Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם

אני מחפש רכב ידני חסכוני ונח יחסית בתקציב לא גבוה, והבנתי שהפונטו היא בחירה טובה.

ראיתי למשל מודעה של פונטו יד 3 מודל 95 מנוע 1250 אבל 200K קילומטר.

מה שאני שואל זה אם זה לא קילומטרז' "מסוכן" לקנות כלומר לגבי מנוע ושאר תיקונים, כי המחיר עצמו לרכב כזה הוא נראה זול - 6000 ש"ח. איך אני יודע שהוא אכן טופל טוב?

ובכלל אם אפשר קצת ייעוץ מה לשים לב כשאני בודק פונטו או המלצות לגביו..... אני אודה מאוד :-)

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

אישית הייתי מחפש אחת עם קילומטראז' יותר נמוך..

יש לי פונטו 95 עם 160 אלף קילומטר ובנתיים לא היו לי בעיות איתה.

כשאתה קונה אחת תדאג תמיד לשים ברדיאטור נוזל קירור ייעודי ולא סתם מים (פאראפלו אדום)

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

שלום שרון,

אני כרגע נוהג על פונטו 96 HSD,נפח 1300, עם 323,000 קילומטר!

(שקניתי אותה הקילומטר עמד על- 286,000 קילומטר.)

קניתי את הרכב לא בגלל שהוא היה זול יחסית ויצא לי דיל טוב 9000 ש'ח לפני שנתיים חצי!

היום הרכב הנ'ל תוכל למצוא אותו גם ב-7000

עכשיו בטח תשאל למה קנית רכב בקילומטר כול כך גבוהה

אז ככה, אותי היה פחות מענין איך היא נראת,(פחחות,המרכב הפנימי, ד'ש, וכדו')

קודם כול המצב המכני,

הוחלף לה מנוע, נעשה טיפול גדול ללפני, + קבלות כמובן,

אני עד היום נוסע עם אותו הרכב 50,000 קילומטר עשיתי איתו,

ויודע מה הבעיה המכנית היחידה שאיתה לי איתו ?

משאבת מים, כול שנה צריך להחליף אותה!

חוץ מזה, בחיים הוא לא איכזב אותו ולא תקע אותי!

טיפולים?

החלפת פילטרים לא יותר מ-300 ש'ח כולל עבודה כול שנה +

לסיכום, אחזקה מאוד זולה, רכב אמין, חזק (יחסית לרכב ביחס שלו),חסכונית.

אז חבר, הקילומטר זה הדבר הלפני אחרון שתסתכל עליו לפני הקנייה.

פורסם

שלום רועי, תודה על התגובה

ההחלפת מנוע זו הייתה הכוונה שלי כי אם אני אקנה רכב ב 200K שלא עשו לו ראש מנוע או החליפו אז זה יבוא עליי בקרוב כנראה.

אתה יודע כמה עלה להחליף את המנוע? זה מנוע מקורי של פיאט חדש? משומש?

אתה יכול לומר לי מה הצריכת דלק שאתה עושה איתו?

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

שרון..

לשאלתך, כן אחרי 200,000 קילומטר , מומלץ להחליף מנוע, לא ראש, כול המנוע!

זה במקרה שאתה רוצה את הרכב לתקופה ארוכה, אז לך על מנוע חדש\מחודש,

אני מתכוון חדש, אני לא מתכוון 0 קילומטר, עד 50, מה טוב.

להחליף מנוע, הכול יחסי, אתה יכול למצוא מנוע ב- 3,000

ויש גם מנועים ב-6,500. מקורי כמובן.

על השאלה הזאות אינני יודע את התשובה,את הרכב שלי קניתי כבר אחרי מנוע,

אך אני בטוח שהמומחים ידעו לענות השאלה, רפי..

צריכת הדלק, את הנשוא הזה אף פעם לא בדקתי לעמוק אצלי,

זה משתנה,עם מזגן,כמות אנשים שברכב, וכד'ו,

אך בגדול, לפי דעתי, עם אתה מחפש לחסוך בדלק, זהו הרכב.

פורסם

כשיש לך כאבים בשיניים אתה ישר ניגש לרופא ומבקש לעקור את השן, או שאתה שואל אם אפשר, אולי, לנקות את הדלקת ולסתום את החור ובא לציון גואל?

גם ברכב, לא כל תקלה במנוע מחייבת החלפה של כל המנוע. מה גם שהשד לא נורא כל כך ויש תקלות הרבה יותר יקרות לתיקון והרבה יותר מעצבנות לאבחון.

 

הפונטו נותנת תמורה יפה לכסף והיא בהחלט עדיפה מהבחינה הזאת על רוב הרכבים האחרים שתוכל לרכוש במחיר המצחיק הזה. לשאלתך, אין קילומטראז' ספציפי ממנו והלאה לא כדאי לרכוש את הרכב - החיים הם לא שחור ולבן. 160K, 220K, 250K - הכל מספרים באוויר. במילא אם תגיע לרכב שעל הצג שלו מופיע 160K לא תוכל לדעת אם נסע באמת 160K או 243K.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קניתי לוי יצחק ואני מביט על דגמים....

אני רואה שדגם מסויים בשנת 95-96 עולה כמו דגם אחר 98-99 וההבדלים באבזור לא גדולים כל כך

hds75 מול xtz60 או 75.

עד כמה חשוב השנתון באמת? עדיף ללכת על שנת 98 מאשר 95 באופן חד משמעי? מבינים את השאלה שלי..?

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

שוב שלום,

כמובן שעם השנתון גבוהה עדיף על שנתון נמוך יותר

אך, יתכן ששנתון גבוהה לא טופל כראוי, ושנתון נמוך יותר, טופל כמו שצריך.

שים לב, השנתון לא קריטי שמדובר בשנים 96-99, אלה הדגם, וכמו כן המצב של הרכב.

אגב, מהו הסכום שלך לקניית פונטו?!

פורסם

6K-8K פחות או יותר - זה רכב ראשון שאני קונה,

לא מחפש הרפתקאות רק אוטו נח וחסכוני להסתובב איתו

זה אמור להספיק - בשביל הקנייה כמובן, זה בלי ביטוח ויישור קו צפוי.

peugeot 206 xs 1.6 '99

פורסם

עדיף לרכוש מודל 96 שמור ומטופל ממודל 98 קרוע וחבוט.

ההבדלים במחיר יכולים להיות בגלל מנועים שונים (דיזל, בנזין) ונפח שונה (1300, 1600).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתור בעלים של פונטו שנת 98 עם 260,000 ק"מ לא נתקלתי בבעיות מיוחדות. אפילו לא החלפתי משאבת מים.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...