Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עקב מכירה צפויה של הA4 הזקנה שלי אני שוקל ברצינות מעבר לרכב קטן וצעיר יותר.

 

הדרישות מהרכב הן:

אמינות

מראה

כוח (לא מתפרע בכביש אבל שהיה כוח זמין לעקיפות)

בטיחות

 

יש לציין שהרכב חייב להיות משנתון גבוהה (מינימום 2007)

ושב80K אני יכול לרכוש סקודה סופרב אלגנס 1.9 TDI שנתון 2005 (מסבא שלי)

מחכה להמלצות

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

על המראה של הגולף אני לא מת

והלאון זה נראה לי יותר מידי חזק בשבילי (240 כ"ס בשביל נהג חדש?)

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

לא התכוונתי לקופרה,אבל מנהיגה קצרה על הFR החלשה יותר אני יכול להגיד שהיא דווקא לא ממש פראית.

היה נדמה לי שהלאון הגיעה גם עם מנוע 2.0FSI אטמוספרי כמו בMK5,אבל עכשו כשאני חושב על זה יכול להיות שאני טועה.

 

בכל אופן,איזה קבוצת גודל אתה מחפש? כי אם אתה מוכן לקטנות עוד יותר,אז אולי אפשר לשקול בכלל קניית רכב חדש? קליאו MK3? פיג'ו 207? איביזה?

כולן עומדות בכל הדרישות שלך,ובנוסף אתה גם תהנה מאחריות היבואן ל3 שנים.

V5

פורסם

לא נראה לי שהוא התכוון להמליץ לך על סיאט לאון קופרה (240 כ"ס) שהיא ממילא לא בתקציב שלך.

 

הלאון באה עם מנוע 1.8 טורבו 160 כ"ס או 2.0 טורבו 200 כ"ס , יש עוד כמה מנועים אבל אלה יתאימו לדרישות שלך .

תבדוק את האופציות הללו בנוסף יש לך את האיביזה קופרה .

פורסם

5 דלתות זה לא גודל - 5 דלתות זה מספר דלתות.

 

גודל זה: מיני (סוזוקי אלטו, פז'ו 107), סופר מיני (סוויפט, פיאסטה, פונטו, 207), קומפקטית (מאזדה 3, פוקוס) וכדומה.

פורסם

האיביזה קופרה המתחלפת לא מגיעה עם גיר DSG , אם אני זוכר נכון היא מגיעה רק בגיר ידני .

 

החדשה מגיעה עם גיר DSG , אבל היא יקרה יותר מהתקציב שלך.

 

ד"א - קיימות איביזות גם בגירסאת 5 דלתות אם כי נדיר יותר למצוא כאלה.

פורסם

ידני זה בעייתי כי לפעמים גם אמא שלי תנהג (אישה + ידני = אסון)

 

והגודל הוא בסביבות הגודל של A3,גולף,סיוויק 5 דלתות

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם

זה בעיה כי בכותרת ביקשת קומפקטית וכל מה שהמליצו לך פה בשרשור עונה על ההגדרה הזאת.

 

שאתה מציין את הסיוויק ואת ה-A3 (אני מניח שהתכוונת לספורטבק ) זה לא עולה בקנה אחד עם המילה קומפקטי - יותר בכיוון של משפחתית.

 

אתה צריך להחליט מה אתה רוצה , רכב קומפקטי או רכב משפחתי ?

פורסם

אם ההגדרה לקבוצת הגודל היא משפחתית אז אני מחפש משפחתית 5 דלתות

 

הפיג'ו נפסלת עקב גיר הAL4 וסיפורי הזוועה עליו

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם
(אישה + ידני = אסון)

 

 

תגיד את זה למיליוני אירופאיות שנוהגות בידני בלי שום בעיה.

 

יקיר, ה A3 והסיוויק בהחלט קומפקטיות - משפחתיות קומפקטיות, להבדיל ממשפחתיות רגילות כמו מאזדה 6 או פורד מונדיאו.

emotion of motion

פורסם

עכשיו אחרי שהבהרנו את סוגיית הגודל יש הצעות חדשות?

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

×
×
  • תוכן חדש...