Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעניין טכניקות היגוי, יש כמה שיטות, כל אחת עם היתרונות והחסרונות שלה. אני מעדיף את שיטת המשיכה (יד אחת נעה בזמן שהשנייה קבועה, אוחזת את הנקודה המתאימה בהגה, אז השנייה משחררת וההיגוי מתבצע במשיכה). אני מוצא את השיטה הזו כהכי מדוייקת. עם זאת, לעיתים אני דוחף (יד אחת מתחילה את תנועת ההגה מנקודת המוצא שלה וחוזרת אליה לאחר שהוחלפה על ידי השנייה), מעצלנות או מצורך בפעולה מהרה. זה פחות מדוייק בעיני, יכול ליצור זמן מת בזמן ההחזרה של היד, בתוך פנייה/תמרון (בזמן שבשיטה הראשונה אתה בנקודת מוצא לאחר ההיגוי, אבל מהיר יותר לבצוע.

 

בד"כ אני פחות או יותר בין השיטות, עם העדפה לראשונה

גם ניסו ללמד אותי את השיטה של BMW ("דשדוש"), אבל היא לא נוחה לי ברמות.

 

מה שחשוב הוא להיות מיומן ומהיר בשיטה שבחרת. בבחינת "עשה לך רב".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתחילת הסרטון שצולם במסלולים תוכל לראות איך אני מחזיק את ההגה, לאחר מכן את התנועות המהירות בסיבובים. זוהי הדרך שמצאתי כהכי נוחה לי, זה לא אומר שזה הכי נכון...

 

http://www.youtube.com/watch?v=swMH8CdscjU&feature=channel_page

 

קרדיט ל-ל' על הצילום.

 

זו דוגמה לנהיגת ג'ימקאנה, בה יש צורך לסובב הרבה את ההגה. יש לזכור שב-99% מהזמן, בנהיגת כביש, אין בכלל צורך לעשות יותר מחצי סיבוב של ההגה.

 

הנה
שמראה את תנוחת הנהיגה שאני למדתי, על הדרך, תהנה מסרטו נהיגה מדהימה (כמובן באופל מנטה:twisted: ).

 

קודם כל, סרטון מגניב בטירוף (במיוחד ה-dear god), אבל גם הוא לא דוגמה באמת, ולא רק כי הנהג הוא ארי ואטאנן אלא גם כי מדובר במכונית ראלי עם יחס היגוי קצר במיוחד - הוא עושה רבע סיבוב איפה שאנחנו עושים חצי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בעניין טכניקות היגוי, יש כמה שיטות, כל אחת עם היתרונות והחסרונות שלה. אני מעדיף את שיטת המשיכה (יד אחת נעה בזמן שהשנייה קבועה, אוחזת את הנקודה המתאימה בהגה, אז השנייה משחררת וההיגוי מתבצע במשיכה). אני מוצא את השיטה הזו כהכי מדוייקת. עם זאת, לעיתים אני דוחף (יד אחת מתחילה את תנועת ההגה מנקודת המוצא שלה וחוזרת אליה לאחר שהוחלפה על ידי השנייה), מעצלנות או מצורך בפעולה מהרה. זה פחות מדוייק בעיני, יכול ליצור זמן מת בזמן ההחזרה של היד, בתוך פנייה/תמרון (בזמן שבשיטה הראשונה אתה בנקודת מוצא לאחר ההיגוי, אבל מהיר יותר לבצוע.

 

בד"כ אני פחות או יותר בין השיטות, עם העדפה לראשונה

גם ניסו ללמד אותי את השיטה של BMW ("דשדוש"), אבל היא לא נוחה לי ברמות.

 

מה שחשוב הוא להיות מיומן ומהיר בשיטה שבחרת. בבחינת "עשה לך רב".

 

בדיוק שתי הטכניקות בהן אני משתמש,וגם משתמש בהן בדיוק בצורה שאתה :-)

 

אני אשמח לקטעי וידאו שמראים את סוגי האחיזה וסיבוב ההגה שאתם מדברים עליהם כי כל אחד מסביר את אותה השיטה בצורה אחרת וזה נראה כבר שאנשים פה ממציאים שיטות לאחיזה ולסיבוב ההגה.

 

השיטה הראשונה שfalou ציין (שעליה דובר ברוב השרשור) :

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=K5qH1RNFuHA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
קודם כל, סרטון מגניב בטירוף (במיוחד ה-dear god), אבל גם הוא לא דוגמה באמת, ולא רק כי הנהג הוא ארי ואטאנן אלא גם כי מדובר במכונית ראלי עם יחס היגוי קצר במיוחד - הוא עושה רבע סיבוב איפה שאנחנו עושים חצי...

 

נהיגה של סופר-מאסטר שפשוט גורם לך להעריץ כל אדם עםרמת מקצוענות שכזאת.

 

את הסרטון לא הבאתי כדוגמא לשיטת אחיזה של ההגה אלא כדוגמא לתנוחת ישיבה והמרחק מההגה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אוקיי, ואם כבר אז שים לב לכמה דקה קורת A של הרכב - נראה כאילו כלוב ההתהפכות היה ממש מסכן אז - מפחיד לחשוב איך זה היה מתקפל כשהם התהפכו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש לזכור שב-99% מהזמן, בנהיגת כביש, אין בכלל צורך לעשות יותר מחצי סיבוב של ההגה.

באוטו שלי לדוגמא בכיכרות ממש צריך לעבוד עם ההגה כמו באוטובוס, לסובב ולסובב (מה שמוסיף לתחושת האוטובוס זה הגה גדול ודוושת גז על הרצפה :-P). אימצתי את השיטה שמשתמש בה reuven.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אוקיי, ואם כבר אז שים לב לכמה דקה קורת A של הרכב

 

הרכבים הללו היו מקרטון. לא סתם הנווט בירך את הבורא...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הנה
שמראה את תנוחת הנהיגה שאני למדתי, על הדרך, תהנה מסרטו נהיגה מדהימה (כמובן באופל מנטה:twisted: ).

סירטון מאוד יפה - נהניתי ליראות. בצילום מתוך הרכב ניראה פשוט מדהים. שיטה שהוא משתמש בה אפשרית עם רכב שיש לו הגה עם מאט סיבובים מנעילה לנעילה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ולפותח השרשור, יש לי הרגשה שאתה חונק את האיסטינקטים הטבעיים שלך בנסיון ללמוד את הדבר ה"נכון". אתה צריך לחוש מה נכון עבורך ולפתח אותו לדרגת שליטה מלאה ובטוחה.

 

ממש לא. שיטת המשיכה יעילה ונוחה, ואני די רגיל אליה, בייחוד בהתישב בכך שאין ברכבי היגוי כוח. כבר קשה לי להבין אנשים שאני רואה מצליבים ידיים, אז אני מתקן אותם ואני תמיד מקבל משהו כמו "מה זה כבר משנה". רציתי רק להשוות את השיטה לשיטת ה"חליבה" ולשיטה שהצגתי קודם (אגב, יש למישהו רעיון לשם?)

×
×
  • תוכן חדש...