Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ב-1 לנובמבר שבועיים אימון בצאלים (עם יציאה הביתה בסופ"ש).

 

מישהו היה שם בשנה האחרונה? האם זה בטוח להאשאיר שם רכב? (יש הרבה בדואים באיזור,לא?)

 

להגיע לשם בתחבורה ציבורית נשמע לי כמו סיוט (ובטח לחזור משם היום שישי בבוקר), מצד שני קצת חושש לרכב (וכמובן יש את עלות הדלק שיש לשרוף בשביל הצבא..)

 

מה אומרים?

פורסם

היי, אני מבסיס צאלים, אין חשש להשאיר את הרכב פה, החניות תמיד עמוסות, יש אפילו חייל מאבטח בטרמפיאדה ממש מול החניה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה תהיה בצאלים או בבא"פ דרום?

 

יותר מחצי פלוגה שלי מגיעים עם רכבים שלהם, ב 4 אימונים שהספקתי לעשות שם אף פעם לא היו בעיות.

את הרכב שלי לא בטוח שהיתי לוקח.

פורסם

תיסע ברכב בגלל הנוחות אתה לא תצטרך להיסחב עם התיקים וכל השטויות שתחתום שם!

וגם לפעמים יש זמן לחתוך הבייתה :]

פורסם

אני תמיד נסעתי לשם עם האוטו וחניתי ליד המאהל אבל פעם אחרונה היתה לפני 6 שנים ואני לא יודע מה מצב השבילים שם היום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עקרונית אין שום בעיה להשאיר שם את הרכב , רק השנה הייתי שם שלוש פעמים ולא קרה שום דבר לרכב .

 

למה שלא תרים טלפון לאחד החברים מהפלוגה שנוסע לשם עם רכב ותתפוס איתו טרמפ ?

×
×
  • תוכן חדש...