Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה הרכב שלי במשך יותר מ 5 וחצי השנים האחרונות

306 XSI דור שני שנת 1998, Sigma Blue. יד שלישית (02 ברשיון).

יש לי את טפסי העברת הבעלות הקודמים (גם של היד השניה) וכמו כן את טופס בדיקת הרכב שערכתי לו.

הרכב מושקע ומשופר, להלן חלק מהדברים המורכבים ברכב

 

מנוע:

- סעפת פליטה וסעפת יניקה של GTI6. בית מצערת של GTI6 מוחלק, מערכת פליטה 2.5 אינץ' הכוללת ממיר ספורטיבי של magna flow, דוד אמצעי של vibrant ודוד אחורי בבניה אישית של סרדין. הרכב עובר טסט ללא שום קומבינות, כולל זיהום אויר.

- פולי מנוע קל גם כן הורכב ברכב (600 גרם במקום 1800 גרם)

- קלאץ' קראמי של Helix. (הוחלף לחדש באוגוסט 2009)

- שטנגות של group N.

 

תא המנוע:

 

03tg6.jpg

 

קישור לפרוייקט - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=206231

 

שיפורי אחיזה:

 

- דיפרנציאל מוגבל החלקה של Quaife

קישור לפרוייקט - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=235526

- בולמים בילשטיין B8, קפיצים פרוגרסיבים של אייבך, הרכב מונמך שן מאחור ו 30ממ מקדימה

- סטארט עליון של OMP כולל ברגי בית בולם מחוזקים וארוכים יותר

- אנטירול אחורי 28.5 ממ ביצור מיוחד - כדי לעשות את הזנב שמח.

- בוקסות משולשים, בולג'ויינטים, כריות בולם וקיט ביטול היגוי אחורי פאסיבי, כולם מפיז'ו ספורט צרפת - group N.

- צמיגים קידמיים, טויו R1R - הורכבו לפני חודש, אחוריים דאנלופ SP9000. מידות 195/50 על 15 מאושרים ברשיון.

 

 

בלמים:

- קליפרים של GTI6 עם דיסקים של red.dot - מפעל לייצור בלמים מאנגליה. הדיסקים בקוטר 283ממ.

- צינורות בלימה מסוככים

- נוזל בלמים dot 5.1

 

brakesdp1.jpg

 

תא הנהג

 

- החלק המרכזי בדשבורד שונה על מנת להתאים שעונים, הרדיו ירד קצת למטה

- 2 שעוני SPA דיגיטלים כפולים (לחץ שמן, לחץ דלק, EGT ובוסט), תאורה אדומה, כתומה או ירוקה עם אינספור אפשרויות תכנון

- 2 שעוני AEM - וולטמטר ו wideband

- לוח שעונים של GTI6 עם מד טמפרטורת שמן מקורי

- מערכת TPMS של HELLA לבדיקה תמידית של לחץ אויר וטמפרטורה בצמיגים על ידי חיישנים אלחוטיים

 

מד טמפרטורה מקורי:

 

oiltempnp7.jpg

 

TPMS:

 

tpmswx9.jpg

 

pb170131.jpg

 

- הערה - הבוסט קונטרול לא כלול.

 

תוספות:

- פנסי אנג'ל אייז מקדימה

- ריפוד סקאי לכל הכיסאות (לא כיסוי!)

- איתות צדדי שקוף

- פנסי ערפל דור שלישי

- הגה עור של GTI6

- ידית בלם יד של MOMO

- רמקולים קידמיים של MB Quartz + קרוסאוברים.

- רדיו של LG LAC8900 הורכב לפני 3 חודשים. קורא MP3 עם תאורה משתנה + דיבורית bluetooth מובנית.

 

הרכב טופל באהבה רבה. 230K~

מתודלק תמיד 98 (גם על ידי הבעלים הקודמים).

שמן סינטטי מלא, תמיד.

טיפולים כל חצי שנה או 10K קילומטרים.

טיימינג נעשה ב 160K על השעון והוחלפה משאבת מים (מקורית כמובן).

הרכב יכול לעמוד עם GTI6 ואף יותר טוב אם מרכיבים צ'יפ אצל פירלניג שיעלה את המנתק (הוא כרגע מקורי והמנתק על 6500). ניתן לעלות ל 7200 בבטחה ולקבל עוד הספק (בגלל הסעפות והצנרת).

 

ווקס כל חודש וחצי, שטיפה כל שבוע או שבועיים בחורף עם חומרים של stone ו zymol, למי שמכיר.

 

תמונות:

 

p8180065.jpg

 

 

 

יש עוד כמה הפתעות שאין צורך לדבר עליהן פה. תפורטנה למי שיבוא לראות את הרכב.

 

 

המחיר המבוקש הוא 48K.

אם מורידים את השעונים של SPA והרדיו דיסק - 44K.

אני גמיש, אבל לא נערת גומי.

 

angeleyeswi5.jpg

 

האוטו מוכן לפרוייקט טורבו, למי שחושק. יש לי אפילו את הקיט המלא בשבילו (כולל טורבו, ניהול, מזרקים ומה לא), שלא הורכב, לצערי.

נא לפנות בפרטי או במייל - [email protected]

 

אני מאיזור תל אביב.

 

תודה

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...