Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי אני לבד בשירשור הזה (טוב, המגיב מעלי-שגיא-גם בדעה שלי) , ויש לי הרגשה, שכל המגיבים לא קראו בעיון את ההודעה הראשונה.

 

ולכן זו תיהיה התגובה האחרונה שלי כאן.

 

שימו לב, לא חונים כאן בחניה פרטית של אף אחד, לא חוסמים אף אחד, לא תופסים שתי חניות, פשוט חונים במעבר, צמוד לקיר, ועדיין יש אפשרות להכנס לחניון.

 

למה אתם חייבים להתערב לאנשים אחרים בחיים ?

 

תשקיע את המאמצים במשהו אחר.

 

אם אותו רכב היה באמת חוסם את הכניסה לכל הדיירים, היו מעלים אותו על טיל (גרר) תוך 10 דקות.

 

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

BUKI,

אם תקרא את ההודעה שלי, תראה שאני איתך.

אין שום סיבה שבעולם שהוא לא יחנה שם (או מישהו אחר שתופס לפניו) בגלל שמישהו מתפנק ורוצה לצאת מהחניה 5 קמש יותר מהר!

פורסם

שים כמה ברגים ברכב, כל פעם כשתראה אותו חונה שם, תניח לו 1 מתחת לצמיג, אחרי כמה פעמים הוא בטח יבין שזה לא מקום מומלץ ויתרחק

פורסם
נראה לי אני לבד בשירשור הזה (טוב, המגיב מעלי-שגיא-גם בדעה שלי) , ויש לי הרגשה, שכל המגיבים לא קראו בעיון את ההודעה הראשונה.

 

ולכן זו תיהיה התגובה האחרונה שלי כאן.

 

שימו לב, לא חונים כאן בחניה פרטית של אף אחד, לא חוסמים אף אחד, לא תופסים שתי חניות, פשוט חונים במעבר, צמוד לקיר, ועדיין יש אפשרות להכנס לחניון.

 

למה אתם חייבים להתערב לאנשים אחרים בחיים ?

 

תשקיע את המאמצים במשהו אחר.

 

אם אותו רכב היה באמת חוסם את הכניסה לכל הדיירים, היו מעלים אותו על טיל (גרר) תוך 10 דקות.

 

לא מדובר בשטח פרטי ולכן אם האדון ירצה לחנות שם, עליו לשלם שכירות לבניין על השטח שהוא לוקח.

 

אני יכול לספר לך על בניין שחבר שלי גר בו בראשון וגם שם יש בעיות של חניה והחנות ככה במעבר וגרמו לו לצאת בזהירות עם האוטו כל פעם מה שלקח סביב רבע שעה, בסופו של דבר הוא הזמין כמה פטריות בטון והעמיד צמוד לקיר במעבר ככה שלא תהיה אפשרות להחנות.

 

זה שלא מדובר בחניה פרטית, אז מה? הוא מפריע ליציאה נורמלית מחניה פרטית וזה לא לעניין במיוחד שהוא חונה בשטח לא שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כמה רכבים יש אחרי המעבר?

אם הם רק של המשפחה שלך! אני עושה שרשרת שמונעת את היכולת להגיע למעבר.

אם יש עוד משפחות/חניות. קודח חורים בקיר. מכניס קוצים (ברזל 6 או 8 מילימטר.)

עושה אותם בולטים באורך של 30-40 ס"מ.צובע אותם בצבע קיצוני (צהוב / אדום. וספוג בקצה)

שאם הוא יחנה שם. הוא יאלץ לחסום את המעבר.

אם חנה. הוא יחסום את המעבר לגמרי. ואז אני הייתי הולך עליו וצועק עליו שבפעם הבאה.

ומסביר לו שבפעם הבאה שהוא חוסם. אתה מסנדל לו את הרכב. וקושר את הסנדל לקיר.

 

אצל חבר שהיו בעיות חניה. שהיה חבר של שכן. שהיה חוסם כל שבוע את החניה (כל משחק של בית"ר)

אחר הסברים ובקשות יפות. הוא יצא מהחבר. וגילה פתק על החלון. שכתוב כך.

הרכב שלך קשור לקיר. אתה רוצה לשחרר אותו עכשיו. אי אפשר. אנחנו לא בבית.

תחזור מחר. לקחת את הרכב.

הבחור צעק וחיפש את החבר. הוא הלך לבית של החבר. ולא היה אף אחד בבית.

הבחור צלצל לחבר דרך השכן. החבר הסביר לו שהוא חזר. לא היה חניה. אז הוא יצא לבלות. כל פעם שהוא יחנה שם. הם יקשרו את הרכב שלו לקיר. ולא ישחררו 24 שעות!

