Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בא אני יספר לך מעשה שהיה לי, ואחר כך תחשוב מה לעשות.

אדם חנה בתוך החניה של ההורים שלי, אדם זר שלא קשור כלל וכלל לבנין, פשוט לא רצה לשלם בכחול לבן ברחוב, כמובן כמו כל האנשים שנכנסים לחניה - חסמתי אותו, כאשר הוא הגיע לבקש שנזיז את האוטו, דיבורים צעקות קצת יבשנו אותו ובסוף לאחר זמן מה לא זוכר בדיוק כמה שחררנו אותו לדרכו.

ומה קרה לאחר ששחררנו אותו? הוא נסע? הוא יצא ראשון ואני יצאתי אחריו וזה רחוב של נתיב אחד הבן אדם עצר את האוטו חסם את דרכי ובתור נקמה פשוט הוריד לי מראה!!!!

לפחות אני נשארתי בחיים.

אין מה לעשות אנשים חצופים ואם קצת אלימות יחזירו לך פי שתיים.

בהצלחה במיגור התופעה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא בעד השטויות הללו ,אך גם אצלנו בבניין ישנן חנייה לכל משפחה ואנחנו בעלי 4 מכוניות כך שאנחנו מחנים מחוץ לבניין ולעיתים אף עמוס ובלתי אפשרי וצריך להרחיק על מנת לחנות.

אין כל טעם להלחם כך,אך אם אתה מתעקש לפעול בשקט אז אולי חצי קילו סוכר יעשה את העבודה באופן חשאי.

פורסם

אני לא מבין. מצד אחד אתה לא רוצה להגיע למצב של ואנדליזם, אך מצד שני אתה רוצה לזרוק לו ביצים על הרכב, מה שעלול לעצבן אותו ולגרום לו לשבור לך שמשה.

אני לא מתיימר להיות זה שמסתכל מהצד ואומר לך לשבת בחיבוק ידיים, כי לו יש חניה, אבל סוף מעשה במחשבה תחילה.

 

אספר לך סיפור שקרה לא מזמן.

בבניין בו אני עובד, יש חניון תת קרקעי ששייך רק למנויים. יש לנו 2 חניות שם (בד"כ תפוסות), אבל אחרי שעה 16:00, יש לנו אישור לחנות בחניות מסוימות, שב 99% מהזמן פנויות, מאחר והבניין מתרוקן.

שבוע שעבר חבר שלי הגיע קצת לפני שהכל התרוקן, ופשוט חנה, בתום לב, בחנייה פנויה שהוא מצא.

מסתבר שהוא חנה בחניה של עו"ד שממש התעצבן מזה והוריד לו את האוויר משני הגלגלים.

אנחנו יודעים בודאות שזה קרה אחרי שעה 18:00, כאשר כל החניון היה ריק ומלא חניות פנויות!.

 

אם לא היה מדובר בעו"ד, אני בטוח שחבר שלי היה גומר את הסיפור בצורה מאוד מכוערת.

לא מבין למה בנאדם שיש לו 20 חניות פנויות, צריך להוריד למישהו את האוויר, רק מפני שחנה לו בחניה. ובמקביל, דע לך שיש אנשים שיתעצבנו אפילו אם הדרך שלך להעניש אותם תהיה להוריד להם את האוויר מהגלגלים.

 

באמת מצב בעייתי, אבל דורש סבלנות וכבוד הדדי. היום הוא נשאר בלי חניה וחסם אותך, מחר זה יהיה ההפך. אם תבינו אחד את השני, שניכם תוכלו לחנות.

פורסם

אני אומר שתתקשר לעירייה להגיד להם שיש רכב שחוסם את החנייה.

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם

אתה יכול לקדוח לקיר ניטים שבולטים החוצה.

זה ימנע את החניה בצמוד לקיר.

מעבר לכך, אם לשאר הדיירים זה לא מפריע, אז אתה די לבד.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לשבור,לנפץ,להוציא אויר ולהדביק....

 

אם יש לכם חניון בטוח יש גם אינטרקום?

למה לא להתקשר למר בחור ולבקש להזיז את הרכב?

תאמין לי אחרי פעם פעמיים שהוא ירד הוא יעדיף להחנות במקום אחר :oops:

 

 

אלימות מביאה אלימות...

פורסם

נתקלתי בתופעה זהה בדירה בה התגוררתי לפני מספר שנים. מתוך נסיון אני יכול להגיד לך שאין לך ממש מה לעשות. הפתרון היחידי המעשי הוא אם יש לך שתי מכוניות להעמיד אחת מהן קבוע במקום הבעיתי. הצבת מכשולים וכד' יכולים להתפרש נגדך בתביעה במידה והרכב/בן אדם ניזוק מהם. עדיף לוותר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ובקיצור - מדינת חלמאות .

עירייה ? הצחקתם אותי ! לא מוכנה לעזור כל עוד זה לא מכניס לה ג'ובות .

משטרה ? "הוא בכלל לא חוסם" כך אמר השוטר שהגיע . ושתבינו , הבנאדם לא חונה בחנייה מסומנת , הוא חונה במעבר ! אז למה אין כאן חסימה ?!

