Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לקנות אייפון מסין. הבעיה שאני יודע שזאת ארץ הזיופים ואני לא רוצה ליפול על זיוף גרוע.

מישהו יודע או מכיר חנויות ידועות בסין שמוכרות את המכשיר המקורי?

 

חשוב לציין שאני לא מזמין את המוצר דרך האינטרנט (יכולים לקנות לי אותו בסין).

 

תודה לכולם!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

הוא רוצה עותק מקורי של הזיוף.

הוא לא רוצה זיוף של זיוף כי אז זה ממש זיוף.

מקורי של אפל הוא גם לא רוצה.

 

האמת שלא הבנתי מה הוא רוצה.

 
 

 

 
 
פורסם

טעות קטנה בכותרת גרמה לבלבול :)

אני מעוניין לקנות אייפון מקורי מסין (פשוט שם מוכרים את המכשירים סים פריי).

 

אם אחד המנהלים יכול לערוך לי את הכותרת ל- "היכן ניתן לקנות אייפון מקורי בסין?" אני אשמח :)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אוקיי, עכשיו שהבנו,אני לא יודע לומר לך מהיכן אתה יכול לקנות אייפון מקורי בסין,מה שכן אני יכול לומר לך שבכל העולם כבר ניתן לקנות אותו SIM FREE,נגמרה ההתחייבות הזאת שהיתה לאפל עם AT&T, כיום גם בארה"ב ניתן לקנות אותו פתוח לכל סים.

 

מעבר לזה,חבל לקנות אותו מסין,עדיף לך להזמין מארה"ב,הוא זול שם משמעותית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

iphone 3gs אמריקאי בילתי פריץ לחלוטין.

 

מוכרים אותו בכמה מדינות פתוח אז אפשר להשיג אותו פתוח אבל במחירים מופרזים.

 

בסין באמת אפשר להשיג אותו פתוח,גם נמכרים בסין REFURBISHED שאפל מוכרים.

 

חלחליק

מי שקונה לך שיבדוק אם תוכנה של אפל עובדת עליו או משהו סיני זול או WINDOWS MOBILE

אייל

פורסם

ה-3GS לא נמכר בארה"ב בגירסת ה-SimFree (לא להתבלבל עם Unlocked). גירסת הסים פרי מגיעה סים פרי מהמפעל, בלי פריצה באופן עצמי.

 

הנה המדינות שבהם מוכרים מכשירים סים פרי מהמפעל:

http://support.apple.com/kb/HT1937 (איפה שאין וי ב- Locked to carrier).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אל תשכחו שהאייפון שנמכר בסין הוא ללא wifi הבנתי שהממשלה לא מאשרת שיהיה לסינים wifi בטלפון.

אייפון בלי אינטרנט אלחוטי זה אייפון נכה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

טורבו סים ל-3GS? תעדכן אם הוא עובד.

עד כמה שידוע לי, אין טורבו סים ל-3GS.

 

מישהו יכול לאמת את הטענה שאין Wifi באייפון הסיני? באמת זה לא שווה בלעדי זה.

ד"א, מישהו יודע איפה אפשר למצוא אייפון מקורי בתאילנד? גם משם אני יכול לקנות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...