הבחור חיכה. ובלילה כאשר החבר חזר. הוא ניסה ללכת מכות העובדה שהיו שם 4 חברים. מנעה את זה

והם הסבירו לו יפה. (ללא מכות) שהוא חונה בחניה פרטית. והם לא חייבים לו כלום. והוא יכול להתקשר למשטרה.

שבפעם הבאה הוא שוב יקשור את הרכב. ושאם הוא ינסה לעשות בעיות או לעשות נזקים. הם פשוט יכניסו אותו לכסא גלגלים.

אחרי ההסבר. צילמו את הרכב שלו. ואותו. בחניה שלהם. ורק אז שיחררו את הרכב.

 

אחרי חודש. הוא שוב חסם. נכנסו לשכן. ואמרו לבחור. יש לך 2 דקות להזיז את הרכב. בעוד 2 דקות אנחנו קושרים לך את הרכב. והולכים לישון.

הוא הזיז את הרכב. ומאז הוא לא חוסם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כמה רכבים יש אחרי המעבר?

אם הם רק של המשפחה שלך! אני עושה שרשרת שמונעת את היכולת להגיע למעבר.

אם יש עוד משפחות/חניות. קודח חורים בקיר. מכניס קוצים (ברזל 6 או 8 מילימטר.)

עושה אותם בולטים באורך של 30-40 ס"מ. שאם הוא יחנה שם. הוא יאלץ לחסום את המעבר.

אם חנה. וחסם. ואז אני הייתי הולך עליו וצועק עליו שבפעם הבאה. חותכים לו את הצמיגים.

פששש איזה רעיון!!!!! ואחרי שהוא יתקין את ה"קוצים" שלא יתפלא אם כל החיים שלו הוא יהיה מוצף ברגשות אשם וייסורי מצפון בגלל שאיזה ילד קטן "נתקל" במסמר 8 מילימטר שלו וגמר את החיים שלו.

את האמת,לדעתי תפזר שמה כמה מוקשים ותאמין לי הוא יותר בחיים לא יעיז להחנות שם.

אל תיהיו חכמולוגים הוא כבר אמר שהשכן הזה הוא פסיכופת לא קטן,ככה שכל מעשה שכזה יגרור רק עוד אלימות.ברגע שהוא יוציא לו את האויר מהגלגלים,הוא ישר ידע שזה הוא וילך וישבור לו את כל האוטו ולא צריך להיות גאון בשביל להבין את זה,כל אחד ואחד מאיתנו אם היה יודע שמישהו עשה כזה דבר לאוטו שלו היה מתחרפן.

במקרה כזה יש לך שני אפשרויות:

(1) לנסות ולדבר לליבו של השכן ולנסות ולהגיע לעמק השווה ללא אלימות.

(2) ללכת בידיעה שאין לך בעיה להגיע למצב של אלימות פיזית עם השכן,וליישם את אחד מהפתרונות שהציעו כאן(ושלא תחשוב לרגע על לקדוח מסמרים בקיר).

פורסם

חברת "אלון שערים",יכולה להביא לך כזה דבר למקום שאתה רוצה.

http://www.alon-gates.com/images/mahsom1_n.jpg

ועוד שלל חברות שמוכרות כאלה דברים.

http://www.securitygate.co.il/images/post_p.jpg

 

אני לא עובד בחברה,רק הצעתי רעיון,אתה יכול גם להגיש תלונה במשטרה ואחרי שבועים אני מניח,יטפלו בבעיה.

פורסם
נראה לי אני לבד בשירשור הזה (טוב, המגיב מעלי-שגיא-גם בדעה שלי) , ויש לי הרגשה, שכל המגיבים לא קראו בעיון את ההודעה הראשונה.

 

ולכן זו תיהיה התגובה האחרונה שלי כאן.

 

שימו לב, לא חונים כאן בחניה פרטית של אף אחד, לא חוסמים אף אחד, לא תופסים שתי חניות, פשוט חונים במעבר, צמוד לקיר, ועדיין יש אפשרות להכנס לחניון.

 

למה אתם חייבים להתערב לאנשים אחרים בחיים ?

 

תשקיע את המאמצים במשהו אחר.

 

אם אותו רכב היה באמת חוסם את הכניסה לכל הדיירים, היו מעלים אותו על טיל (גרר) תוך 10 דקות.

+1

 

גם לפי הבנתי פותח התר'ד משתמש ללא סיבה במושג "חסימה"

הרי בתור עובדה הוא יכול לצאת ולהיכנס מהחניה, באמת אם הבעיה היא עוד תמרון או עוד רוורס... על זה כל הרעש?

