.

בדוק וחזור לעדכן.

פורסם

מה שאמרת לגבי בדיקת הצינורות זה מה שההוא במוסך דרעי עשה. אני יעשה שטיפה יום שישי הבא ויעדכן.

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם
הפתרון היה החלפת יחידת שליטה

 

כמה עלה לך ?

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם
אני יכול להמליץ לך על מישהו אחר באזור חיפה: מקור הקור בהנהלת רענן.

נמצא בצ'ק פוסט, באזור המוסכים, בסמוך למרכז שרות ארז - רחוב החרמש 8.

04-8410313

 

תקפוץ אליו לקבל חוות דעת נוספת.

בן אדם נחמד ומקצועי!

פורסם
בחורף אתה תתקל בבעיה של אדים בשמשה הקדמית וגם בשאר השמשות אשר יפחיתו את היכולת לנהוג בביטחה.

 

תקן את התקלה.

זה כבר לא משנה, העיקר שהאוטו נוסע והוא חסך 190 שח + מע"מ בשביל לנסות לפתור את הבעיה.

מזגן אין לו, עכשיו גם חימום אין לו... חפיף, אנחנו גם ככה חיים במדינה חמה אז לא צריך חימום אפילו בחורף :p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...