Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים !

יש לי דייהטסו סיריון והתקנתי רדיו דיסק של אלפיין דגם CDE-103

ואני רוצה להוסיף מגבר עם סט רמקולים (שנכנסים במקום האורגינלים הקיימים)

ואם יש סב בבוקסה קטנה (כי הבגז' קטן ) אז גם סב .

אני לא מחפש משהו שמיצר מסה צליל (כאילו , כול הרחוב שומע שאני עובר )

אני מחפש איכות צליל גבוהה שהפרדת הצלילים תהיי טובה סדר גודל של מחיר

1500-2000 שקל -/+ יש לכם כוון ?

פורסם

א. התקציב נמוך למשהו איכותי (מגבר קומפוננט, סאב). ומה עם התקנה וחיווט?

 

ב. כדאי להגיע למפגש ולשמוע מערכות, תראה את מה אתה אוהב ולמה אתה מתחבר.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה לתת לבחור סט די פשוט שיספק אותו בצורה ממוצעת חבר'ה:roll:

הינה סט שיספק אותך גבר:

 

מגבר-Premier PS630

קומפוננט-GTO6507 JBL

סאב-P112S4 Rockford

תיבה-http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=SEALD&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=369&aff=Zap&lang=HE

 

הכל ביחד 1400 ש"ח אתה יכול להיתדר בחיווט והתקנה עד 600 שקלל...

 

אני לא מבין מה הייתה הבעיה חבר'ה:twisted:

פורסם

אין שום בעיה.

אפשר בקלות לקחת דברים זולים מזאפ ולבנות מזה מפרט.

 

הפורום הזה בין היתר נועד כדי לתת לאנשים המלצות כדי שיוכלו להפיק את המקסימום מהתקציב שלהם.

בלי לזלזל, אני לא מאמין שהוא יפיק את המקסימום מהמפרט שבנית לו.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ספר לי על זה אני יודע שהכל שם "חרא" אבל הוא ניראה בחור שלא כל כך יש לו ראש לבוא ולישמוע וזה אז נתתי לו דברים חדדדשים הההתקציב אכן נמוך שיסתפק

×
×
  • תוכן חדש...