Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור, מר בוקי היקר הוא אחד שנדחף לחניות לא שלו ומנסה לסנגר על עצמו.

 

אני אומר : יש מעבר צר ? תחנו בחוץ ברחוב ולא מעניין קניות או כל דבר אחד.

אין לכם חניה ב טאבו? בעיה שלכם.

יש רחבה גדולה שהעובדה שמכניסים בה רכבים נוספים לא מפריעה לאף שכן - תחנו בכיף.

 

בכלל אני לא מדבר על כך שטיפשי לחנות במעבר צר בצורה שרוב הסיכויים שנהג /נהגת לא זהירים יכולים לדפוק לך את האוטו.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שבוע הבא יפתח פה השרשור "חניתי בזהירות במעבר בלי להפריע אף אחד ואיזה שכן מטורף הוריד לי את האוויר / זרק ביצים על השמשה ואי אפשר לדבר איתו".

 

אם ישנה מצוקת חניה אמיתית באזור שאתה גר בו תנסה להתחשב גם כן. עובדה שכל פעם חונה שם רכב אחר של אחד הדיירים ולא רק מישהו ספציפי ועצלן.

 

וכמובן אתה יכול לשים סטיקר על הקיר שיבהיר שאסור לחנות שם. (או לשים פטריות, באנגים או שאר דברים שיפריעו לחנות - אבל צא מנק' הנחה שהוועד יכול לקבל החלטה להעיף אותם).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

זהו - שכאן טמון הכלב .

פירסמתי בקשה חד משמעית , שיפסיקו לחנות שם , ביקשתי , התחננתי .

כלום ! ממשיכים לחנות , ממשיכים לצפצף , בכל פעם שכן אחר .

אין לי כרגע זמן להתמודד עם זה , כי זה לא מה שיש לי בראש כל הזמן .

אבל , מסמרים היו יכולים להיות רעיון נחמד , בתנאי שלא הייתי עובר לידם ולא בא לי לקבל פנצ'ר על הבוקר , בדרך למחוז חפצי .

 

הפתרון האידיאלי , הוא אדנית , או שתיים או בטון יצוק לקרקע שאי אפשר להזיז .

אני חושב שאני אלך לברר איך אפשר לעשות את זה ופשוט אעשה את זה ובכך , אפתור את בעיית החנייה .

 

בנוגע לרכב קטן - יש לי רכב קטן העומד למכירה , משנת 92 שלא ממש אכפת לי שידפקו כי הוא גם ככה דפוק באחת הכנפיים שלו .

אולי זה יכול להיות רעיון נחמד , להתעלל קצת בשכנים.

אגב , החנייה דווקא כן חוסמת עוד שכנים , אך משום מה כולם שותקים .

בפעם האחרונה ראיתי רכב שחונה שם עם כתב יד של אישה בפתק שהונח מתחת למגב שלו , המבקש שיפסיק לחסום . הוא נענה , אחרי שגם אני השארתי פתק .

 

אין ספק - לישראלי פשוט לא אכפת . והשכנים פה , תאמינו או לא - לא מיושבים בדעתם , את זה כבר בדקתי ונקטתי בכל הפעולות האפשריות , על מנת לפתור את העניין בדרכים דיפלומטיות .

 

עלה לי רעיון , אולי ליצוק עמודי בטון מסביב לרכב החוסם .. זה יכול להיות נחמד , לקום בבוקר ולגלות שהרכב שלך חסום לחלוטין על ידי משהו שאי אפשר להוציא מהאדמה בשום אופן .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

עם כל הכבוד שהבחור אלים תדבר איתו ואל תפחד גם להרים את הקול\לאיים!

אם הוא ירביץ לך בדירה שלו אתה יכול לתבוע אותו(גם אם זה לא בשטח שלו)

יום אחרי השיחה אם הוא לא מקשיב תוריד את האוויר בגלגלים-אבל תסים מצלמה שתשמור על האוטו שלך כי רוב הסיכויים שיקרה לו משהו(ואם יקרה הכל מתועד ואז אתה מעביר למשטרה)

לא קרה כלום והוא ממשיך לחנות אז שוב תוריד את האוויר

לא עוזר? לקרוע את הגלגל.

לא רוצה לקרוע את הגלגל?תשוב לו תחלון\תתן דפיקה לאותו(לא חייב עם האוטו שלך אפשר גם עם אופניים)

 

אם זה לא מפריע לך ברמה שאתה מוכן לפגוע לו ברכוש אז תסבול בשקט,אם אתה לא יכול אז אין מה לעשות זה הפתרום היחיד.

פורסם

niru תודה לאל שאני לא שכן שלך.

ולפותח השרשור - כל פעם שאתה רוצה לצאת, תזמזם לבעל הרכב באינטרקום ותבקש ממנו להזיז אותו.

אדנית (תשקיע גם בפרחים, כן?) נשמעת לי בתור פתרון נחמד.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
niru תודה לאל שאני לא שכן שלך.

ולפותח השרשור - כל פעם שאתה רוצה לצאת, תזמזם לבעל הרכב באינטרקום ותבקש ממנו להזיז אותו.

אדנית (תשקיע גם בפרחים, כן?) נשמעת לי בתור פתרון נחמד.

 

 

וואלה השכנים שלי אוהבים אותי מאוד אני גר עכשיו בבית קרקע אבל לחבר היה בעיה דומה אז עשינו את זה.

 

בכל מקרה הוא מספר לך על שכנים לא מתחשבים שלא מוכנים להקשיב לו אז אני בטוח שאם כל פעם שהוא ירצה להוציא תאוטו(והוא יעשה את זה בתדירות גבוהה) אז הוא יצלצל באינטרקום והם פשוט ירדו? אני בטוח שאחרי כמה פעמים זה יגמר באלימות.

פורסם

אני חשבתי על כמה פתרונות יצירתיים :):

1. לשים את העמודים האלה הצהובים ולקבע אותם לרצפה.

2. לקנות איזה סקודה פורמן ב 500 שקל ולחנות אותה שם קבוע :)


×
×
  • תוכן חדש...