גם אצלנו בבניין יש חניה תת קרקעית עם שער, ובאופן קבוע עומדת באחת הפינות יונדאי אלנטרה, ללא חניה מסומנת. היא אמנם "תופסת" מקום ועושה את הסיבוב לצר יותר,מה שמצריך יותר תשומת לב ומהירות נמוכה(מאוד) אבל בשביל כזאת שטות להתחיל לריב עם שכנים?

פורסם

כולם פה חכמים גדולים אבל העובדה שמפריעים לבן אדם לצאת מחניה זה מרגיז מעצבן וגובל ברשעות.

BUKI אמרת חוזר בלילה עם קניות אין בעיה תחזור בלילה עם הקניות תעלה אותם הביתה, אבל תזיז את האוטו כשאתה מסיים, המעבר הוא לא חנייה ובטח ובטח הוא נועד לדברים אחרים כמו לעבור בו.

 

גם אצלנו היה חכמולוג שכן אחד שגר מיליון מטר מאיתנו והיה מחנה את המשאית של בית הספר לנהיגה שלו על פתח החנייה שלנו, כל פעם שהייתי מתקשר הוא היה עושה טובה שהוא מגיע ויום שישי בערב אחד הבן שלו הגיע והתחיל לקלל לצעוק ואמר שמהיום הם לא מזיזים את האוטו, אמרתי לו שצועק מי שצועק אחרון, החולץ ונטילים עד היום לא שוכח איך משאית נעמדה לה על הגא'נטים. מאז נעלמו עקבות המשאית הסוררת והם הבינו שלא כדאי להם להתעסק שכן מדובר בפרנסה שלהם.

 

בכל מקרה לבעיה שלך יש פתרון אחד לשים את העמודים המתרוממים האלו מהרצפה תאמין לי פעם אחת אוטו לא יחנה שם יותר, מהסיבה הפשוטה שלא יהיה מקום.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

  • ספונסר פורום
פורסם

רוב התגובות פה מתלהמות ולא הגיוניות,אני לא יודע איפה אתם גרים,אבל אצלי בשכונה אם תפנצ'רו\תסנדלו,תשברו למישהו רכב בסבירות גבוה ירו בכם\ידקרו אותכם\יפרקו לכם את הראש עם קרש,ככה שכל עצות האחיתופל לגרימת נזקים כאלו ואחרים לא רלוונטיות,תגידו, מה עם מילים?

 

למה לא לנסות לדבר עם השכן שחוסם,כל פעם עם שכן אחר ולהסביר לו שעצם חנייתו בשטח המדובר גורמת לכם לאי נוחות ומצריכה תמרוני חניה שעלולות לגרום לנזק ל2 הרכבים,לדעתי,כל אדם מיושב בדעתו יבין זאת ולא יחנה כך שוב.

אורן

פורסם

הבעיה היא שיש אנשים שאינם מיושבים בדעתם.

 

אני חושב שהפתרון הנכון הוא למנוע את אפשרות החסימה, כלומר: אם מדובר בחניה פרטית אז להתקין לה עמוד, ואם מדובר במעבר הנ"ל אז כמו שהציעו פה - לשתול שם 2 פטריות בטון וזהו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כאשר שותלים פטריית בטון - גם צריך להשקות אותה אחר כך ? :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

בכנות לא מבין מה הבעיה - כואב לך ? תשקיע 100 שקל.

 

תקדח ברצפה (אני בטוח שתמצא חבר עם פטישון), תתקע 4 עמודי ברזל עבים שיבלטו 20-30 ס"מ מהקרקע, תיקח דלי, תשים בטון, קצת חצץ, קצת מים, תערבב שיהיה עיסה (לא רטוב מדי !) תרטיב קצת את המקום, את הדלי תהפוך על העמודים, תחכה כמה שעות (עדיף שתעשה זאת שהרכב שלך חוסם, שלא יבואו ויזיזו לך את הדלי)

 

ואחרי כמה שעות יש לך עיגול בטון (הברזלים לא בולטים כמובן) גדול שמפריע לחנות במינימום כסף:)

פורסם
כאשר שותלים פטריית בטון - גם צריך להשקות אותה אחר כך ? :roll:

 

רק אם אתה רוצה לעשן אותן אח"כ :multi:.

 

לא צריך להילחץ מעמוד או פטרית בטון, זה הפתרון האידיאלי.

אפשר גם לשים אדניה גדולה- גם יפה וגם אופה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שלום לכם ,

 

בקיצור חבר'ה , למנוסים וללא מנוסים - האם ישנם פתרונות לא פליליים שאפשר להפעיל על מנת להניא את השכנים מלחנות במעבר האומלל ?

 

 

תודה לעונים !

 

למה שלא תחנה שם אתה? אפשר כמובן גם לשכור רכב פצפון ולהחנות אותו שם לשלושה שבועות.


×
×
  • תוכן חדש...