Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שמישהו נזכר אחרי 2 עמודים של ויכוחים על איזה תוכנה יותר טובה ואיזה טורבו עדיף.

דרך אגב, אתמול ראיתי שירוקו 2.0TSI עם מדבקה של APR, נוסעת יפה.

מסכן פותח השרשור, נראה לי שאין לו מושג כבר מה לעשות...

בכל אופן, הבנתי שיש זיכוי 2800 שקל על K03S, יש משהו דומה ל-K03 הרגיל? הזיכוי נשאר 2800 ש"ח?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סורי שנאי מתערב עכשיו אבל נעשה סדר

 

על מנוע מקורי (1.8T הישן והטוב) יש טורבינות שיושבות אחד לאחד בלי להחליף כלום שהן

k03 לכל סוגיו

k03s לכל סוגיו

k04-001 של TTQ

מעבר לכך כל טורבו שתחליף יצריך שינויים בכמעט הכל

 

אם אני הייתי כרגע מחליף טורבו הייתי שם את הK04 023 לדעתי הטורבו הכי מגניב שיש רק הבעיה שהוא גם ידוע בזה שהוא דופק קוואבנגה על הטלטלים..

 

מעבר לכך בלי שום קשר הקולר המקורי של הקופרה לדעתי לא כזה טוב.

ראינו את השינוי אצל בני כשהוא החליף לקולר נורמלי ובריא. והוא על טורבו מקורי. מכיוון שזה פאקינג tube & fine אם אני לא טועה...

 

אגב ידית מקורית עולה 430 כולל מע"מ וטורבו מקורי עולה 8000 ש"ח כולל מע:מ וקופסא וזלין בשביל סלים הפחח של צ'מפיון..

מפש איביזה טורבו 2001-2 ה"פ

פורסם

UNO TURBO- דווקא אני מאד מרוצה לאן שהשרשור מתפתח וזה גם יועיל להרבה אנשים חוץ ממני.תמיד כיף לקבל מידע כזה מאנשים שבאים מהתחום. מה שכן ,כנראה אשאר עם K03S שלי ואוסיף צנרת וצ'יפ קאסטום עם איזה בוסט קונטרול חמוד .:wink:מה שיהיה הלאה יהיה עניין של תקציב.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

BIG M-הודעה שלך לא הופנתה אלי נכון? כי אני לא ארכיב K04.בתקווה יום אחד יהיה זה GT28 :wink:

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ההבדל מינימלי בזמינות,תראה דיינו של K04 מול 28 עם צי'פ טוב,ותבין שכבר ב3000 סל'ד יש לך מעל ל200כ"ס בכיף עם 28,וב 3500סל'ד היה הספק שהK04 יכול לחלום עליו בלילות.

פורסם
ההבדל מינימלי בזמינות,תראה דיינו של K04 מול 28 עם צי'פ טוב,ותבין שכבר ב3000 סל'ד יש לך מעל ל200כ"ס בכיף עם 28,וב 3500סל'ד היה הספק שהK04 יכול לחלום עליו בלילות.

 

 

צודק ב100%

GT28RS A/R 64 זמין כמעט כמו KO4-023 מצריך את אותם שינויים ותומך בעוד 70כ"ס

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

מצטער אם השאלה שלי לא קשורה לנושא אבל תמיד עניין אותי,

מישהו יודע מה פשר המספרים בשמות הטורבוים?

הכוונה מה מסמל ה-28 ב-GT28? או מה מסמל ה-37 ב-GT37?

אני משער שזה גודל של משהו בטורבו, השאלה של מה...?

פורסם
ההבדל מינימלי בזמינות,תראה דיינו של K04 מול 28 עם צי'פ טוב,ותבין שכבר ב3000 סל'ד יש לך מעל ל200כ"ס בכיף עם 28,וב 3500סל'ד היה הספק שהK04 יכול לחלום עליו בלילות.

 

 

את זה תנסה להסביר לבלאק קולט.

 

כי אני שנים מנסה ועדיין הוא לא מפנים.

 

K04 הוא שדרוג לא ראוי!:arrow:

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...