Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגאן טורבו דיזל 1.5 DCI 2004

180,000 ק"מ

 

שלום לכולם

 

לפי הוראות היצרן אני אמור להשתמש בשמן 10W40 או 5W40 (סינתטי). יחד עם זאת, האוטו שורף המון שמן (ליטר לכל 1000 קמ).

 

המליצו לי להשתמש בשמן 15W40 (מינרלי). מה אתם חושבים? האם אפשר להוסיף את השמן על מה שקיים (10W40) או שצריך לעשות FLUSH?

האם שמן מינרלי יכול להרוס את הטורבו?

 

תודה

פורסם
מגאן טורבו דיזל 1.5 DCI 2004

180,000 ק"מ

 

שלום לכולם

 

לפי הוראות היצרן אני אמור להשתמש בשמן 10W40 או 5W40 (סינתטי). יחד עם זאת, האוטו שורף המון שמן (ליטר לכל 1000 קמ).

 

המליצו לי להשתמש בשמן 15W40 (מינרלי). מה אתם חושבים? האם אפשר להוסיף את השמן על מה שקיים (10W40) או שצריך לעשות FLUSH?

האם שמן מינרלי יכול להרוס את הטורבו?

 

תודה

 

עדיף לך להשתמש ב15W40 כי רכב עם ק''מ מכובדים וגם צורך שמן.

אין מניע להוסיף שמן מסוג אחר אלה עם דרגות איכות שלו הם זהות.

שמן מינרלי לא הורס טורבו.הנהג יכול להרוס טורבו.

×
×
  • תוכן חדש...