 

ברור לכם שלא אזרוק ביצים על הרכב , אבל צריך לעשות משהו כדי שיפסיקו לחנות שם ולדעתי , הפיתרון של הניטים שהוצע כאן יכול לעזור .

 

edanj - מאיפה אני יכול להשיג ניטים שכאלו ? אין לי ניסיון בדבר , אבל אם אני אקדח זה ימנע את הבעיה בוודאות , משום שהחנייה מתבצעת בסמוך לקיר , ישנה חובה להיצמד לקיר אחרת הוא חוסם את כל המעבר לחלוטין .

 

ואז מה אם אני די לבד ? אני אעשה הכול , פשוט הכול כדי שיהיה לי ולאבא שלי יותר נוח להיכנס לחניות , מבלי להסתכן בדפיקת הרכב והגשת תביעות לביטוחים ל-2 הצדדים .

 

הגיע הזמן להילחם בתופעה שנקראת "הישראלי המכוער והלא מתחשב" .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

האם החניה שלכם + הרכב החוסם נמצאים בסוף המסדרון? כלומר, אם תתקין ניטים והוא כתגובה יתעקש לחנות באמצע הכביש - האם הוא יחסום רק אותך או שמא גם עוד שכנים לא יוכלו לעבור?

פורסם

יש אדניות מיוחדות וכבדות אפשר להניח אותן צמוד לקיר , וכך לא ישאר מקום לחנות , והמעבר עדיין יהיה גדול ופתוח

יש גם אבנים יצוקות מיוחדות - ראה דוגמה

http://www.greensky-store.co.il/aecommerce/c4757-i4.php

 

מניחים אותן כנ"ל צמוד לקיר והן מונעות חניה .

 

תמיד עדיף הפיתרון הפסיבי , של מניעה , מאשר ריב והוצאת החונה :idea:

ברגע שנמנע חניה באיזור - לא תהיה בעיה .

 

גש לועד הבית , ובקש מהם להניח מכשול/מחסום למניעת חניה במעבר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא עדיף במקום עצבנים ובעיות , לגוות כסף מהדיירים (במיוחד שמדובר על בניין גדול כמו שהבנתי ויש הרבה דיירים)

ולבנות חניה נוספת צמודה או קרובה לבניין ?

נראה לי עדיף .

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

SeazeR ,

 

תקשיב , לי הייתה בעיה דומה , היה בחור שלא היה אפילו גר בבנין לידי , כשהיה בא לבקר את חברה שלו תמיד היה חונה וחוסם את שתי החניות הפרטיות שלי !.

לא אחת אלה את שתיהם , נכנסתי איתו לויכוחים מספר פעמים רבות וכל פעם שהפעלתי כח הוא הפעיל כח חזרה , כך שגם זה לא עבד .. גם הלכנו מכות פעם אחת ואז חברה שלו הגיעה אמרה למה אני עושה את זה ההורים שלי מכרים את ההורים שלה , ובסוף גרמה לי להרגיש רע .

בכל מקרה הפתרון שאני מצאתי לבעיה הייתה פשוט ליצוק עמודים שלא עולים ממש הרבה במקום שבו הוא היה חונה , ובכך יש לרכבים מקום לצאת ולהכנס בחופשיות אך לחנות זה בלתי אפשרי ואם הוא כן יחנה שוב כמבון שהעמודים יפריעו לו ואז יחסום את כל המעבר של כל השכנים . במקרה כזה הם גם יתלננו וגם תהיה לך האפשרות לקרוא למשטרה כי בפעם זאת באמת יחסום את המעבר ולא יהיה לאף אחד דרך לצאת.

 

זה הרעיון שלי . מקווה שתצליח לסדר את הבעיה הזאת אני יודע כמה היא מעצבנת :)

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

שים פותחן שימורים ככה ליד הגלגל אחרי פעמיים שלוש הם כבר לא יעמידו שם את הרכב ואתה לא מיסתבך גם אף אחד

לא יודע שזה אתה וגם לא עשיתה נזק גדול 30 שקל תיקון פנצר..

פורסם

צריך להחזיר את יוזמת הסטיקר "אני חונה כמו מניאק" - ולשים להם במקומות אסטרטגיים (שלא מפריעים לראות, כמובן).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

הגיע הזמן להילחם בתופעה שנקראת "הישראלי המכוער והלא מתחשב" .

 

צודק, בישראלי שלא אכפת לו שהשכן יצטרך להחנות בעיר ליד כדי שהוא יוכל לצאת מהחניה בעיניים עצומות!!

אתה מזכיר לי שכן שלי, הוא מעמיד את 2 הרכבים שלו באופן קבוע בחניה אחת, אני לא שמעתי על מישהו שהתלונן ולי זה ממש ממש לא מפריע, אז במקום על 20 אני עובר על 10.

הקטע המצחיק הוא שכשאבא שלי נכנס לחניה וחוסם את הרכב השני בגלל מחסור בחניה בחוץ (וזה לא קורה יותר מפעם בחודש), זה מפריע לו ויום אחד הוא העיר לי.. צחקתי לו בפרצוף תוך כדי "אתה חונה 2 בחניה אחת ובא אלי בתלונות" והלכתי.


×
×
  • תוכן חדש...